Poszukiwania skarbów | Undvik | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poszukiwania skarbów na wyspie Undvik

Na skróty (Shortcut)

Właściwy skarb leży na dnie - Poszukiwania skarbów | Undvik | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Właściwy skarb leży na dnie

Zadanie to dotyczy odnalezienia skarbu znajdującego się pod wodą. Zacznij od zbadania okolic jeziora zlokalizowanego w centralnej części wyspy Undvik (M21,4) i zachowaj odpowiednie środki ostrożności, bo w pobliżu przebywa m.in. grupa upiorów. Po rozprawieniu się z potworami odszukaj łódkę i przeszukaj ją, pozyskując w ten sposób notatkę (Torn piece of paper). Zapoznaj się z jej treścią z poziomu inwentarza. Możesz już wskoczyć do wody i zanurkować we wskazanym przez grę miejscu. Skrzynia ze skarbem leży na dnie i odnajdziesz w niej między innymi unikalny miecz Bloed Aedd.

Drogocenny ładunek (Precious Haul)

Odszukaj wrak i zbadaj zwłoki - Poszukiwania skarbów | Undvik | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Odszukaj wrak i zbadaj zwłoki

Zadanie to dotyczy odnalezienia zatopionego skarbu. Musisz rozpocząć w północno-zachodniej części wyspy Undvik, niedaleko lokacji o nazwie Tor Gvalch'ca (M21,5). Zbadaj brzeg, a powinieneś zauważyć wrak okrętu. Wejdź na jego pokład i przeszukaj znajdujące się w tym miejscu zwłoki, dzięki czemu pozyskasz notatki (Traveler's notes). Przeczytaj dokument po otwarciu inwentarza i następnie wyrusz do wskazanego przez grę obszaru zlokalizowanego na północ stąd. Po dotarciu na miejsce zdecyduj się zanurkować. Poszukiwany skarb leży na dnie i w dotarciu do niego mogą ci przeszkadzać między innymi syreny.