Kaer Morhen | Prolog i Biały Sad | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Kaer Morhen - główne zadanie

Uwaga - Przed przystąpieniem do właściwej gry musisz wybrać poziom trudności i ustalić czy chcesz żeby wyświetlane były podpowiedzi. Oprócz tego musisz podjąć decyzję odnośnie przeniesienia decyzji podjętych w drugiej części serii. Jeśli grasz w wersję PC i dysponujesz zapisami to możesz je wgrać. Jeśli nie posiadasz sejwów lub jeśli grasz w wersję konsolową to możesz zadecydować czy będziesz sam chciał ustalić najważniejsze wybory (dokonasz tego dopiero po dotarciu do pałacu w dalszej części gry) czy gra ma tego dokonać za Ciebie. Więcej informacji na temat importowania decyzji z poprzedniej odsłony cyklu znajdziesz na odrębnej stronie tego poradnika (Przeniesienie wyborów z Wiedźmina 2).

Zabierz klucz i wyjdź z sypialni - Kaer Morhen | Prolog i Biały Sad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zabierz klucz i wyjdź z sypialni

Prolog gry Wiedźmin 3 w całości rozgrywa się w twierdzy Kaer Morhen i spełnia on rolę samouczka. Rozpoczynasz w sypialni Yennefer i warto użyć wiedźmińskich zmysłów do zlokalizowania klucza do drzwi sypialni - leży on na jednym ze stołów na otwartej księdze. Zejdź na niższy poziom twierdzy żeby spotkać się z Vesemirem i Ciri. Możesz zgodzić się na wyścig w stronę dolnego dziedzińca lub odmówić. Jeśli wybrałeś ten pierwszy wariant to poznasz podstawy mechaniki poruszania się - sprint, wspinanie, przeskakiwanie nad przeszkodami i zeskoki.

Na dolnym dziedzińcu Vesemir zaproponuje wzięcie udziału w sparingu. Możesz poprosić go o przypomnienie podstaw lub od razu przejść do wolnego treningu. Jeśli wybrałeś pierwszy wariant to po kolei poznasz najważniejsze techniki walki - wybór właściwego miecza, zaznaczanie celów, szybkie ataki, silne ataki, uniki, uskoki przed ciosem, parowanie ciosów, wykonywanie ripost, używanie znaków i podrzucanie bomb. Prolog zostanie wkrótce zakończony.