Poszukiwania skarbów | Faroe | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poszukiwania skarbów na wyspie Faroe

Co kryje głębia (Hidden in the depths)

Skrzynia ze skarbem leży na pokładzie zatopionego statku. - Poszukiwania skarbów | Faroe | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Skrzynia ze skarbem leży na pokładzie zatopionego statku.

Udaj się na południowe wybrzeże wyspy Faroe i odnajdź ciało rozbitka (M19,2). Zabierz list oraz klucz. Przeczytaj notatkę. Na mapie zostanie zaznaczone orientacyjne położenie skarbu. Udaj się w oznaczone miejsce, a następnie zanurkuj. Uważaj na echidny, które znajdują się w okolicy. Użyj wiedźmińskich zmysłów, skrzynia będzie świecić się na czerwono. Znajdziesz w niej Horned Hoskuld's Sword. Miecz będzie niestety uszkodzony, musisz więc udać się do kowala aby go naprawić, zadanie zostanie jednak zaliczone. Miecz ten potrzebny jest do zadania Żelazna dziewica (Iron maiden). Możesz go też normalnie używać.

Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...