Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M13 - Kaer Trolde - Zadania
Wiedźmin 3 M13 - Kaer Trolde - Zadania
"Nithing" - przeczytaj ogłoszenie na tablicy.
"Kontrakt: Zaginiony syn" - kontrakt na tablicy ogłoszeń.
"Smutna historia braci Grossbart" - porozmawiaj z mężczyzną na rozdrożu.
"Opuszczony tartak" - udaj się do tartaku i znajdź to, co zabiło miejscową ludność.
"Czarna Perła" - kontynuacja zadania z Novigradu. Spotkaj się tu z Nidasem.
"Ku chwale Freyji" - przeszukaj zwłoki, przeczytaj list i zabierz klucz. Później rozglądnij się za skrzynią na dnie jeziora.
"Znalezione nie kradzione" - przeszukaj skrzynię na skale po zabiciu piratów.
"Wściekłe Pięści: Skellige" - kolejny przeciwnik w walkach na pięści.
"Terapia szokowa" - porozmawiaj z jednym z druidów.
"Egzamin z alchemii" - porozmawiaj z Gremistą przed jego mieszkaniem.
"Wyścigi Śmiałków: Rannvaig" - Rozpocznij wyścig. Zadanie będziesz mógł przyjąć dopiero po aktywowaniu innego zadania - "Wyścigi śmiałków: Ku chwale bogini!" na wyspie Hindarsfjall (M18,3).
"Kredyt zaufania" - zadanie nie pojawia się w dzienniku przy pierwszym spotkaniu. Porozmawiaj ze Skelligeijczykiem w porcie.
"Perły wybrzeża" - pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj list.
"Zakłócony spokój" - porozmawiaj z kobietami przed wejściem do jaskini.
"Miecz rodowy", "Zlecenie: Morskie Diabły" - oba zadania znajdziesz na tablicy ogłoszeń.
"Umarł król, niech żyje król" - podejdź do bramy zamkowej.
"Kredyt zaufania" - to tu ponownie spotkasz oszukującego Skelligijczyka z doków.
"Kontrakt: Zaginieni górnicy" (DLC) - przeczytaj kartkę wiszącą na tablicy ogłoszeń.
Powiększ mapę

Mapa zadań | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1 – "Nithing" - przeczytaj ogłoszenie na tablicy.
"Kontrakt: Zaginiony syn" - kontrakt na tablicy ogłoszeń.

2 – "Smutna historia braci Grossbart" - porozmawiaj z mężczyzną na rozdrożu.

3 – "Opuszczony tartak" - udaj się do tartaku i znajdź to, co zabiło miejscową ludność.

4 – "Czarna Perła" - kontynuacja zadania z Novigradu. Spotkaj się tu z Nidasem.

5 – "Ku chwale Freyji" - przeszukaj zwłoki, przeczytaj list i zabierz klucz. Później rozglądnij się za skrzynią na dnie jeziora.

6 – "Znalezione nie kradzione" - przeszukaj skrzynię na skale po zabiciu piratów.

7 – "Wściekłe Pięści: Skellige" - kolejny przeciwnik w walkach na pięści.

8 – "Terapia szokowa" - porozmawiaj z jednym z druidów.

9 – "Egzamin z alchemii" - porozmawiaj z Gremistą przed jego mieszkaniem.

10 – "Wyścigi Śmiałków: Rannvaig" - Rozpocznij wyścig. Zadanie będziesz mógł przyjąć dopiero po aktywowaniu innego zadania - "Wyścigi śmiałków: Ku chwale bogini!" na wyspie Hindarsfjall (M18,3).

11 – "Kredyt zaufania" - zadanie nie pojawia się w dzienniku przy pierwszym spotkaniu. Porozmawiaj ze Skelligeijczykiem w porcie.

12 – "Perły wybrzeża" - pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj list.

13 – "Zakłócony spokój" - porozmawiaj z kobietami przed wejściem do jaskini.

14 – "Miecz rodowy", "Zlecenie: Morskie Diabły" - oba zadania znajdziesz na tablicy ogłoszeń.

15 – "Umarł król, niech żyje król" - podejdź do bramy zamkowej.

16 – "Kredyt zaufania" - to tu ponownie spotkasz oszukującego Skelligijczyka z doków.

17 – "Kontrakt: Zaginieni górnicy" (DLC) - przeczytaj kartkę wiszącą na tablicy ogłoszeń.

Legenda Wiedźmin 3 M13 - Kaer Trolde - Zadania

Miejsca związane z głównymi questami

Miejsca związane z pobocznymi zadaniami

Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi

Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów

Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań

Kaer Trolde - opisy zadań

Mapa znajdująca się powyżej wskazuje na zadania rozpoczynające się i kontynuowane w lokacji Kaer Trolde. Jest to pierwsza lokacja, którą odwiedzisz po przybyciu na Wyspy Skellige. To tu również rozpoczniesz większość zadań fabuły głównej, oraz dużo zadań pobocznych o zróżnicowanym poziomie trudności. Znajdziesz tu cztery zamieszkałe wioski i osadę druidów. Sugerowany poziom bohatera dla tej lokacji to +20.