Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M6 - Wolne Miasto Novigrad - Zadania
Wiedźmin 3 M6 - Wolne Miasto Novigrad - Zadania
"Nawiedzony magazyn" - przed magazynek kłóci się dwoje właścicieli magazynu - wyczyść ów z Nekkera (poziom 13).
"Zlecenie: Śmiertelne rozkosze" - zlecenie na tablicy ogłoszeń.
"Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek", "Zlecenie: Nawiedzony dom", "Po nitce do kłębka" - zlecenia na tablicy ogłoszeń koło karczmy.
"Po nitce do kłębka " - twój kontakt w sprawie zlecenia.
"Wściekłe Pięści: Novigrad" - pierwszy przeciwnik - Archibald O'Neil.
"Kierunek: Skellige" - przy barze znajdziesz pijącego kapitana.
"Wściekłe Pięści: Novigrad" - drugi przeciwnik - Georgeus Georg.
"Wściekłe Pięści: Novigrad" - trzeci przeciwnik - Kapitan Mortimer.
"Wściekłe Pięści: Novigrad" - ostatni przeciwnik - Krawiec.
"Zlecenie: Śmiertelne rozkosze" - porozmawiaj ze strażnikiem stojącym koło mostu.
"Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek" - pomów z Sylwestrem Amello na temat zlecenia.
"Czarna perła" - porozmawiaj z Nidasem. Zadanie kontynuowane jest na Wyspach Skellige.
"Przesyłka kurierska" - porozmawiaj z krasnoludem Mugsem, by dostać nowe zadanie.
"Nabiał i ciemne siły" - mieszczanin sprzedaje kilka przedmiotów questowych - zakup figurkę jaszurki i ruszaj do Oxenfurtu, by kontynuować zadanie.
"Statuetka szlachcica" - kup od handlarze Jadeitową Statuetkę i zanieś ją do Triss.
"Statuetka szlachcica" - kup figurkę od handlarza i zabierz ją do Triss.
"Teraz albo nigdy" - zadanie poboczne rozpoczynane po zadaniu "Dorwać Juniora".
"Zlecenie: Nawiedzony dom" - pomów z Kurtem Dysartem w karczmie na piętrze.
"Stosy Novigradu" - dom Triss Merigold - nie znajdziesz jej tu, ale trop, który cię do niej zaprowadzi.
"Stosy Novigradu" - żebrak, który pomoże ci dostać się do Zgniłego Gaju.
"Stosy Novigradu" - wejście do Zgniłego Gaju.
"Sen w wielkim mieście" - zadanie dostępne po spotkaniu Triss Merigold w zadaniu "Stosy Novigradu".
"Spis cudzołożnic" - udaj się do Jaskra po zadaniu "Sen w wielkim mieście".
"Kabaret" - porozmawiaj z Jaskrem po zadaniu "Poeta w opałach".
"Dorwać Juniora", "Skarb Hrabiego Reuvena" - kolejne części głównego wątku, dostępne po zadaniu "Spis cudzołożnic". Porozmawiaj z Sigim Reuvenem.
"Lekcja szermierki" - opcjonalne zadanie nabywane po misji "Spis cudzołożnic", tylko jeśli zgodziłeś się dać lekcje szermierki Rose var Attre.
"Wykidajło" - zadanie dostępne po spotkaniu z Triss Merigold, porozmawiaj z kurtyzaną przed budynkiem.
"Gangi Novigradu" - spotkaj się z Tasakiem po zadaniu "Dorwać Juniora".
"Miecze i pierogi" - pomów z Hattorim w jego mieszkaniu.
"Spisek" - spotkaj się tu z Dijkstrą po zadaniu "Teraz albo Nigdy".
"Niebezpieczna gra" - spotkaj się z Zoltanem przed tawerną.
"Uczta dla kruków" - ciało martwego mężczyzny, przy którym znajdziesz klucz.
"Represje w Novigradzie" - po zadaniu "Dorwać Juniora" znajdziesz tu mężczyznę, którego napadną Łowcy czarownic.
"Znajomy z dawnych czasów" - porozmawiaj ze sprzedawcą i znajdź książkę w antykwariacie.
Powiększ mapę

Mapa zadań | Wolne Miasto Novigrad | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1 – "Nawiedzony magazyn" - przed magazynek kłóci się dwoje właścicieli magazynu - wyczyść ów z Nekkera (poziom 13).

2 – "Zlecenie: Śmiertelne rozkosze" - zlecenie na tablicy ogłoszeń.

3 – "Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek", "Zlecenie: Nawiedzony dom", "Po nitce do kłębka" - zlecenia na tablicy ogłoszeń koło karczmy.

4 – "Po nitce do kłębka " - twój kontakt w sprawie zlecenia.

5 – "Wściekłe Pięści: Novigrad" - pierwszy przeciwnik - Archibald O'Neil.

6 – "Kierunek: Skellige" - przy barze znajdziesz pijącego kapitana.
"Wściekłe Pięści: Novigrad" - drugi przeciwnik - Georgeus Georg.

7 – "Wściekłe Pięści: Novigrad" - trzeci przeciwnik - Kapitan Mortimer.

8 – "Wściekłe Pięści: Novigrad" - ostatni przeciwnik - Krawiec.

9 – "Zlecenie: Śmiertelne rozkosze" - porozmawiaj ze strażnikiem stojącym koło mostu.

10 – "Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek" - pomów z Sylwestrem Amello na temat zlecenia.

11 – "Czarna perła" - porozmawiaj z Nidasem. Zadanie kontynuowane jest na Wyspach Skellige.

12 – "Przesyłka kurierska" - porozmawiaj z krasnoludem Mugsem, by dostać nowe zadanie.

13 – "Nabiał i ciemne siły" - mieszczanin sprzedaje kilka przedmiotów questowych - zakup figurkę jaszurki i ruszaj do Oxenfurtu, by kontynuować zadanie.
"Statuetka szlachcica" - kup od handlarze Jadeitową Statuetkę i zanieś ją do Triss.

14 – "Statuetka szlachcica" - kup figurkę od handlarza i zabierz ją do Triss.
"Teraz albo nigdy" - zadanie poboczne rozpoczynane po zadaniu "Dorwać Juniora".

15 – "Zlecenie: Nawiedzony dom" - pomów z Kurtem Dysartem w karczmie na piętrze.

16 – "Stosy Novigradu" - dom Triss Merigold - nie znajdziesz jej tu, ale trop, który cię do niej zaprowadzi.

17 – "Stosy Novigradu" - żebrak, który pomoże ci dostać się do Zgniłego Gaju.

18 – "Stosy Novigradu" - wejście do Zgniłego Gaju.

19 – "Sen w wielkim mieście" - zadanie dostępne po spotkaniu Triss Merigold w zadaniu "Stosy Novigradu".

20 – "Spis cudzołożnic" - udaj się do Jaskra po zadaniu "Sen w wielkim mieście".
"Kabaret" - porozmawiaj z Jaskrem po zadaniu "Poeta w opałach".

21 – "Dorwać Juniora", "Skarb Hrabiego Reuvena" - kolejne części głównego wątku, dostępne po zadaniu "Spis cudzołożnic". Porozmawiaj z Sigim Reuvenem.

23 – "Lekcja szermierki" - opcjonalne zadanie nabywane po misji "Spis cudzołożnic", tylko jeśli zgodziłeś się dać lekcje szermierki Rose var Attre.

24 – "Wykidajło" - zadanie dostępne po spotkaniu z Triss Merigold, porozmawiaj z kurtyzaną przed budynkiem.

25 – "Gangi Novigradu" - spotkaj się z Tasakiem po zadaniu "Dorwać Juniora".

26 – "Miecze i pierogi" - pomów z Hattorim w jego mieszkaniu.

27 – "Spisek" - spotkaj się tu z Dijkstrą po zadaniu "Teraz albo Nigdy".

28 – "Niebezpieczna gra" - spotkaj się z Zoltanem przed tawerną.

29 – "Uczta dla kruków" - ciało martwego mężczyzny, przy którym znajdziesz klucz.

30 – "Represje w Novigradzie" - po zadaniu "Dorwać Juniora" znajdziesz tu mężczyznę, którego napadną Łowcy czarownic.

31 – "Znajomy z dawnych czasów" - porozmawiaj ze sprzedawcą i znajdź książkę w antykwariacie.

Legenda Wiedźmin 3 M6 - Wolne Miasto Novigrad - Zadania

Miejsca związane z głównymi questami

Miejsca związane z pobocznymi zadaniami

Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi

Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów

Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań

Wolne Miasto Novigrad - opisy zadań

Wolne Miasto Novigrad to kluczowa lokacja fabularna. Prowadzona jest tu część głównego wątku dotyczącego odnalezienia Cirilli, a także całe mnóstwo misji pobocznych. Poziom jest bardzo zróżnicowany - od prostych zadań głównej fabuły, po mordercze zlecenia i zadania poboczne. Jednocześnie jest to stolica handlarzy - każdy znajdzie tu coś dla siebie. Wstęp do miasta jest wolny przez cały czas - musisz jedynie pokonać rzekę Pontar i lokację Zamurze Novigradu, aby dostać się do miasta.