Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield) - główne zadanie | Kaer Morhen Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield) - główne zadanie

Uwaga - podczas tego zadania następują dwa ważne wybory mające wpływ na zakończenie.

Po rozmowie z Avallachem idź pogadać z Ciri - Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield) - główne zadanie | Kaer Morhen - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Po rozmowie z Avallac'hem idź pogadać z Ciri

Zadanie "Krajobraz po bitwie" (Blood on the Battlefield) charakteryzuje się jedynie tym, że dokonujesz tu ważnego wyboru. Po rozmowie w gronie towarzyszów Ciri zada pytanie, na które będziesz miał tylko chwilę na odpowiedź. Możesz jej powiedzieć, że nie we wszystkim musi być dobra lub że rozumiesz co jej dolega i masz na to sposób (pierwsza opcja negatywna, druga pozytywna) - dokładny wpływ na zakończenie znajdziesz w rozdziale "Zakończenia".

Bitwa na śnieżki - szybciej wygrasz niż dasz się pokonać - Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield) - główne zadanie | Kaer Morhen - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Bitwa na śnieżki - szybciej wygrasz niż dasz się pokonać

Kolejno nastąpi krótka walka na śnieżki - pozwól Ciri wygrać pozwalając trafić się 8 razy lub aby wygrać, traf dziewczynę tyle samo razy. Śnieg na śnieżki zbierzesz z kupek śniegu wystających ponad pozostałe. Wynik tego "pojedynku" nie ma znaczenia.

Teraz nastąpi druga decyzja - czy udasz się do cesarza Emhyra, czy prosto do Velen (skąd i tak zostaniesz zaprowadzony przed oblicze majestatu). Zależnie od decyzji Ciri może zostać wiedźminką lub cesarzową. Po chwili nastąpi kolejna decyzja: Emhyr obiecał ci zapłatę - od ciebie zależy, czy ją przyjmiesz (2000 koron). Jeśli odmówisz nie pozostaniesz jednak z niczym - otrzymasz nowego konia. Automatycznie rozpoczynasz kolejne zadanie "Łysa Góra" (Bald Mountain). Jednocześnie jest to zakończenie aktu II.