Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M17 - An Skellig - Zadania
Wiedźmin 3 M17 - An Skellig - Zadania
"Wieża znikąd" - Wejdź do wioski i posłuchaj mieszkańców. Zadanie rozpocznie się automatycznie.
"Szlak bohaterów" - Porozmawiaj z kobietami przy ognisku.
"Nilfgaardzki skarb" - zabierz z ciała rozbitka książkę.
Powiększ mapę

Mapa zadań | An Skellig | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1 – "Wieża znikąd" - Wejdź do wioski i posłuchaj mieszkańców. Zadanie rozpocznie się automatycznie.
"Szlak bohaterów" - Porozmawiaj z kobietami przy ognisku.

2 – "Nilfgaardzki skarb" - zabierz z ciała rozbitka książkę.

Legenda Wiedźmin 3 M17 - An Skellig - Zadania

Miejsca związane z głównymi questami

Miejsca związane z pobocznymi zadaniami

Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi

Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów

Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań

An Skellig - opisy zadań

Powyższa mapa przedstawia północno-wschodnią część Skellige, a mianowicie wyspę An Skellig oraz jej okolicę. Wszystkie questy wykonasz na jednej, największej wyspie. Będą to dwa zadania poboczne (czarny punkt na mapie) oraz jedno poszukiwanie skarbów (żółty punkt na mapie).