Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M1 - Biały Sad - Zadania
Wiedźmin 3 M1 - Biały Sad - Zadania
"Bez i agrest" - zadanie rozpoczynane automatycznie
"Zabawy z ogniem" - porozmawiaj z Willisem (miejsce rozpoczęcia zadania).
"Zabawy z ogniem" - chatka podpalacza
"Zaginiony w akcji" - spotkaj się z Dunem
"Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii" - list do odnalezienia przy zwłokach Kolgrima w krypcie
"Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii" - raport z przesłuchania do odnalezienia w obozowisku bandytów
"Zlecenie: Licho przy studni" - porozmawiaj z Odolanem
"Złoto dezerterów" - notatki szpiega przy zwłokach
"Złoto dezerterów" oraz "Temerskie precjoza" - budynek z przedmiotami w piwnicy
"Brudna forsa" - notatki w skrzyni w obozowisku pilnowanej przez wilki
"Brudna forsa" - obozowisko bandytów ze skrzynią ze skarbem
"Temerskie precjoza" - rozkazy w zamkniętej skrzyni pod wodą
"Patelnia jak nowa" - spotkaj się ze starą kobietą
"Cenna przesyłka" - porozmawiaj z kupcem
"Bestia z Białego Sadu" - spotkaj się z komendantem garnizonu (Peter Saar Gwynleve)
"Na łożu śmierci" - porozmawiaj z Tomirą
"Incydent w Białym Sadzie" - powróć do Vesemira po ukończeniu głównego questu "Bez i agrest"
Gryf pojawia się na polu dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym zadaniu "Bestia z Białego Sadu".
Potwór ten pojawia się w trakcie zaliczania zlecenia wiedźmińskiego "Zlecenie: Licho przy studni".
Pierwszy upiór jest na cmentarzu, drugi w krupcie. Oba są powiązane z zadaniem "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii".
Powiększ mapę

Mapa zadań | Prolog i Biały Sad | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1 – "Bez i agrest" - zadanie rozpoczynane automatycznie

2 – "Zabawy z ogniem" - porozmawiaj z Willisem (miejsce rozpoczęcia zadania).

3 – "Zabawy z ogniem" - chatka podpalacza

4 – "Zaginiony w akcji" - spotkaj się z Dunem

5 – "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii" - list do odnalezienia przy zwłokach Kolgrima w krypcie

6 – "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii" - raport z przesłuchania do odnalezienia w obozowisku bandytów

7 – "Zlecenie: Licho przy studni" - porozmawiaj z Odolanem

8 – "Złoto dezerterów" - notatki szpiega przy zwłokach

9 – "Złoto dezerterów" oraz "Temerskie precjoza" - budynek z przedmiotami w piwnicy

10 – "Brudna forsa" - notatki w skrzyni w obozowisku pilnowanej przez wilki

11 – "Brudna forsa" - obozowisko bandytów ze skrzynią ze skarbem

12 – "Temerskie precjoza" - rozkazy w zamkniętej skrzyni pod wodą

13 – "Patelnia jak nowa" - spotkaj się ze starą kobietą

14 – "Cenna przesyłka" - porozmawiaj z kupcem

15 – "Bestia z Białego Sadu" - spotkaj się z komendantem garnizonu (Peter Saar Gwynleve)

16 – "Na łożu śmierci" - porozmawiaj z Tomirą

17 – "Incydent w Białym Sadzie" - powróć do Vesemira po ukończeniu głównego questu "Bez i agrest"

Gryf – Gryf pojawia się na polu dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym zadaniu "Bestia z Białego Sadu".

Licho ze studni – Potwór ten pojawia się w trakcie zaliczania zlecenia wiedźmińskiego "Zlecenie: Licho przy studni".

Upiory – Pierwszy upiór jest na cmentarzu, drugi w krupcie. Oba są powiązane z zadaniem "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii".

Legenda Wiedźmin 3 M1 - Biały Sad - Zadania

Miejsca związane z głównymi questami

Miejsca związane z pobocznymi zadaniami

Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi

Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów

Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań

Biały Sad - opisy zadań

Powyższa mapa prezentuje Biały Sad (White Orchard), czyli pierwszą lokację odwiedzaną po ukończeniu prologu w Kaer Morhen. W miejscu tym do zaliczenia jest przede wszystkim kilka początkowych głównych questów (czerwone punkty na mapie). Oprócz tego możesz się też jednak podjąć pobocznych zadań (czarne punkty na mapie), zleceń wiedźmińskich (niebieskie punkty na mapie) i wyruszyć na poszukiwania kilku skarbów (żółte punkty na mapie). Wskazane jest ponadto dokładne zbadanie całego sadu i czekające na Geralta dodatkowe atrakcje przedstawione zostały na oddzielnej mapie atlasu świata.