Rynsztunek Szkoły Wilka - podstawowy (DLC) | Rynsztunek Szkoły Wilka (DLC) Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Rynsztunek Szkoły Wilka - podstawowy (DLC)

Rynsztunek Szkoły Wilka - podstawowy - Rynsztunek Szkoły Wilka - podstawowy (DLC) | Rynsztunek Szkoły Wilka (DLC) - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Rynsztunek Szkoły Wilka - podstawowy

Rynsztunek cechu wilka stworzony został dla osób, preferujących styl mieszany gry. Każdy z elementów ekwipunku dostarcza różnych premii (do Adrenaliny, siły ataku, siły Znaków). Aby zebrać podstawowe schematy rynsztunku szkoły wilka, zaopatrz się najpierw w mapę: Notatki Hieronymusa o wiedźminie Edgarze w dobrym stanie (Well-preserved Notes by Hieronymus on the Witcher Elgar). Zakupisz ją u Hattoriego w Novigradzie (będziesz mógł z nim handlować dopiero po ukończeniu zadania Miecze i pierogi (Swords and Dumplings). W zestaw rynsztunku nie wchodzi specjalna kusza.

Wymagany poziom: 20

Zbroja wiedźmińskiego cechu wilka (Wolven armor)

Lokalizacja: Kaer Morhen - wieża sygnalizacyjna na wschód od Bastionu

Na wschód od Bastionu znajdują się ruiny wieży sygnalizacyjnej - Rynsztunek Szkoły Wilka - podstawowy (DLC) | Rynsztunek Szkoły Wilka (DLC) - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Na wschód od Bastionu znajdują się ruiny wieży sygnalizacyjnej. Tam znajdziesz małą zagadkę, dzięki której zdobędziesz diagramy na rynsztunek szkoły wilka.

Skrzynia z notatkami na temat rynsztunku - Rynsztunek Szkoły Wilka - podstawowy (DLC) | Rynsztunek Szkoły Wilka (DLC) - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Skrzynia z notatkami na temat rynsztunku

Najpierw wejdź do wieży i po drewnianej drabinie w środku na rusztowanie. Znajdziesz tam notatki, które musisz przeczytać.

Kolejno wyjdź z wieży i przeskocz w kierunku północnym na jej ścianę, gdzie znajduje się drewniane rusztowanie - Rynsztunek Szkoły Wilka - podstawowy (DLC) | Rynsztunek Szkoły Wilka (DLC) - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Kolejno wyjdź z wieży i przeskocz w kierunku północnym na jej ścianę, gdzie znajduje się drewniane rusztowanie. Z niego będziesz mógł dosięgnąć kryształu (Polished Crystal).

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...