Poboczne zadania | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poboczne zadania w pobliżu Rezydencji Vegelbudów

Novigradzka gościnność (Novigrad Hospitality)

Poeci balujący przy ognisku - Poboczne zadania | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Poeci balujący przy ognisku

Przy drodze znajdziesz obozujących poetów. Jeśli przyjmiesz ich zaproszenie na wódkę, obudzisz się bez ekwipunku. Podążaj za śladami do wioski, gdzie za budynkiem z niebieskimi paskami znajdziesz obu złodziei. Możesz zażądać jedynie zwrotu twoich rzeczy lub nakazać im oddać ich przedmioty. Niezależnie od decyzji zadanie zakończy się.

Wilczyca (Little Red)

Chłopi spotkani na drodze mają dla ciebie zadanie - Poboczne zadania | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Chłopi spotkani na drodze mają dla ciebie zadanie

Na drodze przed wioską zaczepią cię chłopi prosząc o ochronę przed bandytami. Zaczekaj w wiosce do zmierzchu. Grupa bandytów pod przewodnictwem dziewczyny - wilkołaka zechce, abyś wydał im jednego z mieszkańców. Jeśli to zrobisz obejdzie się bez walki, a mieszkańcy nie powiedzą ani słowa - otrzymasz 20 koron. Jeśli wdasz się w walkę będziesz mógł zebrać składniki alchemiczne z wilkołaka oraz otrzymasz od mieszkańców zapłatę w wysokości 10 koron.

Drób w opałach (Empty Coop)

Starą babcię znajdziesz w pobliżu młyna - Poboczne zadania | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Starą babcię znajdziesz w pobliżu młyna

Babcia Janina mieszkająca przy drodze poskarży ci się, że coś jej kradnie kury. Zbadaj wilcze ślady przy murku i podążaj ich tropem. Dotrzesz do grupy dzieci nieopodal. Po rozmowie z nimi i powrocie do staruszki możesz powiedzieć jej o złodziejach otrzymasz 20 koron zapłaty- lub przekonać ją, aby przygarnęła dzieci - nie dostaniesz nic.

Nieproszeni goście (A Barnful of Trouble)

Do zaryglowanej stajni dostaniesz się tylko przez rozmowę z mężczyznami - Poboczne zadania | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Do zaryglowanej stajni dostaniesz się tylko przez rozmowę z mężczyznami

W wiosce zobaczysz chłopów kłócących się przy stajni. Dowiesz się, że siedzą tam niejakie potwory. Zostaniesz na swoją prośbę wprowadzony do środka - zastaniesz tam cztery gule (11 poziom). Wystarczy, że się ich pozbędziesz, by zainkasować 20 koron.

Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda (Race: The Great Erasmus Vegelbud Memorial Race)

Wystartuj w wyścigach rozmawiając z organizatorem - Poboczne zadania | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wystartuj w wyścigach rozmawiając z organizatorem

Przy posiadłości Vegelbudów odbywają się wyścigi konne (M7,10). Możesz wziąć w nich udział przy wpisowym 100 koron. Do pokonania jest trzech przeciwników, z każdym na nieco zmodyfikowanej trasie. Za pierwszą i drugą wygraną otrzymujesz po 60 koron oraz siodła, przy czym za ostatni wyścig lepsze siodło oraz 180 koron.

Druga część wyścigu obejmuje nielegalne zawody na Zamurzu Novigradu - Poboczne zadania | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Druga część wyścigu obejmuje nielegalne zawody na Zamurzu Novigradu

Nie jest to jednak koniec zadania. Po wyścigu zaczepi cię jeden z ludzi Tasaka (Cleaver) i wręczy list. Przeczytaj go natychmiast i udaj się na wskazane miejsce. W specjalnym wyścigu ostatnim z tej serii będziesz mógł wygrać 780 koron oraz klapy dla konia. Wyścig odbywa się po Zamurzu Novigradu, a po jego zakończeniu zaatakuje was straż, jednak możesz spokojnie uciekać z miejsca wydarzeń.