Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M1 - Biały Sad - Atlas
Wiedźmin 3 M1 - Biały Sad - Atlas
Powiększ mapę

Mapa Białego Sadu | Prolog i Biały Sad | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Wioska Biały Sad
Wioskę odwiedza się w ramach głównego zadania "Bez i agrest". Odnajdziesz tu m.in. tablicę ogłoszeniową, karczmę, kowala, stanowisko do tymczasowego ulepszania broni i kilku handlarzy.

2Obóz Nilfgaardczyków
Obóz odwiedza się w ramach głównego zadania "Bez i agrest". Oprócz komendanta garnizonu odnajdzesz tu też kwatermistrza i stanowisko do tymczasowego ulepszania pancerzy.

3Spalona wieś
W miejscu tym możesz rozpocząć jedno poboczne zadanie. W pobliżu są też skrzynia pilnowana przez utopce i obozowisko bandytów w ruinach zamku (quest poszukiwaczy skarbów).

4Opuszczone miejsce
Zabicie okolicznych ghuli (2 poziom) doprowadzi do pojawienia się przy ołtarzu grupki wieśniaków. Będzie wśród nich zielarz, z którym możesz pohandlować.

5Ukryty skarb
Zbadaj zwłoki i skrzynię oraz przeczytaj notatki szpiega żeby odblokować zadanie poszukiwania skarbów "Złoto dezerterów". W skrzyni są też schemat i wyrwana strona.

6Obozowisko bandytów
Do pokonania jest grupa dezerterów (2 poziom) wraz z liderem (5 poziom). W obozie do odnalezienia są schemat i raport z przesłuchania powiązane z zadaniem poszukiwania skarbu "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii".

7Ukryty skarb
Pozbądź się wilków i wargów przebywających w obozowisku (5 poziom). Po walkach zabierz ze skrzyni notatki żeby odblokować zadanie poszukiwania skarbów "Brudna forsa". W skrzyni są też m.in. wysokiej jakości miecz, schemat i wyrwana strona.

8Cmentarz w Białym Sadzie
Przebywają tu silne potwory - upiory (7 poziom). Pierwszy pilnuje dostępu do Miejsca Mocy, a drugi jest w podziemnej krypcie powiązanej z zadaniem poszukiwania skarbu "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii".

9Ukryty skarb
Rozpraw się z utopcami (4 poziom) i odszukaj zwłoki, przy których pozostawiono klucz. Zanurkuj i zlokalizuj skrzynię, w której są m.in. rozkazy odblokowujące zadanie poszukiwania skarbów "Temerskie precjoza".

10Opuszczone miejsce
Zabicie okolicznych ghuli (2 poziom) doprowadzi do pojawienia się w tartaku grupki wieśniaków. Będzie wśród nich handlarz.

11Opuszczona wioska
Możesz zająć się zbadaniem śladów w wiosce oraz w znajdującej się pod nią jaskini, a także pokonaniem potężnego upiora - Licha ze studni. Jest to wszystko częścią zlecenia wiedźmińskiego - "Zlecenie: Licho ze studni".

12Obozowisko bandytów
Do pokonania jest grupa dezerterów (2 poziom) wraz z liderem z tarczą (4 poziom). Po wygranej bitwie odszukaj skrzynię z mieczem Maribor powiązanym z zadaniem poszukiwania skarbu "Brudna forsa".

13Chatka Tomiry
Tomirę odwiedza się w ramach głównego zadania "Bestia z Białego Sadu" i pobocznego zadania "Na łożu śmierci". Jest ona zielarką i możesz z nią pohandlować.

Gryf – Do pojedynku z gryfem dochodzi dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym zadaniu "Bestia z Białego Sadu".

Bram – Osoba ta sprzedaje różnorakie dobra.

Elsa, Aldert – Elsa prowadzi karczmę i możesz z nią pohandlować (sprzedaje m.in. karty do gry i żywność).
Aldert zaproponuje Geraltowi grę w karty (gwint).

Handlarz – Osoba ta pojawia się w tym miejscu dopiero po zabezpieczeniu opuszczonego miejsca. Sprzedaje ona m.in. składniki alchemiczne i broń białą.

Kwatermistrz – Sprzedaje on m.in. schematy, składniki rzemieślnicze i alchemiczne oraz broń białą. Jest on także rzemieślnikiem (wytwarzanie nowych przedmiotów, naprawa ich itp.).

Tomira – Sprzedaje ona m.in. składniki alchemiczne, glify, schematy i wyrwane strony.

Willis – Sprzedaje on m.in. schematy wykorzystywane w rzemiośle (craftingu). Jest on także rzemieślnikiem (wytwarzanie nowych przedmiotów, naprawa ich itp.).

Zielarz – Osoba ta pojawia się w tym miejscu dopiero po zabezpieczeniu opuszczonego miejsca. Sprzedaje ona m.in. glify, strony manuskryptu, wyrwane strony i składniki alchemiczne.

Legenda Wiedźmin 3 M1 - Biały Sad - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Biały Sad - atlas świata

Powyższa mapa prezentuje Biały Sad (White Orchard), czyli pierwszą lokację odwiedzaną po ukończeniu prologu w Kaer Morhen. W trakcie pobytu w sadzie możesz zająć się zaliczaniem zadań, które zostały przedstawionym w odrębnym rozdziale tego poradnika, jak również dokładną eksploracją całej mapy. Na odkrycie czekają między innymi mniej i bardziej rozległe obozowiska, drogowskazy oraz ciekawe opcjonalne lokacje (np. Miejsca Mocy czy legowiska potworów). Możesz ponadto spotykać się z postaciami niezależnymi (m.in. z kowalami czy handlarzami) oraz staczać walki z potworami (niektóre z nich są bardziej wymagające od reszty).

Najważniejsze miejsca w Białym Sadzie

1. Wioska Biały Sad

Wioskę odwiedza się w ramach głównego zadania "Bez i agrest". Odnajdziesz tu między innymi tablicę ogłoszeniową (okazja do zaznaczenia na mapie ciekawych lokacji i odblokowania kilku dodatkowych zadań), karczmę (możesz w niej m.in. zagrać w karty), kowala i kilku handlarzy.

Niedaleko siedziby kowala jest kamień szlifierski, dzięki któremu możesz tymczasowo zwiększyć obrażenia zadawane bronią białą.

2. Obóz Nilfgaardczyków

Obóz odwiedza się w ramach głównego zadania "Bez i agrest". W miejscu tym przebywa przede wszystkim komendant garnizonu, który zleci Geraltowi misję zabicia gryfa, aczkolwiek możesz tu też spotkać się z kwatermistrzem.

Niedaleko wieży zajmowanej przez dowódcę garnizonu jest stół, dzięki któremu możesz tymczasowo poprawić właściwości zbroi głównego bohatera.

13. Chatka Tomiry

Tomirę odwiedza się przede wszystkim po to żeby zaliczyć jedną z części głównego zadania "Bestia z Białego Sadu". To jednak nie wszystko, bo możesz z nią także pohandlować i otrzymać od niej poboczne zadanie "Na łożu śmierci".

Najważniejsze postacie niezależne w Białym Sadzie

Elsa (M1,1) - Prowadzi ona karczmę, możesz z nią pohandlować (sprzedaje m.in. karty do gry i żywność).

Aldert Geert (M1,1) - Odnajdziesz go w karczmie i możesz z nim zagrać w karty (Gwint).

Bram (M1,1) - Sprzedaje on różnorakie przedmioty.

Willis (M1,1) - Sprzedaje on m.in. schematy wykorzystywane w rzemiośle (craftingu). Jest on także rzemieślnikiem (wytwarzanie nowych przedmiotów, naprawa ich itp.).

Kwatermistrz (M1,2) - Sprzedaje on m.in. schematy, składniki rzemieślnicze i alchemiczne oraz broń białą. Jest on także rzemieślnikiem (wytwarzanie nowych przedmiotów, naprawa ich itp.).

Tomira (M1,13) - Jest ona zielarką, sprzedaje między innymi składniki alchemiczne, glify, schematy i wyrwane strony.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie