Coś się kończy, coś się zaczyna (Something Ends, Something Begins) - epilog | Epilog Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Coś się kończy, coś się zaczyna (Something Ends, Something Begins) - epilog

Epilog, ostatnie zadanie w grze ma różny przebieg zależnie od podejmowanych decyzji wpływających na zakończenie (patrz rozdział "Zakończenia"). Po zakończeniu gry nadal możesz kontynuować rozgrywkę.

Ciri żyje, zostaje cesarzową

Znajdź Łowcę - Coś się kończy, coś się zaczyna (Something Ends, Something Begins) - epilog | Epilog - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Znajdź Łowcę

Znajdujesz się w karczmie. Wyjdź i ruszaj porozmawiać z Łowcą, który wskaże ci, gdzie znajdziesz Ciri. Porozmawiaj z dziewczyną - będzie chciała, abyś pokazał jej gniazdo, gdzie mieszkał gryf. Gdy tam dotrzecie zaatakuje was widłogon (poziom 30). Po walce idźcie na ryby.

Chodź w Ciri w miejsca, które chce zobaczyć - Coś się kończy, coś się zaczyna (Something Ends, Something Begins) - epilog | Epilog - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Chodź w Ciri w miejsca, które chce zobaczyć

Przy jeziorku stoi niedźwiedź - użyj petardy, aby go odstraszyć oraz żeby wydostać z przerębla ryby (cztery). Po ich zebraniu przechadzaj się chwilę za Cirillą, a po kilku przerywnikach filmowych dotrzesz do zakończenia fabuły.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...