Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krwawy Baron (Bloody Baron) - główne zadanie | Kasztel Wrońce | Wiedźmin 3 Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Krwawy Baron (Bloody Baron) - główne zadanie

Zadanie to automatycznie dodawane jest do dziennika po ukończeniu głównego questu Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection), a konkretnie po zbadaniu skrzyni w piwnicy we Wsi Wrzosowej (Heatherton) (M3,2). Głównym założeniem tego zadania jest spotkanie się z tytułowym baronem i musisz w tym celu dotrzeć do jego zamku, czyli do zlokalizowanego na południe od wsi Kasztelu Wrońce (Crow's Perch). Po dotarciu na miejsce sytuacja może rozwinąć się na dwa sposoby i jest to uzależnione od tego w jaki sposób zachowałeś się w stosunku do ludzi barona napotkanych niedawno w Karczmie na Rozstajach.

Dotarcie do miejsca pobytu barona - wariant A

Jeżeli nie wykazałeś się agresją w stosunku do osób z karczmy to strażnicy stojący przy moście prowadzącym do zamku nie zareagują na widok Geralta. Skorzystaj z mostu nad fosą i następnie dotrzyj do zamkniętej bramy prowadzącej do wewnętrznej części kasztelu. Po krótkiej rozmowie z ludźmi barona uzyskasz pozwolenie na spotkanie się z baronem. Wyrusz śladami sierżanta (Sergeant) do miejsca, w którym przebywa baron.

Dotarcie do miejsca pobytu barona - wariant B

Miejsce wspinaczki w jaskini - Krwawy Baron (Bloody Baron) - główne zadanie | Kasztel Wrońce | Wiedźmin 3 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Miejsce wspinaczki w jaskini

Jeżeli zamordowałeś w karczmie bandytów podległych baronowi to wartownicy pilnujący mostu uciekną do zamku na widok Geralta. Wkrocz do kastelu i bądź gotowy do rozprawienia się z grupą giermków barona (Baron's Henchman). W szczególności uważaj na wroga z tarczą, próbując go np. ogłuszać i następnie atakować od flanki. Po walkach zbliż się do zamkniętej bramy prowadzącej na główny dziedziniec zamku, dowiadując się, że nie uzyskasz prawa wstępu. Pozostań w kastelu i odszukaj w nim wieśniaka (Peasant), z którym Geralt może porozmawiać. Podaruj tej osobie 15 sztuk złota, a w zamian poznasz alternatywny sposób przedostania się do miejsca pobytu barona.

Wyjdź z kasztelu i dotrzyj do oznaczonej przez grę kapliczki, która znajduje się na północny-zachód od niego. Zbliż się do wody, dzięki czemu główny bohater odkryje podwodny tunel. Zanurkuj w tym miejscu żeby dotrzeć do rozległej pieczary. W trakcie eksploracji jaskini pomagaj sobie pochodnią lub eliksirem Kot, który skutecznie rozjaśni ciemności. Musisz się tu pilnować, bo w jaskini przebywają baby wodne (Water Hag) - do ich eliminacji oprócz srebrnego miecza używaj znaku Igni i bomb Północy Wiatr (jeśli je posiadasz). Zlokalizuj w jaskini skalną półkę, na którą Geralt może się wspiąć i w konsekwencji przedostać do studni. Użyj drabiny, docierając dzięki niej do miejsca pobytu barona.

Oba opisane wyżej warianty zachowania pozwolą ci spotkać się z baronem, czyli z Filipem Strengerem. W wyniku tej rozmowy załączy się początkowo quest Historia Ciri: Król Wilków (Ciri's Story: The King of the Wolves). Po ukończeniu zadania Ciri i odzyskaniu kontroli nad Geraltem otrzymasz nowe główne zadanie Sprawy rodzinne (Family Matters), jak również opcjonalny quest Pokój Ciri (Ciri's Room).