Poszukiwania skarbów | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poszukiwania skarbów w Krzywuchowych Moczarach

Schowane przed światem (Hidden from the World)

Lokalizacja skarbu opisanego w liście - Poszukiwania skarbów | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Lokalizacja skarbu opisanego w liście

Trzech bandytów (poziomy 7 i 9) (M9,2) ukryło skarb nieopodal obozu. Zabij ich i przeszukaj ciała - jeden posiada list, w którym zapisano, gdzie ukryty jest skarb. Odwróć się teraz i przejdź na drugą stronę drogi, gdzie zobaczysz skałę. Na jej szczycie znajduje się obiecany skarb, a tam między innymi 2 runy.

Z deszczu pod rynnę (Out of the Frying Pan, into the fire)

Wejście do piwnicy - Poszukiwania skarbów | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wejście do piwnicy

Klucz (M9,3) broniony jest przez gule (poziom 9) i bandytę. Znajduje się w piwnicy, wejście do niej jest od południowo-zachodniej strony od znacznika (użyj znaku Aard, by zniszczyć drzwi). Tam znajdziesz klucz i notatkę dotyczącą lokalizacji skarbu przy ciele mężczyzny.

Skarb ukryty w sianie - Poszukiwania skarbów | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Skarb ukryty w sianie

Skrzynia leży w pobliżu, przykryta częściowo kopą siana od strony północno-wschodniej. Znajdziesz wewnątrz runę, oraz zbroję.

Rynsztunek Szkoły Gryfa (Griffin School Gear)

Pokonaj Ekimmę, by dostać się do cennych znalezisk - Poszukiwania skarbów | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pokonaj Ekimmę, by dostać się do cennych znalezisk

Znajdziesz tu jaskinię (M9,14). A w niej upiory (poziom 9). Przeszukaj sąsiednie pomieszczenia w poszukiwaniu cennych składników alchemicznych i run. Potem zniszcz ścianę na końcu korytarza znakiem Aard i podpal trujące gazy, by przejść przez nie bez zatrucia. Na końcu znajdziesz się w wielkiej sali. Wewnątrz niej grasuje Ekamma na poziomie 11. Po jego pokonaniu możesz zebrać zawartość skrzyń, w której znajdziesz schematy rynsztunku Szkoły Gryfa (nie wszystkie wymagane w zadaniu).