Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenia wiedźmińskie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Zlecenia wiedźmińskie w Wolnym Mieście Novigrad

Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek (Contract: An Elusive Thief)

Sylwester Amello - Zlecenia wiedźmińskie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Sylwester Amello

Po przeczytaniu zlecenia wiedźmińskiego z tablicy ogłoszeń (M6,3) udaj się porozmawiać z pracodawcą. Znajdziesz go niedaleko rynku. Ważne, że spotkać się z nim tam możesz wyłącznie za dnia. Nazywa się Sylwester Amello (M6,10). Możesz u niego wytargować za zlecenie 300 koron.

Znajdź doplera podszywającego się pod strażnika świątynnego - Zlecenia wiedźmińskie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Znajdź doplera podszywającego się pod strażnika świątynnego

Podążaj za śladami chochlika ulicą, przez Bramę Tretogorską, kolejny ślad zaczyna się przy rzece. Prowadzi on do niedużego domku z otwartymi na oścież drzwiami. Aktywuj wiedźmiński zmysł: na piętrze znajdziesz ubrania, na parterze list leżący na stole - przeczytaj go. Geralt poczuje zapach - podążaj za nim, a kawałek dalej znajdziesz doplera. Po przerywniku filmowym rozpoczniesz pościg - nie pozwól mu uciec, bo wtedy zadanie się zakończy.

Dopler zmieni się z ciebie - jednakże walczy słabo - Zlecenia wiedźmińskie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Dopler zmieni się z ciebie - jednakże walczy słabo

Gdy go dorwiesz zamieni się w Geralta i rozpocznie się pojedynek. Uważaj, ponieważ przeciwnik może używać Znaków. Wystarczy jednak, że pozbawisz go 2/3 zdrowia, aby się poddał. Teraz zadecyduj o jego losie - jeśli każesz mu walczyć, jego pasek zdrowia będzie zregenerowany i musisz go pokonać - po walce otrzymasz trofeum doplera - +5% znajdywanego złota, oraz dobre buty. Otrzymasz nagrodę pieniężną (negocjacje: do 300 koron).

Mimo to, lepszą decyzją jest jego uwolnienie. Otrzymasz wtedy zapłatę 215 koron + połowę utargowanego wynagrodzenia od zleceniodawcy oraz schemat na unikalny miecz gobliński.

Zlecenie: Śmiertelne rozkosze (Contract: Deadly Delights)

Strażnik - zleceniodawca - Zlecenia wiedźmińskie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Strażnik - zleceniodawca

Na tablicy ogłoszeń (M6,2) znajduje się kontrakt wiedźmiński od strażników miasta. Porozmawiaj z jednym z nich stojącym koło mostu (M6,9). Skieruje cię on do doktora w dokach, abyś mógł zebrać informacje na temat zagrożenia. Ten zaś pokieruje cię na miejsce zbrodni.

Poszukaj śladów podków. Gdy je zbadasz, podążaj ich śladem - prowadzą wprost do domu publicznego. Drzwi do przybytku są zamknięte - musisz się tam dostać drugimi od strony rzeki. Porozmawiaj z właścicielką, aby pozyskać niezbędne informacje. Może to nie być jednak takie łatwe - najlepiej jeśli użyjesz znaku Axii - otrzymasz informacje i klucz do domu.

Flakonik perfum w zaułku Kuternogi Katarzyny - Zlecenia wiedźmińskie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Flakonik perfum w zaułku Kuternogi Katarzyny

W przeciwnym razie po wybraniu jednej z pozostałych opcji zapytania będziesz musiał wrócić na tyły zamtuza i odszukać flakonik z perfumami w rogu. Po aktywacji wiedźmińskiego zmysłu podążaj za zapachem. Doprowadzi on do budynku niedaleko, jednak drzwi są zamknięte. Użyj tych z sąsiedniego domu na parterze - tą drogą dostaniesz się do środka.

Twoim przeciwnikiem będzie sukub Salma. Możesz ponownie - walczyć z nią lub ją oszczędzić. Agresywna wersja wydarzeń zagwarantuje ci uzyskanie mutagenu sukuba, trofeum (+5% uzyskiwanego złota) oraz 186 koron. By pokonać sukuba musisz używać szybkich cięć i unikać ataków ognia - garda nie pomoże, znak Quen na krótko - najlepsza opcja to odskoki. Jeśli ci to nie wychodzi - możesz spróbować nietypowej taktyki - walki pięściami. Nie pozwolisz w ten sposób sukubowi na wykonanie ataku. Sporadycznie jej się uda, ale szansa na sukces jest wysoka.

Jeśli ją jednak oszczędzisz nie zdobędziesz jedynie mutegenu - trofeum (prezent) i 186 koron dalej ci się należą - mutagen wynagrodzi wartościowy miecz.

Zlecenie: Nawiedzony dom (Contract: Doors Slamming Shut)

Kurt Dysart - Zlecenia wiedźmińskie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Kurt Dysart

Po zebraniu ogłoszenia z tablicy przed karczmą (M6,3) wejdź do niej i udaj się na piętro. Porozmawiaj z samotnie siedzącym hrabią Kurtem Dysartem (M6,15). Wybierz dowolną odpowiedź na pytanie odnośnie szkoły, a w negocjacjach wybierz kwotę 320 koron. Póki jesteś jeszcze w mieście KONIECZNIE napraw broń - walka z specyficznym przeciwnikiem bardzo mocno ją wyniszcza.

Przejście za ukrytą ścianką w piwnicy - Zlecenia wiedźmińskie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Przejście za ukrytą ścianką w piwnicy

Udaj się do domu poza miastem wskazanego przez zleceniodawcę. Wejdź do środka i zejdź do piwnicy. Tam znajduje się ścianka, którą zniszczysz znakiem Aard. Idź przed siebie do ściany, na stoliku znajdziesz dziennik, który kolejno przeczytaj.

Musisz otworzyć tajemne przejście przełącznikiem. Znajduje się on we wschodniej części podziemia, dlatego wskocz do wody i płyń do ściany - na półce znajduje się przełącznik otwierający drzwi. Wróć i przygotuj się do walki. Przeciwnikiem jest żywiołak ziemi. Przed walką użyj oleju na żywiołaki, przygotuj eliksiry i bombę dimetrium - wykorzystaj ją na samym początku walki, by usunąć magiczny atak żywiołaka.

Zniszcz artefakt, by uwolnić żywiołaka - Zlecenia wiedźmińskie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zniszcz artefakt, by uwolnić żywiołaka

By dezaktywować magiczną osłonę potwora niszcząc artefakt za nim znakiem Aard. Mimo, że Geralt zasugeruje zniszczenie podpór stropu, który miałby się zawalić - to niestety nieprawda - bohater stwierdzi to także na końcu walki. Skuteczna metoda walki z monstrum to stanie cały czas przed nim i obserwowanie jego ataków. Ponieważ robi duże zamachy łatwo określić, jaki atak wykona i z której strony nadejdzie - wtedy uskocz w stronę, z której wychodzi atak. Mniej więcej możesz zadać dwa ciosy silne (lub 3-4 lekkie) i wykonać krótki uskok w stronę wychodzącego ataku, by sukcesywnie wyniszczać wroga. Uważaj jedynie na ataki prowadzone z wyskoku - przed nimi musisz uskoczyć w tył. Nie atakuj przeciwnika również, gdy się osłania - może wyprowadzić mocny kontratak, którego nie zdążysz uniknąć.

Po walce zbierz trofeum (+10% szans na odcięcie kończyny) i składniki alchemiczne (oraz dobrej jakości miecz) i wróć do zleceniodawcy po nagrodę. Dalej przesiaduje w karczmie.