Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M22 - Kaer Morhen - Atlas
Wiedźmin 3 M22 - Kaer Morhen - Atlas
Jaskinia trolla
Zadanie poboczne "Sąsiedzka sprzeczka" - zabij trolla (poziom 26) i przeczytaj list znaleziony w jaskini.
Jaskinia
Miejsce, gdzie były przeprowadzane Próby Traw. Możesz zbadać kilka przedmiotów, znaleźć dobry miecz i zbroję, a także trochę doświadczenia, gdy dotrzesz do końca jaskini. Uważaj na Nekkery Wojowników (poziom 12).
Stara wieża
Znajdziesz tu dwa, jedne z najlepszych mieczy-reliktów: stalowy "Cleaver Hood" oraz srebrny "Zerrikanterment".
Wejście do jaskini
Wejście do starej kuźni, związane z zadaniem "Wiedźmińska kuźnia".
Cieplarnia
Lokacja powiązana z zadaniem "Efekt cieplarniany". Po jego zakończeniu znajdziesz tu trochę rzadkich ziół.
Bastion
Stary bastion, powiązany z zadaniem "Bastion".
Strzeżony skarb
Skarby strzeże Leszy (poziom 20). Zawiera niezłą kuszę oraz równie dobrą zbroją.
Strzeżony skarb
Wiwerna (poziom 14) strzeże mało wartościowego skarbu.
Miejsce mocy
Znak Igni, tylko w zadaniu "Ostatnia próba".
Powiększ mapę

Kaer Morhen M22 | Kaer Morhen | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Jaskinia trolla
Zadanie poboczne "Sąsiedzka sprzeczka" - zabij trolla (poziom 26) i przeczytaj list znaleziony w jaskini.

2Jaskinia
Miejsce, gdzie były przeprowadzane Próby Traw. Możesz zbadać kilka przedmiotów, znaleźć dobry miecz i zbroję, a także trochę doświadczenia, gdy dotrzesz do końca jaskini. Uważaj na Nekkery Wojowników (poziom 12).

3Stara wieża
Znajdziesz tu dwa, jedne z najlepszych mieczy-reliktów: stalowy "Cleaver Hood" oraz srebrny "Zerrikanterment".

4Wejście do jaskini
Wejście do starej kuźni, związane z zadaniem "Wiedźmińska kuźnia".

5Cieplarnia
Lokacja powiązana z zadaniem "Efekt cieplarniany". Po jego zakończeniu znajdziesz tu trochę rzadkich ziół.

6Bastion
Stary bastion, powiązany z zadaniem "Bastion".

Legenda Wiedźmin 3 M22 - Kaer Morhen - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Kaer Morhen - atlas świata

Kaer Morhen to siedziba wiedźminów usytuowana w górach, na odludziu. Poza samą twierdzą dostępny jest także pewien obszar dostępny do zwiedzania. Nie zamieszkują tego miejsca również rozmaite potwory. Mimo to, znajdziesz tu kilka zadań wartych uwagi, a przede wszystkim odbywa się tu większość fabuły aktu II. Wiele jaskiń i ruin skrywa ciekawe przedmioty, znajdziesz tu też strzeżone skarby.

Najważniejsze miejsca w lokacji Kaer Morhen

1 - Jaskinia trolla

Zadanie poboczne "Sąsiedzka sprzeczka" - zabij trolla (poziom 26) i przeczytaj list znaleziony w jaskini.

3 - Stara wieża

Znajdziesz tu dwa, jedne z najlepszych mieczy-reliktów: stalowy "Cleaver Hood" oraz srebrny "Zerrikanterment".

4 - Wejście do jaskini

Wejście do starej kuźni, związane z zadaniem "Wiedźmińska kuźnia".

5 - Cieplarnia

Lokacja powiązana z zadaniem "Efekt cieplarniany". Po jego zakończeniu znajdziesz tu trochę rzadkich ziół.

6 - Bastion

Stary bastion, powiązany z zadaniem "Bastion".

Rodzaje przeciwników w lokacji Kaer Morhen

Poziom okolicy jest dość zróżnicowany. W lasach nie spotkasz potężnych potworów, jednak niektóre z rzadkich i mocniejszych strzeże skarbów i ciekawych miejsc...:

Wilk (Wolf)

Nekker

Utopiec (Drowner)

Niedźwiedź (Bear)

Żywiołak Ziemi (Earth Elemental)

Wiwerna (Wyvern)

Harpia (Harp)

Erynie (Erynias)

Endragi (Enrages)

Troll

Leszy (Leshen)

Mglaki (Foglets)

Ważne informacje związane z lokacją Kaer Morhen

Dostęp do twierdzy Kaer Morhen nie jest odblokowany przez cały czas. Będziesz mógł dostać się tam dopiero w drugim akcie, i od tego momentu możesz swobodnie podróżować pomiędzy tą, a pozostałymi lokacjami. Poza tym, że odgrywa się tu duży fragment fabuły, dostępnych jest także kilka zadań pobocznych. Po zakończeniu gry nie będziesz miał również możliwości kontaktu z nikim, kto zamieszkiwał zamek - pozostanie on opuszczony.