Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) - główne zadanie

Pobierz ubiór ze skrzyni w pokoju Yennefer - Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pobierz ubiór ze skrzyni w pokoju Yennefer

Po przybyciu na Skellige będzie to twoje pierwsze główne zadanie. W pierwszej kolejności zgodnie z zaleceniami Yennefer idź do karczmy i przebierz się w przyniesione przez nią ubrania - nie jest to obowiązkowa część zadania - i nie zapomnij ich założyć po podniesieniu.

Spotkaj się z Yennefer przed bramą zamkową - Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Spotkaj się z Yennefer przed bramą zamkową

Następnie skieruj się do zamku (M13,15). Znajdziesz się na stypie i czeka cię tu kilka atrakcji. Każda z nich będzie dodatkowo punktowana małą ilością doświadczenia. W pierwszej kolejności możesz wziąć udział w wyścigu na wzgórze, nie ma specjalnego znaczenia kto wygra. Podczas wznoszenia toastu możesz odmówić, by zdobyć plus u czarodziejki. Podążaj za nią chwilę do drzwi, tam możesz stanąć w obronie jej godności mierząc się z jednym ze staruszków w walce na pięści (po czym znów zostaniesz zachęcony do spożywania alkoholu).

Pokonaj wypchane zwierzaki, wystarczy kilka cięć mieczem - Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pokonaj wypchane zwierzaki, wystarczy kilka cięć mieczem

Podążaj za Yen do zamkniętych drzwi, przejdź gzymsem za oknem na sąsiedni korytarz. Podejdź do drzwi po lewej stronie pomieszczenia. Po wejściu z nimi w interakcję zmierzysz się z ożywającymi falowo wypchanymi zwierzętami - wilkami i niedźwiedziami. Po spektakularnej walce znajdziesz się w laboratorium Myszowora.

Możesz rozejrzeć się po laboratorium, lecz aby kontynuować poszukiwania zabierz naczynie z szafki koło łóżka i włóż je w rękę posągu stojącego przy mapie - w ten sposób otworzysz ukryte przejście - Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Możesz rozejrzeć się po laboratorium, lecz aby kontynuować poszukiwania zabierz naczynie z szafki koło łóżka i włóż je w rękę posągu stojącego przy mapie - w ten sposób otworzysz ukryte przejście. Za przejściem znajdziecie poszukiwaną przez czarodziejkę Maskę Uroborosa. Zaraz po wejściu do groty zaatakuje was żywiołak ziemi (Earth Elemental). Pokonasz go jednak bez trudu, szczególnie z pomocą czarodziejki.

Po walce do pomieszczenia zostaje wpuszczony gaz. Po chwili oczekiwania Yen teleportuje was z groty. Wybierz opcję "chcę cię pocałować", aby odblokować dostęp do sceny miłosnej. Musisz jeszcze wybrać kolejną opcję dialogową, wyraźnie określającą chęć zbliżenia. Po całym wydarzeniu wrócicie na ucztę (lub natychmiastowo w przypadku pominięcia sceny), gdzie po rozmowie z Crachem an Craite zakończysz zadanie.