Kierunek - Skellige (Destination - Skellige) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Kierunek - Skellige (Destination - Skellige) - główne zadanie

Wynajęcie łodzi

Zadanie to rozpocznie się automatycznie po ukończeniu głównego questu Audiencja (Royal Audience), czyli po spotkaniu się ze wszystkimi najważniejszymi postaciami w Zamku Królewskim w Wyzimie (Royal Palace in Vizima) - Kierunek - Skellige (Destination - Skellige) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Zadanie to rozpocznie się automatycznie po ukończeniu głównego questu Audiencja (Royal Audience), czyli po spotkaniu się ze wszystkimi najważniejszymi postaciami w Zamku Królewskim w Wyzimie (Royal Palace in Vizima). W celu zajęcia się nim musisz udać się do Novigradu i jego ukończeniem najlepiej zająć się DOPIERO po awansowaniu na 15-16 poziom doświadczenia, bo w przeciwnym wypadku będziesz miał spore problemy z zaliczeniem opisanej poniżej dużej bitwy na morzu.

Zadanie to polega na znalezieniu transportu na Wyspy Skellige, a chętnych raczej brak. Idąc drogą wskazywaną przez zadanie popytaj kapitanów statków, czy masz możliwość wynajęcia łodzi. Dowiesz się o jednym kapitanie (M6,6), który przesiaduje w karczmie przy barze. Zgodzi się on ciebie zawieźć, lecz będzie to kosztować 1000 koron.

Podróż do Skellige

Bitwa z piratami - Kierunek - Skellige (Destination - Skellige) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Bitwa z piratami

Gdy wyruszycie nie obejdzie się bez przygód - statek zostanie zaatakowany przez piratów. Nie będziesz walczył długo aż wpadniecie na skały i obudzisz się dopiero na brzegu. Pewien Skelligijczyk, przez którego się wybudziłeś powie ci kilka ciekawych informacji, możesz się również wdać z nim w bójkę, jeśli będziesz agresywny w słowach. Udaj się następnie do miasta, by spotkać się z Yenefer. Na tym kończy się zadanie zaczynając zadaniem Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live the King) fabułę główną na Skellige.