Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zaginiona siostra | Havarl | Zadania w Helejosie poradnik Mass Effect: Andromeda

Odblokowanie: Porozmawianie z mędrcem Amurdem [Havarl: Mithrava].

Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Zaginiona siostra. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz je odblokować po dotarciu do Mithravy na planecie Havarl. Quest ten dotyczy ustalenia aktualnego miejsca pobytu tytułowej siostry mędrca Amurda. Będziesz musiał w związku z tym dotrzeć do rejestru i go przestudiować.

Odblokowanie zadania

Spotkaj się z Amurdem w Mithravie - Zaginiona siostra | Havarl | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Spotkaj się z Amurdem w Mithravie

Szansa na odblokowanie tego questu pojawia się dopiero po dotarciu do Mithravy na planecie Havarl i dochodzi do tego w trakcie zaliczania innego pobocznego zadania - Umierająca planeta. Po tym jak zjawisz się w Mithravie możesz porozmawiać z mędrcem Amurdem. Poprosi on o pomoc w dotarcie do rejestru, dzięki któremu będzie mógł poznać miejsce pobytu jego siostry.

Znajdź rejestr w dawnym Pelaav

Po tym jak dodasz do dziennika opisywane zadanie musisz wznowić zaliczanie wspomnianego questu Umierająca planeta, albowiem trzeba doprowadzić do odblokowania dostępu do dawnego Pelaav - Zaginiona siostra | Havarl | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Po tym jak dodasz do dziennika opisywane zadanie musisz wznowić zaliczanie wspomnianego questu Umierająca planeta, albowiem trzeba doprowadzić do odblokowania dostępu do dawnego Pelaav. Mowa tu o obozie Roekaarów zlokalizowanym na wschodnim krańcu mapy (tym, w którym odnajduje się Taavosa). Po dotarciu do tej lokacji i oczyszczeniu jej z wrogów możesz skupić się na zlokalizowaniu rejestru. Komputer archiwum znajduje się w pokazanym na obrazku zniszczonym budynku, ale żeby z niego skorzystać musisz najpierw aktywować generator znajdujący się za budynkiem.

Wróć do mędrca Amurda

Po przejrzeniu rejestru powróć do Mithravy żeby podzielić się swoimi odkryciami z Amurdem.Na sam koniec rozmowy możesz doradzić Amurdowi czy ma pozostać w Mithravie czy wyruszyć na spotkanie z siostrą.

Nagrody za ukończenie zadania: XP.