Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jaal Ama Darav: Z krwi i kości | Sojusznicy i związki poradnik Mass Effect: Andromeda

UWAGA - Opisany poniżej quest jest misją lojalnościową Jaala. Oznacza to, że jest to największe i najbardziej rozbudowane zadanie powiązane z tą postacią. Ukończenie go pozwoli ci uzyskać dostęp do umiejętności najwyższego szóstego poziomu Jaala.

Odblokowanie: Automatycznie po ukończeniu zadania Jaal Ama Darav: Przyjaciele czy wrogowie? [Tempest].

Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Jaal Ama Darav: Z krwi i kości. To jeden z pobocznych questów gry Mass Effect: Andromeda z kategorii "Sojusznicy i związki". Misję wykonuje się na zlecenie Jaala i dotyczy ona ostatecznego rozwiązania problemów z Roekaarami i ich przywódcą Akksulem.

Porozmawiaj z Jaalem na Tempeście

Porozmawiaj z Jaalem na temat Roekaarów i ich głównej siedziby w Kuźni - Jaal Ama Darav: Z krwi i kości | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Porozmawiaj z Jaalem na temat Roekaarów i ich głównej siedziby w Kuźni

Po tym jak awansujesz dostatecznie w grze otrzymasz e-maila od Jaala i będziesz mógł spotkać się z nim na pokładzie Tempesta. Akcja ta odblokuje opisywany quest oraz zakończy poprzedni - Jaal Ama Darav: Przyjaciele czy wrogowie?.

Spotkaj się z łącznikiem ruchu oporu na Havarl

Pogadaj z pilotem promu gdy będziesz gotowy przenieść się do unikalnej lokacji tej misji - Jaal Ama Darav: Z krwi i kości | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Pogadaj z pilotem promu gdy będziesz gotowy przenieść się do unikalnej lokacji tej misji

Zalicz przelot na planetę Havarl i wyląduj na niej. Łączniczka ruchu oporu Avka przebywa w stacji badawczej Pelaav niedaleko lądowiska Tempesta. Porozmawiaj z nią. W celu potwierdzenia chęci rozpoczęcia właściwej części misji zagadaj do pilota promu. W wyprawie będzie ci musiał towarzyszyć Jaal i do momentu zaliczenia tego zadania nie będziesz mógł powrócić do ogólnodostępnych lokacji świata gry.

Wejdź na polanę

Po dotarciu w nowe miejsce rozpocznij przemarsz. W trakcie zaliczania tej misji możesz skupiać się jedynie na zaliczaniu głównych celów lub dokładnie badać wszystkie lokacje (m.in. mijane po drodze niezamieszkałe budynki). Pozwoli ci to odnajdywać interaktywne urządzenia, datapady czy pojemniki z wartościowymi przedmiotami.

Pokonaj Roekaarów

Otwarcie oznaczonych przez grę drzwi doprowadzi do wpadnięcia na pierwszą grupę Roekaarów i tuż po krótkiej wymianie zdań dojdzie do bitwy. Po zlikiwidowaniu najbliższych Roekaarów przejdź do kolejnego obszaru. Tu staraj się walczyć na dystans i uważaj na wrogiego snajpera okupującego punkt widokowy.

Przywróć zasilanie przy drzwiach

Po wygranej bitwie spróbuj otworzyć nowe drzwi, a ustalisz, że są one zamknięte - Jaal Ama Darav: Z krwi i kości | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Po wygranej bitwie spróbuj otworzyć nowe drzwi, a ustalisz, że są one zamknięte. Otwarcie ich jest bardzo proste. Zacznij używać skanera i podążaj za żółtym połączeniem, które doprowadzi drużynę do pokazanego na obrazku generatora. Zeskanuj generator i następnie go uruchom żeby odblokować przejście do kolejnego obszaru.

Przejdź przez jar

Unikaj ostrzału snajperskiego - Jaal Ama Darav: Z krwi i kości | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Unikaj ostrzału snajperskiego

Wznów przemarsz i po dotarciu do przepaści wykonaj daleki skok żeby wylądować na sąsiedniej skalnej półce. W nowym miejscu rozpocznie się bitwa z Roekaarami. Zgodnie z ostrzeżeniami członków drużyny będą oni dysponowali przewagą wysokości. Możesz prowadzić ostrożną walkę zza zasłon lub szukać okazji żeby przedostać się szybko na wyższe poziomy i zaatakować wrogów z mniejszej odległości. Niezależnie od obranej taktyki staraj się unikać ostrzału Roekaarów, a w szczególności ataków ze strony nowego snajpera.

Po wygranej bitwie załączy się cut-scenka ze spotkania z członkami rodziny Jaala. Na jej przebieg nie będziesz miał żadnego wpływu.

Rozbrój bomby, zanim wybuchną

Zalicz krótki przemarsz do kolejnego obszaru mapy. Po znalezieniu się w lokacji, w której znajdują się bomby, gra zacznie odliczać czas. Do rozbrojenia będą cztery ładunki i na ich zneutralizowanie będziesz miał trzy minuty.

Rozbrajaj te bomby, w pobliżu których nie ma aktualnie Roekaarów - Jaal Ama Darav: Z krwi i kości | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Rozbrajaj te bomby, w pobliżu których nie ma aktualnie Roekaarów

Trzy minuty to nie tak dużo jak mogłoby się wydawać. Musisz przede wszystkim zastosować bardziej agresywną taktykę działania. Nie trać cennych sekund chowając się za zasłonami, tylko staraj się eliminować Roekaarów w bardziej bezpośrednich potyczkach. Pomagaj sobie specjalną amunicją, jak również umiejętnościami czy mocami, zwłaszcza że nie będziesz musiał pokonywać żadnych elitarnych wrogów w dalszej części questu. Do bomb możesz docierać w dowolnej kolejności, przy czym staraj się wybierać te, które są aktualnie słabiej bronione. Za takim działaniem przemawia to, że główny bohater będzie potrzebował trochę czasu żeby doprowadzić do rozbrojenia danej bomby i podczas wykonywania tej czynności będzie bezbronny.

Jeśli rozbroiłeś bomby zanim pokonałeś wszystkich wrogów to na spokojnie będziesz się mógł zająć dobiciem ich - Jaal Ama Darav: Z krwi i kości | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Jeśli rozbroiłeś bomby zanim pokonałeś wszystkich wrogów to na spokojnie będziesz się mógł zająć dobiciem ich. W przeciwnym razie automatycznie załączy się finałowa scenka ze spotkania z Akksulem. Najważniejszy moment spotkania z Akksulem prezentuje dołączony obrazek. Możesz zastrzelić Akksula dzięki (szybkiemu) odpaleniu specjalnej akcji lub pozwolić mu na oddanie strzału. W tym drugim przypadku niegroźnie zrani on Jaala i paradoksalnie akcja ta ułatwi drużynie przekonanie pozostałych angarów do odwrócenia się od Akksula.

Na sam koniec questu odbędziesz kilka rozmów, jedną jeszcze na Havarl, kolejną na Tempeście.

Nagrody za ukończenie zadania: XP, dostęp do umiejętności szóstego poziomu Jaala, zdobycie trofeum Building Bridges.