Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak zwiększyć udźwig bohatera? | FAQ poradnik Mass Effect: Andromeda

Taki widok z pewnością nie ucieszy nikogo... - Jak zwiększyć udźwig bohatera? | FAQ - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Taki widok z pewnością nie ucieszy nikogo...

Jak zostało wspomniane w rozdziale "Na co wpływa waga przedmiotów?", kierowana przez nas postać posiada określony udźwig, po przekroczeniu którego bohater otrzymuje negatywny modyfikator do czasu odnawiania się zdolności. Utrzymanie optymalnej wagi pozwala na skrócenie czasu odnawiania się mocy, przez co częściej można z nich korzystać podczas jednego starcia, a co za tym idzie, znacząco zwiększyć skuteczność postaci, której metoda działania opiera się właśnie na wykorzystaniu zdolności. Jak zatem zwiększyć udźwig postaci?

Niektóre zdolności pozwalają w znaczący sposób zwiększyć udźwig postaci. - Jak zwiększyć udźwig bohatera? | FAQ - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Niektóre zdolności pozwalają w znaczący sposób zwiększyć udźwig postaci.

Sposobów jest kilka, takich jak:

  • Korzystanie z wyższych poziomów (oznaczone "I", "II", "III" i tak dalej) danego oręża. Wyższe poziomy broni znaleźć można w świecie gry, bądź wytworzyć samodzielnie, a prócz zmniejszonej wagi będą także posiadać znacznie lepsze parametry.
  • Zainwestować punkty w odpowiednie zdolności. Niektóre zdolności pasywne z drzewek Walki (Combat), Biotyki (Biotics) i Technologii (Tech) pozwalają w znaczącym stopniu zwiększyć maksymalny udźwig postaci. Premia może być niewielka (10%), lecz może być też olbrzymia (40%).
  • Korzystanie z modyfikacji do broni, które wpływają na wagę broni.

Zwiększenie maksymalnego udźwigu postaci pozwoli ci na ekwipowanie potężniejszych broni, bądź na zastąpienie pistoletu drugą bronią główną - będzie można więc wtedy nosić, na przykład, snajperkę i karabin szturmowy, otrzymując niewielką (bądź też żadną) karę do szybkości odnawiania się zdolności.