Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Liczą się drobiazgi | Sojusznicy i związki poradnik Mass Effect: Andromeda

Odblokowanie: Automatycznie po zbadaniu jednego z satelitów śledzących ZK.

Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Liczą się drobiazgi. To jeden z pobocznych questów gry Mass Effect: Andromeda z kategorii "Sojusznicy i związki". Zadanie to początkowo dotyczy w całości odnajdywania satelitów śledzących znajdujących się w tych systemach, w których założone zostały placówki Inicjatywy Andromeda. W dalszej części questu dokonasz jednak ważnego odkrycia odnośnie jednego ze zbiegłych naukowców z Nexusa.

Odblokowanie zadania

Quest ten nie ma jednego ustalonego miejsca, w którym może zostać odblokowany - Liczą się drobiazgi | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Quest ten nie ma jednego ustalonego miejsca, w którym może zostać odblokowany. Szansa na przystąpienie do niego pojawi się po założeniu co najmniej dwóch placówek Inicjatywy Andromeda na planetach nadających się do kolonizacji - Eos (układ Pyteasz), Voeld (układ Nol), Kadara (układ Govorkam) oraz Elaaden (układ Zaurbray).

Po tym jak powrócisz do jednego z układów ze skolonizowaną planetą możesz otrzymać komunikat od Suvi o próbie nawiązania kontaktu z Tempestem. Przeskanuj na nowo ten układ żeby odnaleźć urządzenie namierzające ZK - przykład na powyższym obrazku. Zbadaj następnie nowo odkrytą anomalię. Po zbliżeniu się do niej znajdziesz satelitę, która od razu eksploduje (przy okazji zdobędziesz punkty zdatności Andromedy). Akcja ta doda quest do dziennika.

Uwaga - Zbadanie pierwszego satelity oraz wszystkich kolejnych w ramach tego questu pozwoli ci pozyskiwać dane badawcze Drogi Mlecznej.

Porozmawiaj z Addison przez vidkon na Tempeście

Udaj się do widkonu żeby porozmawiać na temat satelitów ZK z dyrektor Addison. Dowiesz się o urządzeniach namierzających oraz o zniknięciu doktor Kennedy.

Znajdź elementy śledzące

Cel ten powiązany jest z trzema pozostałymi układami ze skolonizowanymi planetami, które musisz odwiedzić w celu odnalezienia nowych urządzeń namierzających. Jeśli nie założyłeś jeszcze na nich placówek to opisywany quest przejdzie w stan wstrzymania.

W każdym z układów do powtórzenia będą te same kroki, które pozwoliły ci odblokować quest - musisz używać skanera, badać urządzenia namierzające (anomalie) i przyczyniać się do eksplozji kolejnych satelitów.

Znajdź źródło sygnału w układzie Nalesh

Zbadanie promu w układzie Nalesh załączy ważną rozmowę - Liczą się drobiazgi | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Zbadanie promu w układzie Nalesh załączy ważną rozmowę

Cel ten powinien pojawić się w dzienniku po tym jak odnajdziesz i zbadasz co najmniej dwa urządzenia namierzające ZK. Zalicz przelot do układu Nalesh i odszukaj tam anomalię, którą będzie prom pełniący rolę przekaźnika. Dotarcie w jego pobliże doprowadzi do załączenia się rozmowy, w której weźmie udział m.in. doktor Kennedy. Dowiesz się, iż jest ona w ciąży i że jej dziecko może być pierwszym, które urodzi się po przybyciu do galaktyki Andromeda. Po zakończonej rozmowie powróć do widkonu i ponownie porozmawiaj z dyrektor Addison na temat doktor Kennedy i jej (zakazanej) ciąży.

Znajdź doktor Kennedy na Voeld

Quest będziesz mógł wznowić dopiero po odwiedzeniu wszystkich czterech układów ze skolonizowanymi planetami i zbadaniu ich w poszukiwaniu anomalii skrywających urządzenia namierzające. Po tym jak otrzymasz ten cel misji wyląduj na planecie Voeld i wyrusz do znacznika znajdującego się w jej północno-wschodniej części.

Obroń prom doktor Kennedy

Możesz aktywować działka żeby skuteczniej bronić prom - Liczą się drobiazgi | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Możesz aktywować działka żeby skuteczniej bronić prom

Po osiągnięciu celu podróży od razu dołącz do walk, w trakcie których będziesz musiał eliminować na przemian Roekaarów oraz kettów. Warto korzystać tu z umiejętności i mocy o charakterze obszarowym, gdyż będziesz zajęty eliminowaniem większych grup niezbyt silnych przeciwników. W pozbywaniu się wrogów mogą ci też pomóc dwie wieżyczki rozstawione wokół promu. Użyj zlokalizowanych przy nich terminali żeby je aktywować. Walcz tak długo aż wszyscy wrogowie zginą i prom bezpiecznie odleci.

Skontaktuj się z Addison przez widkon na Tempeście

Powróć na pokład Tempesta i porozmawiaj przez widkon z Addison oraz doktor Kennedy. W trakcie tego spotkania możesz poprzeć pomysł ścisłego monitorowania stanu Kennedy i jej dziecka lub stwierdzić, że poradzą sobie bez nadzoru. Dodatkowo możesz zasugerować Kennedy osiedlenie się na Eosie lub powrót na Nexusa, ale decyzje te nie są znaczące. Niezależnie od dokonanych wyborów zadanie zakończy się.

Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.