Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bezpiecznej podróży | Aya | Zadania w Helejosie poradnik Mass Effect: Andromeda

Odblokowanie: Porozmawianie z Maariko [Aya: Dok].

Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Bezpiecznej podróży. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz je odblokować podczas pobytu na planecie Aya (dopiero po ukończeniu głównego questu Ścieżka nadziei). Quest ten dotyczy zbadania na prośbę astronoma Maariko różnych obszarów galaktyki w poszukiwaniu zaginionych satelitów.

Odblokowanie zadania

Quest ten będziesz mógł odblokować dopiero po ukończeniu głównego zadania Ścieżka nadziei, a więc po spotkaniu się z członkami ruchu oporu na Ayi już po uratowaniu Moshae Sjefy - Bezpiecznej podróży | Aya | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Quest ten będziesz mógł odblokować dopiero po ukończeniu głównego zadania Ścieżka nadziei, a więc po spotkaniu się z członkami ruchu oporu na Ayi już po uratowaniu Moshae Sjefy. Nowy znacznik questu nadającego się do odblokowania pojawi się niedaleko doków. Odszukaj wejście do budynku, w którym przebywa pokazany na obrazku Maariko. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że jest tutejszym astronomem. Maariko poprosi drużynę o pomoc w zlokalizowaniu zaginionych satelitów wykorzystywanych do monitorowania stanu Plagi.

Przeszukaj współrzędne 1. zaginionego satelity

Pierwsza z czterech anomalii do zbadania - jest ona w układzie Onaon - Bezpiecznej podróży | Aya | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Pierwsza z czterech anomalii do zbadania - jest ona w układzie Onaon

Pierwszego satelity musisz poszukać w układzie Onaon, a więc w tym samym, w którym znajduje się planeta Aya. Zlokalizuj anomalię i wyślij sondę. Nie odnajdziesz satelity, ale dzięki zbadaniu pozostałości po nim wzbogacisz się o 60 danych badawczych Porzuconych.

Przeszukaj współrzędne 2. zaginionego satelity

Drugiego satelity musisz poszukać w układzie Sabeng. Schemat działania jest tu identyczny, tak więc zlokalizuj i zbadaj anomalię (wysłanie sondy i dotarcie do miejsca gdzie powinien być satelita). Również i w tym przypadku nie odnajdziesz satelity, ale możesz zdobyć kolejnych 60 danych badawczych Porzuconych.

Przeszukaj współrzędne 3. zaginionego satelity

Kolejne miejsce do zbadania to układ Joba. Odszukaj anomalię, wyślij sondę i dotrzyj do miejsca gdzie był satelita. Odnajdziesz boję komunikacyjną. Zbadanie jej pozwoli ci pozyskać 60 danych badawczych Helejosa i otrzymać zaktualizowane wytyczne.

Udaj się do współrzędnych statku angarów

Na poszukiwania statku angarów wyrusz do układu Eriksson. Zlokalizuj anomalię i podleć do odnalezionego wraku statku żeby go bliżej zbadać. Wysłuchaj komentarza Suvi i zeskanuj statek żeby zdobyć 60 danych badawczych Helejosa.

Znajdź kryjówkę złomiarzy satelitów

W celu kontynuowania questu wybierz się na planetę Kadara, wyląduj na jej powierzchni i przenieś się na jej pustkowia - Bezpiecznej podróży | Aya | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

W celu kontynuowania questu wybierz się na planetę Kadara, wyląduj na jej powierzchni i przenieś się na jej pustkowia. Poszukiwania kryjówka złomiarzy jest w północnej części planety i pokazuje ją dołączony obrazek. Możesz tam dotrzeć podróżując Nomadem głównymi drogami (w pobliżu jest też stacja przesyłowa).

Pokonaj złomiarzy satelitów

Do walk ze złomiarzami dojdzie tuż po odnalezieniu ich kryjówki. Oprócz "zwykłych" bandytów uważaj też na bestie adhi i eiroch, które mogą dołączyć do walk.

Znajdź zaginione satelity

Po zakończonych walkach rozejrzyj się po zabezpieczonym obozowisku. Satelity są w dużej skrzyni, z którą należy wejść w interakcję (oprócz tego warto rozejrzeć się po kryjówce i pootwierać inne pojemniki ze skarbami).

Powróć do Maariko

Powróć na planetę Aya żeby zdać raport Maariko. W trakcie tego finalnego spotkania możesz zrzucić winę na rasę angarów lub wyjawić prawdę, iż to wyrzutkowie z Nexusa odpowiedzialni są za zniszczenia. W obu przypadkach quest dobiegnie końca.

Nagrody za ukończenie zadania: XP.