Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu | Sojusznicy i związki poradnik Mass Effect: Andromeda

UWAGA - Opisany poniżej quest jest misją lojalnościową Dracka. Oznacza to, że jest to największe i najbardziej rozbudowane zadanie powiązane z tą postacią. Ukończenie go pozwoli ci uzyskać dostęp do umiejętności najwyższego szóstego poziomu Dracka.

Odblokowanie: Automatycznie po ukończeniu zadania Nakmor Drack: Zdrada krogan [Tempest].

Porozmawiaj z Harkiem w szklarni

Wejście do Nowej Tuchanki - Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Wejście do Nowej Tuchanki

Po tym jak quest ten znajdzie się w Twoim dzienniku (staje się tak od razu po zaliczeniu zadania Nakmor Drack: Zdrada krogan) podejmij decyzję o wykonaniu przelotu do systemu Zaubray i wylądowaniu na planecie Elaaden. Cel podróży to główna siedziba krogan na tej planecie - Nowa Tuchanka. Lokacja ta znajduje się w centralnej części mapy i po dotarciu do miejsce musisz odbyć krótką rozmowę z kroganami żeby zostać wpuszczonym do środka (rozmowa przebiegnie łatwiej jeśli już teraz z drużyną podróżuje Nakmor Drack).

Hark przebywa w szklarni na dolnym poziomie Nowej Tuchanki - Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Hark przebywa w szklarni na dolnym poziomie Nowej Tuchanki

Po wkroczeniu do Nowej Tuchanki skorzystaj z jednej z wielu dostępnych ścieżek prowadzących na najniższy poziom tej siedziby (możesz też spróbować zeskoczyć po znalezieniu się przy jednej z krawędzi). Cel podróży to szklarnia gdzie przebywa Hark. Porozmawiaj z tą postacią i potwierdź chęć rozpoczęcia misji. W zadaniu tym z oczywistych względów będzie ci musiał towarzyszyć Nakmor Drack i ponadto do momentu zakończenia questu nie będziesz mógł powrócić do ogólnodostępnych lokacji świata gry.

Dotrzyj do krogańskiego ładunku

Początkowa część tej misji nie jest zbyt urozmaicona. Musisz podążać stosunkowo liniową ścieżką oraz eliminować po drodze wszystkich napotykanych bandytów. W każdej ze staczanych bitew staraj się szybko lokalizować snajperów i eliminować ich lub (jeśli nie jest to możliwe z racji na specyfikę wyposażenia i dostępnych umiejętności) używać zasłon i starać się bezpiecznie znikać im z pola rażenia (po to żeby bezpiecznie przejść dalej lub żeby zabić ich w bardziej bezpośrednich starciach).

Przed jedną z walk po raz pierwszy spotkasz też Aroane'a, ale nie będziesz go mógł od razu dopaść. W dalszej części przemarszu skorzystaj z pomocy Dracka (przytrzymanie przycisku interakcji) żeby usunąć blokadę z zabarykadowanego przejścia.

Uratuj Vorna

Wykonuj precyzyjne skoki - Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Wykonuj precyzyjne skoki

Po jednej z walk załączy się scenka z rozmowy z Drack'em. Niezależnie od wybranej opcji dialogowej uzna on, że priorytetem będzie uratowanie botanisty Vorna. Nową część questu zacznij od wykonywania precyzyjnych skoków, które pozwolą ci bezpiecznie docierać na sąsiednie metalowe półki. W następnej kolejności do stoczenia będą nowe walki i załączy się cut-scenka. Pokonaj jeszcze jedną grupę i podejdź do kontenera zlokalizowanego na górnym poziomie żeby uwolnić Vorna.

Zabezpiecz krogański ładunek

Osłabiaj pancerze hydr - Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Osłabiaj pancerze hydr

Wyrusz w stronę ładunku i spodziewaj się walk z bardziej "elitarnymi" przeciwnikami, którym trzeba będzie umiejętnie niszczyć fragmenty pancerza. Docelowo musisz dotrzeć do konsoli i wejść z nią w interakcję.

Po krótkim filmiku przerywnikowym rozpocznie się największa bitwa tego questu. W trakcie staczanych walk musisz liczyć się z tym, że na pole bitwy przybędą posiłki (postaraj się atakować wrogów zanim rozbiegną się). Oprócz tego do pokonania będą aż dwie maszyny Hydra. Staraj się atakować Hydry zza dobrych zasłon, polegając na tym, że są powolne i używając amunicji oraz mocy wykorzystywanych do osłabiania pancerzy wrogów.

Zwolnij zaczepy dokujące

Moment podjęcia decyzji - Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Moment podjęcia decyzji

Nowy cel misji otrzymasz po pokonaniu wszystkich przeciwników. Dotrzyj do miejsca zwolnienia zaczepów i przytrzymaj przycisk interakcji. Załączy się nowy filmik, w trakcie którego pojmany zostanie Aroane. Zostaniesz wkrótce postawiony przed wyborem czy chcesz pozwolić Drackowi zrzucić Aroane'a w przepaść czy wolisz pojmać go żywcem. Decyzja ta nie będzie miała wpływu na dalszy przebieg questu, aczkolwiek jeśli nie zabijesz Aroane'a to możliwe będzie wydobycie od niego później dodatkowych informacji.

Niezależnie jak się zachowałeś załączy się rozmowa z Drack'em i powrócicie do Nowej Tuchanki.

Uwaga - Gra już teraz odblokuje ci dostęp do umiejętności Dracka szóstego poziomu, ale quest jeszcze nie dobiegł końca. Do wykonania jest kilka dodatkowych czynności na Nexusie.

Wróć do obsługi Nexusa

Powróć na pokład Tempesta i wykonaj przelot na Nexusa. Niedługo po dotarciu do lokacji Nexus: Dok załączy się rozmowa przez radio z obsługą Nexusa i otrzymasz dalsze wytyczne.

Sprawdź dowody w sprawie Spendera

Użyj kolejki żeby dotrzeć do lokacji Nexus: Centrum operacyjne. Skieruj się tu do pomieszczenia monitoringu i wejdź w interakcję z komputerem. Wybierz pierwszą pozycję z listy.

Porozmawiaj z Drackiem na Nexusie

Uwięź lub wygnaj Spendera - Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu | Sojusznicy i związki - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Uwięź lub wygnaj Spendera

Dracka odnajdziesz w biurze Kesh w północnej części centrum. W trakcie rozmowy potwierdź gotowość do przekazania dowodów w sprawie Spendera. W początkowej części tego spotkania możesz zrzucić winę za aktualny stan rzeczy na Addison, ale nie jest to kluczowa decyzja. Ważniejszy będzie drugi wybór - możesz zasugerować uwięzienie Spendera lub wygnanie go z Nexusa. W obu przypadkach quest oficjalnie zakończy się.

Nagrody za ukończenie zadania: XP, dostęp do umiejętności szóstego poziomu Dracka, zdobycie trofeum Buccaneer.