Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lepsze początki (A Better Beginning) | Operacje priorytetowe w ME Andromeda poradnik Mass Effect: Andromeda

Strona o operacji priorytetowej "Lepsze początki" zawiera jej rozbudowany opis przejścia. Mówi on jak dotrzeć na planetę Eos, jak rozwiązać zagadki monolitów Porzuconych i jakie czynności wykonać w krypcie Porzuconych.

Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Lepsze początki. Jest to bardzo rozbudowana i bardzo długa operacja priorytetowa (zadanie głównego wątku fabularnego) gry Mass Effect Andromeda. Quest ten dotyczy dotarcia do planety Eos i poczynienia starań do przystosowania jej do możliwości jej kolonizacji. Stanie się to możliwe dzięki zbadaniu planety, uruchomieniu monolitów i odwiedzeniu pierwszej krypty Porzuconych.

Uwaga - Po tym jak już dotrzesz na planetę Eos warto skupić się najpierw na doprowadzeniu opisywanego questu do końca. Sprawi to, że szybciej rozpocznie się proces terraformacji planety, dzięki czemu założona zostanie pierwsza placówka i będziesz mógł bezpieczniej podróżować po planecie w poszukiwaniu sekretów i miejsc rozwiązywania pobocznych questów.

Dotarcie do planety Eos

Porozmawiaj z SAM-em na Hyperionie

Po zakończonym spotkaniu z dyrektorem Tannem udaj się do kolejki i przenieś się do lokacji Nexus: Pokład mieszkalny. Tu musisz dotrzeć do miejsca odbycia rozmowy ze sztuczną inteligencją SAM. W trakcie tej rozmowy będziesz mógł po raz pierwszy wybrać jeden z dostępnych profili, który zagwarantuje ci premię do wybranych statystyk głównego bohatera (więcej informacji na temat profili jest w rozdziale o rozwoju bohatera). Przy okazji odblokowane też zostanie poboczne zadanie Tajemnice rodziny Ryderów (kategoria Sojusznicy i związki).

Idź do swojego statku

Powróć do kolejki i przenieś się do lokacji Nexus: Dok. Załączy się tu filmik ukazujący uzyskanie dostępu do statku kosmicznego Tempest. Przy okazji po raz pierwszy spotkasz Vetrę Nyx, która dołączy do Twoich aktualnych towarzyszy (Liama i Cory), oraz odblokujesz trofeum Initiated.

Udaj się na Eos w układzie Pyteasza

Odszukaj miejsce do lądowania i wybierz je - Lepsze początki (A Better Beginning) | Operacje priorytetowe w ME Andromeda - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Odszukaj miejsce do lądowania i wybierz je

Skieruj się na mostek kapitański na środkowym pokładzie (możesz też oczywiście wcześniej pozwiedzać cały statek Tempest) i po obejrzeniu cut-scenki wejdź w interakcję z mapą galaktyki. Powróć na niej do widoku gromady i wybierz system Pyteasz. Po tym jak zaliczysz podróż do tego systemu zaznacz planetę Eos i przejdź na widok z orbity. Odszukaj tu lądowisko na powierzchni planety i wybierz je żeby na niej wylądować.

Uwaga - Gra przed opuszczeniem pokładu statku Tempest pozwoli ci dobrać wyposażenie oraz członków drużyny (maksymalnie dwóch). Wykorzystaj tę okazję żeby przygotować się do nowej długiej misji.

Zdobycie pojazdu Nomad

Przywróć dostawy prądu do Lokalizacji 1

Konsola, dzięki której dowiesz się o konieczności odwiedzenia stacji przekaźnikowej - Lepsze początki (A Better Beginning) | Operacje priorytetowe w ME Andromeda - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Konsola, dzięki której dowiesz się o konieczności odwiedzenia stacji przekaźnikowej

Eksplorację planety Eos rozpoczynasz w północno-wschodniej części mapy, w Lokalizacji 1 (Site 1), która otoczona jest słupami zasilającymi chroniącymi drużynę przed promieniowaniem. Rozejrzyj się wokół lądowiska i zeskanuj okoliczne obiekty. Próba otwarcia drzwi do głównego budynku kontrolnego zakończy się niepowodzeniem z racji na brak prądu.

Zajrzyj do innych budynków. W jednym z nich będzie datapad z kodem dostępu. Dotrzyj do nowych zamkniętych drzwi, a dowiesz się o konieczności sprawdzenia stanu stacji przekaźnikowej. Informacji na ten temat poszukaj w jednej z okolicznych konsol.

Zbadaj stację przekaźnikową

Udaj się do stacji przekaźnikowej zbudowanej na małym wzgórzu. Spróbuj otworzyć górne drzwi stacji i wysłuchaj rozmowy z ukrywającym się w stacji Clancym Arquistem.

Uruchom słupy zasilające

Doskocz lub wdrap się żeby dotrzeć do każdego z generatorów - Lepsze początki (A Better Beginning) | Operacje priorytetowe w ME Andromeda - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Doskocz lub wdrap się żeby dotrzeć do każdego z generatorów

Spróbuj uaktywnić dolny generator, a dowiesz się o konieczności zeskanowania i uruchomienia dwóch słupów zasilających. W przypadku każdego ze słupów musisz najpierw wykonać skanowanie, a następnie wdrapać się do górnego generatora (lub pomóc sobie pakietami skokowymi) i uaktywnić go.

Pokonaj kettów

Uaktywnienie obu słupów zasilających doprowadzi do rozpoczęcia pierwszej bitwy z kettami. Nie powinna ona być zbyt trudna, szczególnie że w okolicy znajdziesz dużo skrzynek z zaopatrzeniem.

Ponownie uruchom stację przekaźnikową

Powróć do głównych drzwi i otwórz je żeby porozmawiać z Clancym Arquistem. W trakcie rozmowy możesz od razu nakazać mu żeby udał się w jakieś bezpieczne miejsce lub najpierw z nim pohandlować (oferuje przedmioty jednorazowe i słabe bronie). Wejdź do stacji i skorzystaj z konsoli sterowania przepływem mocy, a przywrócisz dostawy prądu i zdobędziesz punkty zdatności Andromedy.

Otwórz kontener z Nomadem

Klawiatura otwierająca kontener jest zamontowana z boku - Lepsze początki (A Better Beginning) | Operacje priorytetowe w ME Andromeda - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Klawiatura otwierająca kontener jest zamontowana z boku

Powróć do głównej części bazy, wyjmij skaner i odszukaj duży kontener, w którym znajduje się pojazd Nomad. Po rozmowie z SAM-em będzie mogła zostać wezwana stacja przesyłowa. Udaj się we wskazane miejsce i zaczekaj aż do tego dojdzie. Zregeneruj zapasy dzięki zbliżeniu się do stacji przesyłowej i wejdź z nią w interakcję. Powróć na koniec do kontenera z Nomadem i skorzystaj z klawiatury żeby go otworzyć. Możesz od tego momentu wykorzystywać ten nowy środek transportu do podróżowania po Eosie (przy okazji odblokujesz nowe schematy powiązane z Nomadem).

Uruchomienie pierwszego monolitu Porzuconych

Zbadaj dziwny sygnał

Dziwny sygnał nadawany jest z okolic monolitu zlokalizowanego na zachód od Lokalizacji 1. Wyjedź poza teren bazy (bez obaw - Nomad przez długi czas będzie chronił drużynę przed promieniowaniem pierwszego stopnia) i rozpocznij przejazd w to miejsce. Pozostawaj na głównej drodze i załącz napęd 6x6 podczas wjazdu na strome wzniesienie (domyślnie załączony jest napęd 2x6, który nie oferuje dostatecznej przyczepności).

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie