Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie poradnik Mass Effect: Andromeda

W tym rozdziale opisane zostały zadania dodatkowe w Nexusie m.in. Poznanie Nexusa, Zaginieni naukowcy, Relatywnie obce, Spacer po skałach w imię nauki, Utracony brat, Ścieżka bohatera, Programowanie Pioniera, Uszkodzona instalacja czy By warzyło się lepiej.

Na stronie znajdują się zadania dodatkowe (Additional Tasks), które możesz odblokować w grze Mass Effect: Andromeda podczas pobytu w lokacji Nexus. Są to w głównej mierze drobne questy, za wykonanie których możesz jednak zdobyć punkty doświadczenia i inne nagrody. Nie wszystkie questy z tej listy będą od razu dostępne. Niektórych z nich będziesz mógł podjąć się dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym wątku fabularnym lub po rozbudowaniu Nexusa dzięki punktom kapsuł.

Poznanie Nexusa (Getting to Know Nexus)

Odblokowanie: Automatycznie w głównym queście Randez-vous z Nexusem [Nexus: Centrum operacyjne].

To krótki i łatwy quest, który dotyczy odbycia pierwszych spotkań z kilkoma ważnymi postaciami przebywającymi w lokacji Nexus: Centrum operacyjne. Pozwoli ci to lepiej poznać funkcjonowanie Nexusa i przy okazji odblokować inne poboczne questy. Osoby z listy to:

  • Dyrektor Tann - Ponownie zagadaj do niego już po tym jak gra odblokuje główne zadanie Lepsze początki.
  • Nakmor Kesh - Porozmawiaj z nią na wszystkie tematy.
  • Tiran Kandros - Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy.
  • Foster Addison - Porozmawiaj z nią na wszystkie tematy.
  • Naukowcy: Profesor Herik, Doktor Aridana, Mistrz Lucan - Nie pojawiają się oni początkowo na liście celów misji, ale mimo wszystko możesz do nich zagadać. Odblokujesz dzięki tym rozmowom inne poboczne questy - Zadanie: Zaginieni naukowcy, Misja: Relatywnie obce i Zadanie: Spacer po skałach w imię nauki.

Nagrody za ukończenie zadania: XP.

Zaginieni naukowcy (Missing Scientists)

Odblokowanie: Rozmowa z doktor Aridaną [Nexus: Centrum operacyjne].

Anomalia jest w układzie Eriksson - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Anomalia jest w układzie Eriksson

Quest ten możesz odblokować dzięki spotkaniu się z doktor Aridaną na Nexusie (opcjonalnie możesz też otrzymać e-maila w tej sprawie). Poprosi ona drużynę o odnalezienie zaginionego statku badawczego. Zadanie będziesz mógł kontynuować po tym jak przyznany ci zostanie statek kosmiczny Tempest. Użyj mapy galaktyki żeby przenieść się do układu Eriksson. Uaktywnij tam skaner żeby znaleźć anomalię i wysłać do niej sondę. Zbadaj odnaleziony statek badawczy, a ukończysz quest.

Nagrody za ukończenie zadania: XP, dane badawcze Porzuconych.

Relatywnie obce (Comparatively Alien)

Odblokowanie: Rozmowa z profesorem Herikiem [Nexus: Centrum operacyjne].

Skanuj okazy lokalnej flory i fauny podczas eksploracji Eosa i kolejnych planet - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Skanuj okazy lokalnej flory i fauny podczas eksploracji Eosa i kolejnych planet

Quest ten możesz odblokować dzięki spotkaniu się z profesorem Herikiem na Nexusie (opcjonalnie możesz też otrzymać e-maila w tej sprawie). Herik zajmuje się badaniem flory i fauny w galaktyce Andromeda. Zostaniesz przez niego poproszony o skanowanie nowo odnajdywanych gatunków flory i fauny. Zadaniem tym możesz zająć się po dotarciu do planety Eos, aczkolwiek nowe gatunki możesz też odnajdywać na kolejnych planetach badanych pod kątem możliwości ich kolonizacji. Na potrzeby opisywanego questu musisz zeskanować w sumie 10 okazów.

Nagrody za ukończenie zadania: XP, dane badawcze.

Spacer po skałach w imię nauki (Hitting Rocks For Science)

Odblokowanie: Rozmowa z Mistrzem Lucanem [Nexus: Centrum operacyjne].

Przykładowy minerał do zeskanowania (ich lokalizacje są zaznaczone na mapie każdej planety) - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Przykładowy minerał do zeskanowania (ich lokalizacje są zaznaczone na mapie każdej planety)

Quest ten możesz odblokować dzięki spotkaniu się z Mistrzem Lucanem na Nexusie (opcjonalnie możesz też otrzymać e-maila w tej sprawie). Zajmuje się on prowadzeniem pomiarów geofizycznych i zostaniesz przez niego poproszony o zeskanowanie w sumie 16 różnych minerałów. Pierwsze minerały do zeskanowania są na planecie Eos (będą zaznaczone na mapie), aczkolwiek kolejne minerały możesz też odnajdywać na innych planetach badanych pod kątem możliwości ich kolonizacji.

Uwaga - Do minerałów na Eosie będziesz mógł dotrzeć dopiero po tym jak proces terraformacji tej planety dobiegnie końca, tj. gdy zaniknie szkodliwe promieniowanie. W przeciwnym razie dotarcie do znaczników na mapie utrudni ci właśnie wysokie promieniowanie, przed którym nie ochroni Cię nawet Nomad.

Nagrody za ukończenie zadania: XP, dane badawcze.

Utracony brat (Lost Brother)

Odblokowanie: Rozmowa z Nigelem McCoyem [Nexus: Dział kriogeniki].

Quest ten możesz odblokować dzięki spotkaniu się z Nigelem McCoyem w lokacji Nexus: Dział kriogeniki - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Quest ten możesz odblokować dzięki spotkaniu się z Nigelem McCoyem w lokacji Nexus: Dział kriogeniki. Nigel poprosi głównego bohatera o upamiętnienie śmierci jego brata poprzez pozostawienie jego naszyjnika we wskazanym miejscu na planecie Eos.

Zadaniem tym najlepiej jest zająć się dopiero po ukończeniu głównego questu Lepsze początki dzięki czemu łatwiej ci będzie przemieszczać się po powierzchni planety. Miejsce pozostawienia naszyjnika jest na wzniesieniu na północ od pierwszej bazy na Eosie i możesz tam dotrzeć Nomadem (wjedź na górę na zachód od miejsca położenia naszyjnika). Cel podróży pokazuje powyższy obrazek.

Nagrody za ukończenie zadania: XP.

Ścieżka bohatera (Path of a Hero)

Odblokowanie: Odebranie e-maila od Keri T'Vessa.

Z dziennikarką możesz spotykać się na Nexusie - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Z dziennikarką możesz spotykać się na Nexusie

Quest ten możesz odblokować najwcześniej po tym jak po raz pierwszy znajdziesz się na pokładzie statku Tempest. Odczytaj e-maila (Interviews) od Keri T'Vessa, która będzie chciała przeprowadzić serię wywiadów z głównym bohaterem na potrzeby przygotowywanego dokumentu. Z dziennikarką możesz spotykać się w lokacji Nexus: Dok. Podczas pierwszej rozmowy zgódź się na wywiad (możesz też poflirtować z dziennikarką) i wybieraj dowolne opcje dialogowe (będą one reprezentowały oficjalne stanowisko głównego bohatera w sprawie ważnych wydarzeń w galaktyce Andromeda).

Zadanie to nie zakończy się na jednym wywiadzie. W dalszej części gry będziesz mógł otrzymywać kolejne zaproszenia drogą e-mailową lub ponownie odnajdywać Keri podczas pobytu na Nexusie. Zaliczaj wtedy kolejne wywiady. W trakcie przeprowadzania wywiadów możesz kontynuować flirtowanie z Keri, jak również wyrazić zainteresowanie "poważniejszym" romansem.

Porozmawiaj z producentem Keri oraz z nią samą - znajdziesz ją w więzieniu - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Porozmawiaj z producentem Keri oraz z nią samą - znajdziesz ją w więzieniu

Jakiś czas po ukończeniu głównego zadania Polowanie na Archonta powinieneś otrzymać e-maila od producenta Keri - Hakima Baratata. Poprosi on o spotkanie na Nexusie. Dotrzyj do Nexusa i odszukaj Hakima w lokacji Nexus: Dok (powinien stać w tym samym miejscu, w którym spotykałeś się z dziennikarką). W trakcie rozmowy dowiesz się, że Keri została uwięziona.

Użyj kolejki żeby przenieść się do lokacji Nexus: Centrum operacyjne. Keri będzie przebywała w jednej z cel. Porozmawiaj z nią na temat szczegółów jej uwięzienia (możesz też wybrać opcję flirtowania żeby ją pocieszyć). Zadanie przejdzie teraz w stan wstrzymania i będziesz mógł je kontynuować dopiero po tym jak sytuacja Keri ulegnie zmianie.

Możesz określić kształt dokumentu przygotowywanego przez dziennikarkę - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Możesz określić kształt dokumentu przygotowywanego przez dziennikarkę

Niedługo po zaliczeniu głównego zadania Podróż do Meridianu powinieneś otrzymać e-maila od Keri z informacją, że została wypuszczona. Możesz powrócić do Nexusa i spotkać się z nią w lokacji Nexus: Dok - odnajdziesz ją na balkonie na górnym poziomie obszaru wspólnego. Podczas tego spotkania możesz zadecydować czy jej dokument ma w całości opisywać fakty czy bardziej służyć podtrzymywaniu kolonistów na duchu. Jeśli do tej pory flirtowałeś z Keri to po udzielonym jej nowym wywiadzie możesz prywatnie spotkać się z nią na dolnym poziomie w klubie Wir. Jest to dobra okazja do jej bliższego poznania i zadania jej dodatkowych, bardziej osobistych pytań.

Ostatniego wywiadu możesz udzielić Keri po zaliczeniu głównego wątku fabularnego, a więc po ukończeniu operacji priorytetowej Meridian: Droga do domu.

Alternatywne rozwiązanie: Istnieje szansa, iż kolejne materiały przygotowywane przez Keri rozzłoszczą kolonistów. Stanie się tak jeśli w trakcie kolejnych wywiadów będziesz za wszelką cenę starał się kreować pozytywny wizerunek wyprawy i unikać poruszania tematów związanych z nią zagrozeń. W takiej sytuacji Keri może zostać zmuszona do schowania się przed wzburzonym tłumem w swoim mieszkaniu w lokacji Nexus: Dok. Jeśli tak się stanie to udaj się do apartamentu i porozmawiaj z nią żeby nakłonić ją do wyjścia.

Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.

Programowanie Pioniera (Programming a Pathfinder)

Odblokowanie: Rozmowa z pracownicą Centrum Kultur [Nexus: Dok].

Wprowadź ustawienia do nieaktywnej Pionierskiej WI - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Wprowadź ustawienia do nieaktywnej Pionierskiej WI

Quest ten możesz odblokować najwcześniej po tym jak zaliczysz główne zadanie Lepsze początki, czyli jak zakończysz wstępny proces kolonizowania planety Eos. Po powrocie do Nexusa możesz zbadać niedostępną wcześniej północną część lokacji Nexus: Dok gdzie znajduje się Centrum Kultur. Porozmawiaj z pracownicą tego centrum, a dowiesz się o możliwości wprowadzenia własnych ustawień do pionerskiej WI. Dotrzyj do pionierskiej WI i zainicjuj rozmowę żeby przystąpić do procesu konfiguracji sztucznej inteligencji. Jest to bardzo proste - wybieraj preferowane ustawienia spośród tych wyświetlanych na ekranie. Po zakończeniu konfigurowania WI quest zostanie zaliczony.

Nagrody za ukończenie zadania: XP.

Uszkodzona instalacja (Broken Wires)

Odblokowanie: Rozmowa z Shapiro [Nexus: Dok].

Quest ten możesz odblokować najwcześniej po tym jak zaliczysz główne zadanie Lepsze początki, czyli jak zakończysz wstępny proces kolonizowania planety Eos - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Quest ten możesz odblokować najwcześniej po tym jak zaliczysz główne zadanie Lepsze początki, czyli jak zakończysz wstępny proces kolonizowania planety Eos. Po powrocie do Nexusa możesz zbadać niedostępny wcześniej wyższy poziom lokacji Nexus: Dok. Spotkasz tam technika Shapiro, który poprosi o pomoc w ustaleniu przyczyn awarii zasilania w Nexusie.

Do zbadanie są obsazary w lokacjach Nexus: Dok i Nexus: Centrum operacyjne. Po dotarciu do każdego zaznaczonego obszaru wyjmij skaner, zlokalizuj uszkodzony sprzęt i zeskanuj go. Jedno z tych skanowań pozwoli ci ustalić, że za awariami stoi zwierzę. Kontynuuj poszukiwania w lokacji Nexus: Centrum operacyjne. Odszukaj, zeskanuj i osobiście zbadaj stworzenie (Miniature Pallad) z powyższego obrazka. Będziesz mógł je następnie zabić lub złapać (żyjątkiem zaopiekuje się wtedy profesor Herik) i niezależnie jak się zachowasz zaliczysz quest.

Nagrody za ukończenie zadania: XP.

By warzyło się lepiej (Better Crafting)

Odblokowanie: Rozmowa z Anan T'Mari w klubie Wir [Nexus: Dok].

Klub Wir staje się dostępny dopiero po pierwszej rozbudowie Nexusa - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Klub Wir staje się dostępny dopiero po pierwszej rozbudowie Nexusa

Quest ten możesz odblokować najwcześniej po tym jak zaliczysz główne zadanie Lepsze początki, czyli jak zakończysz wstępny proces kolonizowania planety Eos. Po powrocie do Nexusa możesz zbadać niedostępny wcześniej Klub Wir, który znajduje się w południowej części mapy Nexus: Dok. Możesz spotkać się w barze z Anan T'Mari, która poprosi głównego bohatera o odnajdywanie dla barmana Dutcha składników do nowych drinków.

Od razu możesz wyruszyć na poszukiwania składnika z lokacji Nexus: Pokład mieszkalny. Poszukiwany składnik to chmiel z Drogi Mlecznej i możesz go pozyskać skanując leżący na ziemi obiekt.

Musisz zeskanować mały grzyb - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Musisz zeskanować mały grzyb

Kolejny składnik znajdziesz na planecie Havarl i jest to dziwnie wyglądający chmiel z Havarl. Możesz go odnaleźć w południowej części mapy, niedaleko monolitu z uwięzionymi badaczami odwiedzanego w ramach zadania Pomoc naukowcom z Havarl. Uważaj na potwory z okolicy (lokalna fauna, Porzuceni).

Roślina do zeskanowania na Kadarze - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Roślina do zeskanowania na Kadarze

Następny składnik możesz pozyskać podczas wizyty na planecie Kadara. Chmiel możesz odnaleźć w stosunkowo niewielkiej odległości na południe od miejsca planowanego założenia placówki na planecie (w ramach quest Kolonizacja Kadary), tuż obok miejsca uaktywnienia jednej ze stacji przesyłowych.

Nagrody za ukończenie zadania: XP.

Wzmacnianie sygnału (Boosting the Signal)

Odblokowanie: Rozmowa z Davisem Qarem [Nexus: Centrum operacyjne].

Odszukaj Davisa w Centrum operacyjnym - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Odszukaj Davisa w Centrum operacyjnym

Quest ten możesz odblokować najwcześniej po tym jak zaliczysz główne zadanie Lepsze początki, czyli jak zakończysz wstępny proces kolonizowania planety Eos. Po powrocie do Nexusa możesz odszukać Davisa Qara w lokacji Nexus: Centrum operacyjne. Osoba ta zarządza agencją informacyjną i poprosi głównego bohatera o pomoc w rozszerzaniu zasięgu jej stacji. Możliwe to będzie dzięki montowaniu odbiorników w pobliżu miejsc, w których na kolonizowanych planetach (Eos i kolejnych) założone zostały nowe placówki.

Odbiornk z planety Eos jest w tej części mapy, na której domyślnie występuje wysokie promieniowanie (nie ochroni Cię przed nim nawet Nomad) - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Odbiornk z planety Eos jest w tej części mapy, na której domyślnie występuje wysokie promieniowanie (nie ochroni Cię przed nim nawet Nomad). Musisz odczekać aż promieniowanie zaniknie zanim wyruszysz do odbiornika (awansuj dostatecznie w głównym wątku fabularnym i powróć na Eosa). Znacznik celu misji jest w pozornie niedostępnym miejscu - musisz dotrzeć do zaznaczonej na powyższym obrazku skalnej półki i najlepiej jest dokonać tego polegając na opcji wykonywania skoków podczas jazdy Nomadem.

Pokonaj wyjątkowo silną bestię zanim zamontujesz odbiornik - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Pokonaj wyjątkowo silną bestię zanim zamontujesz odbiornik

Odbiornik z planety Voeld będziesz mógł uaktywnić po zaliczeniu pobocznego questu Kolonizując Voeld (podniesienie poziomu zdatności do 40% i odwiedzenie miejsca do założenia nowej placówki). Umieszcza się go na pobliskim wzgórzu. Możesz tam dotrzeć Nomadem, przy czym po drodze pomóż sobie dopalaczem. Miejsca tego pilnuje pradawny eiroch (Ancient Eiroch). To bardzo silny potwór, do pokonania którego użyj najlepszych umiejętności (optymalnie tych wymierzonych w osłabianie pancerza). Dodatkowo podczas walk konieczne trzymaj eirocha na dystans.

Odbiornik z planety Kadara będziesz mógł uaktywnić po zaliczeniu pobocznego questu Kolonizacja Kadary (oprócz podniesienia poziomu zdatności do 40% wymusza on również pozaliczanie niektórych innych pobocznych zadań z Kadary) - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Odbiornik z planety Kadara będziesz mógł uaktywnić po zaliczeniu pobocznego questu Kolonizacja Kadary (oprócz podniesienia poziomu zdatności do 40% wymusza on również pozaliczanie niektórych innych pobocznych zadań z Kadary). Po tym jak założona zostanie wreszcie placówka będziesz mógł przystąpić do działania. Do widocznego na mapie pustkowi znacznika musisz dotrzeć górską ścieżką ze wschodu (wszystkie pozostałe ściany góry, na szczycie której jest odbiornik, to bardzo stromy podjazd, z którym Nomad sobie nie poradzi). Cel podróży prezentuje dołączony obrazek.

Odbiornik z planety Elaaden będziesz mógł uaktywnić po zaliczeniu pobocznego questu Kolonizacja Kadary (oprócz podniesienia poziomu zdatności do 40% wymusza on również pozaliczanie niektórych innych pobocznych zadań na planecie, m - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Odbiornik z planety Elaaden będziesz mógł uaktywnić po zaliczeniu pobocznego questu Kolonizacja Kadary (oprócz podniesienia poziomu zdatności do 40% wymusza on również pozaliczanie niektórych innych pobocznych zadań na planecie, m.in. rozwiązania kilku questów krogan z Nowej Tuchanki). Po tym jak założona zostanie wreszcie placówka będziesz mógł przystąpić do działania. Miejsce umieszczenia odbiornika jest na szczycie góry zlokalizowanej niedaleko nowej bazy Inicjatywy Andromedy. Miejsce to pokazuje dołączony obrazek i możesz tam wjechać Nomadem (koniecznie użyj terenowego trybu jazdy oraz dopalacza).

Po umieszczeniu odbiorników na wszystkich czterech planetach powróć do lokacji Nexus: Centrum operacyjne i zdaj raport Davisowi żeby oficjalnie zakończyć quest.

Nagrody za ukończenie zadania: XP.

Atak na bandytów (An Exile Raid)

Odblokowanie: Rozmowa z Medykiem [Nexus: Dział kriogeniki].

Na Medyka wpadniesz niedługo po wyjściu z kolejki - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Na Medyka wpadniesz niedługo po wyjściu z kolejki

Quest ten możesz odblokować najwcześniej po tym jak zaliczysz główne zadanie Lepsze początki, czyli jak zakończysz wstępny proces kolonizowania planety Eos. Po powrocie do Nexusa wybierz się do lokacji Nexus: Dział kriogeniki. Niedaleko miejsca korzystania z kolejki spotkasz Medyka. Porozmawiaj z nim żeby odebrać quest dotyczący odbicia środków medycznych przeznaczonych dla placówek Inicjatywy, które zostały ukradzione przez bandytów-wygnanych. Na poszukiwania medykamentów wyrusz na planetę Elaaden. Musisz odwiedzić trzy lokacje i w każdej z nich zanim odzyskasz środki medyczne konieczne okaże się pokonanie grupy wyrzutków.

Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.

Defraudacja - dochodzenie (Investigating Embezzlement)

Odblokowanie: Rozmowa z Kierownikiem doków [Nexus: Dok].

Jedna z trzech skrytek do zeskanowania - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Jedna z trzech skrytek do zeskanowania

Quest ten możesz rozpocząć dopiero po tym jak odblokujesz planetę Kadara dzięki postępom w głównym wątku fabularnym (quest Polowanie na Archonta). Po powrocie na Nexusa w lokacji Nexus: Dok możesz spotkać się z Kierownikiem doków. Poprosi on o pomoc w odnalezieniu skrytek na Nexusie wykorzystywanych w kradzieżach zaopatrzenia, które dostarczane są następnie wygnańcom. Do odnalezienia są trzy duże skrzynie - w lokacjach Nexus: Dok, Nexus: Pokład mieszkalny i Nexus: Dział kriogeniki. Pomagaj sobie skanerem i informacjami na ekranie o odległości od poszukiwanego obiektu. Każdą odnalezioną skrzynię z zapasami musisz zeskanować. Informacje o lokalizacjach skrytek automatycznie przekazane zostaną kierownikowi.

Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.

Wyprawa po piwo (Beer Run)

Odblokowanie: Rozmowa z Kierownikiem doków [Nexus: Centrum operacyjne].

Quest ten możesz rozpocząć dopiero po tym jak odblokujesz planetę Kadara dzięki postępom w głównym wątku fabularnym (quest Polowanie na Archonta) - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Quest ten możesz rozpocząć dopiero po tym jak odblokujesz planetę Kadara dzięki postępom w głównym wątku fabularnym (quest Polowanie na Archonta). Po powrocie na Nexusa w lokacji Nexus: Centrum operacyjne możesz spotkać się z Wilmą, która stoi niedaleko biura Kesh. Wilma będzie chciała podarować Kesh piwo przemycone z Kadary i poprosi bohatera o jego zdobycie. Dotrzyj na planetę Kadara i najpierw zbadaj targ w porcie Kadara. W pokazanym na obrazku miejscu jest datapad i musisz przeczytać zapisaną na nim wiadomość.

Przenieś się teraz na pustkowia planety Kadara - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Przenieś się teraz na pustkowia planety Kadara. Musisz dotrzeć na Kadarze do miejsca, w którym możliwe jest założenie placówki (poboczny quest Kolonizacja Kadary). Odnajdziesz tam pokazany na obrazku transportowiec, przy którym będzie stał pokątny producent (bootlegger). Zakup u niego trunek (quest od razu zostanie zaliczony, nie musisz powracać do zleceniodawczyni zadania).

Nagrody za ukończenie zadania: XP.

Zdrajca czy ofiara? (Traitor of Victim?)

Odblokowanie: Rozmowa z Sellersem [Nexus: Centrum operacyjne].

Quest ten możesz rozpocząć dopiero po tym jak odblokujesz planetę Kadara dzięki postępom w głównym wątku fabularnym (quest Polowanie na Archonta) - Zadania dodatkowe | Nexus | Zadania w Helejosie - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Quest ten możesz rozpocząć dopiero po tym jak odblokujesz planetę Kadara dzięki postępom w głównym wątku fabularnym (quest Polowanie na Archonta). Po powrocie na Nexusa w lokacji Nexus: Centrum operacyjne możesz spotkać się z Sellersem, który będzie stał w biurze dyrektora Tanna. Poprosi on o pomoc w odnalezieniu jego przyjaciela Sanjiva Clementa. Musisz w tym celu przenieść się na Kadarę, a konkretnie do jej Slumsów. Zwłoki Sanjiva odnajdziesz w pokazanej na obrazku ciemnej alejce w północno-wschodniej części slumsów. Odszukaj przy ciele datapada żeby odczytać ostatnie pożegnanie Clementa.

Nagrody za ukończenie zadania: XP.