Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak zwiększyć pojemność plecaka postaci? poradnik Mass Effect: Andromeda

Ta kapsuła pozwoli przenosić aż 80 przedmiotów na raz. - Jak zwiększyć pojemność plecaka postaci? - Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry
Ta kapsuła pozwoli przenosić aż 80 przedmiotów na raz.

Podczas rozgrywki w Mass Effect Andromeda zbierać będziesz setki różnorakich przedmiotów. Większość z nich z pewnością okaże się kompletnie bezużyteczna i najprawdopodobniej trafi do kupca, w celu zdobycia dodatkowych Kredytów (szczególnie przez pierwsze kilka godzin gry), bądź zostanie po prostu rozbita na części w procesie dekonstrukcji. Jednakże, część z przedmiotów z pewnością będziesz chcieć zachować, by móc wyposażyć w nie swoją postać. Sprawę komplikuje, rzecz jasna, ograniczenie pojemności plecaka postaci, parametr, który znienawidzony jest z pewnością przez większość graczy. Nie pomaga także fakt, iż nie można (nie licząc momentu, w którym podnosi się broń) wyposażyć postaci w zdobyte przedmioty w dowolnym momencie, a tylko podczas odprawy, czy w specjalnych stacjach na statku Tempest i przy stacjach przesyłowych (Forward Stations).

Jak więc zwiększyć maksymalną pojemność plecaka kierowanej postaci? Dokonać tego można otwierając dwie kapsuły kriogeniczne (proces zdobywania punktów kapsuł opisany został w innym rozdziale). Są to:

  • Trade Capacity - zwiększa udźwig postaci z 50 do 65 punktów.
  • Trade Capacity II - do otwarcia tej kapsuły wymagany jest poprzedni poziom, czyli Trade Capacity. Zwiększa maksymalny udźwig z 65 do 80 punktów.

Jest to jedyny sposób na zwiększenie pojemności plecaka, jednak pozwala praktycznie podwoić ilość miejsca na przedmioty. Warto dodatkowo często pozbywać się przedmiotów, z których nie będzie się korzystać - bronie i elementy pancerza można rozbić na części w procesie dekonstrukcji, co uczynić można z każdego miejsca w grze.