Firmy

EA Sports

EA Sports to producent i wydawca gier.

Oficjalna strona firmy EA Sports, Facebook

Najpopularniejsze gry wyprodukowane przez EA Sports

EA Sports FC 26

EA Sports FC 26

26 września 2025

Sportowe

EA Sports FC 26
FIFA 23

FIFA 23

30 września 2022

Sportowe

FIFA 23
EA Sports FC 24

EA Sports FC 24

29 września 2023

Sportowe

EA Sports FC 24
EA Sports FC 25

EA Sports FC 25

27 września 2024

Sportowe

EA Sports FC 25
FIFA 22

FIFA 22

1 października 2021

Sportowe

FIFA 22
EA Sports UFC 5

EA Sports UFC 5

27 października 2023

Sportowe

EA Sports UFC 5

EA Sports (początkowo znana jako Electronic Arts Sports Network) to marka, wykorzystywana od roku 1991 przez koncern Electronic Arts do promocji swoich cyklicznych gier sportowych. W latach 2000-2008 w ramach EA Sports funkcjonowała także marka poboczna EA Sports Big, którą firmowano gry sportowe o nieco bardziej zręcznościowym charakterze.

Marka EA Sports znana jest przede wszystkim z zapoczątkowanych jeszcze w latach 90. ubiegłego wieku serii sportowych, rozwijanych najczęściej w regularnych cyklach rocznych. Wśród nich znajdują się serie poświęcone takim dyscyplinom, jak piłka nożna (FIFA), hokej na lodzie (NHL), koszykówka (NBA Live), futbol amerykański (Madden NFL), golf (PGA Tour), a także mieszane sztuki walki (EA Sports MMA / EA Sports UFC). Na przestrzeni lat mocną pozycję w portfolio firmy zajęły także marki poświęcone boksowi (Fight Night), akademickiej koszykówce, akademickiemu i halowemu futbolowi, bejsbolowi, krykietowi, tenisowi oraz rugby. Znalazło się też miejsce dla gier menadżerskich (FIFA Manager) oraz wyścigowych (np. NASCAR czy F1).

Jedną z cech wyróżniających produkcje EA Sports stanowi fakt, że znakomita część gier posiada kluczowe licencje odpowiadających poszczególnym dyscyplinom organizacji. Na przestrzeni lat koncern Electronic Arts zyskał zresztą pozycję swoistego monopolisty w tej dziedzinie i był za to bardzo często krytykowany. Dzięki temu w większości gier sportowych tej firmy możemy jednak pokierować realnie istniejącymi drużynami i zawodnikami, biorąc udział w rzeczywiście rozgrywanych zawodach. Najczęściej oglądamy także prawdziwe loga oraz barwy klubowe i odwiedzamy realnie istniejące areny sportowe.

Historia

Pierwszą grą sportową Electronic Arts o charakterze symulacyjnym była wydana w 1988 roku na komputerach osobistych Apple II produkcja John Madden Football, która, choć nie posiadała odpowiednich licencji, po raz pierwszy w historii firmy wykorzystała nazwisko i wizerunek słynnej osoby ze świata sportu. Dopiero jednak w wydanej w roku 1991 drugiej odsłonie serii szefowie EA postanowili wykorzystać logo Electronic Arts Sports Network (w skrócie EASN), stanowiące początkowo czysty chwyt marketingowy, mający imitować rzeczywistą stację telewizyjną, transmitującą na żywo sportowe zmagania. W 1993 roku markę przemianowano na EA Sports, z zamiarem wykorzystywania jej we wszystkich przyszłych grach sportowych koncernu Electronic Arts. W animacji otwierającej wszystkie gry EA Sports wykorzystano głos amerykańskiego dziennikarza Andrew Anthony’ego. Dewizą marki stało się zaś zdanie: „If it’s in the game, it’s in the game.” (tłum. „Jeśli coś jest w grze, to jest w grze.”), odzwierciedlające symulacyjny charakter gier firmowanych przez EA Sports.

W 1994 roku pojawiło się Madden NFL ’94, będące pierwszą grą EA Sports posiadającą odpowiednie licencje (w tym wypadku amerykańskiej ligi futbolowej NFL). Rok wcześniej na rynku zadebiutowała zaś pierwsza odsłona najlepiej sprzedającej się serii sportowych Electronic Arts, czyli cyklu FIFA (początkowo również bez licencji i pod nazwą FIFA International Soccer). Od tego czasu, prócz pojawiających się corocznie odsłon głównych, seria doczekała się także licznych edycji okolicznościowych, wydawanych przy okazji imprez rangi Mistrzostw Świata lub Mistrzostw Europy, a także dwóch odsłon koncentrujących się na rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA (podseria UEFA Champions League) i jednej poświęconej wyłącznie angielskiej Premier League (The F.A. Premier League Stars 2001). W latach 1990-94 zapoczątkowano także trzy inne, rozwijane po dziś dzień serie, czyli PGA Tour Golf (1990) NHL Hockey (1991) oraz NBA Live (1994).

Lata 90. to okres niezwykle dynamicznego rozwoju EA Sports, w którym oprócz wyżej wymienionych, kluczowych na firmy serii sportowych, powstał cały szereg innych, zarzuconych już dziś marek. Wśród nich wymienić warto przede wszystkim poświęconą boksowi zawodowemu serię Fight Night (rozwijaną w latach 1998-2011), sportom akademickim NCAA Football (1993-2013) i NCAA Basketball (1998-2009), a także Rugby (1994-2007), Triple Play Baseball / MVP Baseball (1995-2006) oraz Cricket (1996-2006). W portfolio firmy pojawiły się także gry wyścigowe, takie jak serie Andretti Racing (1991-1996), NASCAR (1997-2009) oraz F1 (2000-2003). W roku 1997 pojawiła się pierwsza gra menadżerska EA Sports zatytułowana FIFA Soccer Manager, która dała początek serii, kontynuowanej aż do 2013 roku (jako The F.A. Premier League Manager, Total Club Manager, a finalnie po prostu FIFA Manager).

W latach 2000-2008 w ramach EA Sports utworzono markę poboczną o nazwie EA Sports Big, która w przeciwieństwie do swej starszej siostry skoncentrowała się na grach sportowych o nieco bardziej zręcznościowym charakterze (serie SSX, FIFA Street, NBA Street oraz NFL Street). Jako że większość gier tej marki powstawała jednak w studiach EA Sports, w 2008 roku podjęto decyzję o jej likwidacji, a niektóre z zapoczątkowanych przez EA Sports Big serii były następnie kontynuowane przez EA Sports. W połowie pierwszej dekady XXI wieku koncern Electronic Arts zaczął odnotowywać nieco słabsze wyniki finansowe, a w kolejnych latach podjęto decyzję o zarzuceniu większości mniej popularnych serii EA Sports. W ten oto sposób licencja na gry traktujące o Formule 1 została pozyskana przez Codemasters Software, zaś licencja na wyścigi NASCAR trafiła w ręce brytyjskiego studia Eutechnyx. Wśród najdłużej rozwijanych marek pozostały zaś niemal wyłącznie serie Fight Night (zakończona w 2011 roku), oraz NCAA Football i FIFA Manager (zarzucone w roku 2013).

W kwietniu roku 2009 EA Sports pojawiło się na platformie PlayStation Home, gdzie w wirtualnych pokojach zwanych EA Sports Complex użytkownicy mogli zagrać w kilka minigier firmy, takich jak poker, golf, boks czy wyścigi gokartów. Usługa cieszyła się jednak stosunkowo niewielką popularnością i została przez firmę Sony wyłączona w marcu 2015 roku. W sierpniu 2011 roku EA Sports uruchomiło oparty na subskrypcji serwis dla graczy o nazwie EA Sports Season Ticket, jednak w 2014 roku został on zastąpiony przez znacznie bardziej kompleksową usługę EA Access, obejmującą także inne produkcje firmy Electronic Arts.

Na przestrzeni lat firma powoli rozbudowywała swoje portfolio o nowe marki, takie jak Grand Slam Tennis (2009-2012), zaprojektowana pod kątem kontrolerów ruchowych seria EA Sports Active (2009-2010), a także poświęcony mieszanym sztukom walki cykl EA Sports MMA / EA Sports UFC. Niemniej, EA Sports koncentrowało się przede wszystkim na rozwoju swoich serii o najdłuższej tradycji (z których część była dostępna wyłącznie na konsolach). Jednocześnie firma działała też aktywnie na rynku gier mobilnych, gdzie ukazywały się specjalnie przygotowane wersje najważniejszych produkcji EA Sports.

Sprawy zaczęły nabierać rozpędu w grudniu 2020 roku, kiedy to firma Codemasters została kupiona przez koncern Electronic Arts za 1,2 miliarda dolarów. Na mocy transakcji, która została sfinalizowana w pierwszym kwartale 2021 roku, Codemasters znalazło się pod skrzydłami EA Sports; wraz ze studiem, w portfolio EA Sports znalazły się jego zespoły deweloperskie oraz wszystkie należące do niego serie, na czele z markami GRID, DiRT, F1 czy Project CARS. Ponadto w maju 2021 roku do rodziny EA Sports dołączyła ekipa Metalhead Software – twórcy serii Super Mega Baseball.

Koniec serii FIFA od EA Sports i restrukturyzacja

W październiku 2021 roku światło dzienne ujrzały doniesienia, zgodnie z którymi dalsza współpraca firmy EA Sports oraz federacji FIFA miała stać pod znakiem zapytania. Obydwa podmioty miały dojść do impasu w negocjacjach; podczas gdy EA Sports domagało się możliwości wykorzystywania marki FIFA w innych niż jej flagowa seria przedsięwzięciach (na przykład związanych z e-sportem), federacja chciała zachować dla siebie ten rodzaj działalności. Ponadto FIFA domagała się zwiększenia opłat licencyjnych do 1 miliarda dolarów za każdy czteroletni okres pomiędzy kolejnymi mundialami.

Firma EA Sports doszła do wniosku, że z uwagi na fakt, iż sama marka FIFA ma niewielki wpływ na sukcesy odnoszone przez jej flagową serię, nic nie stoi na przeszkodzie, by zakończyć współpracę z federacją i wydawać kolejne gry piłkarskie pod nowym szyldem. Tak też się stało, a gra FIFA 23 była ostatnią produkcją z tego cyklu, wypuszczoną przez EA Sports. Następna gra piłkarska tego wydawcy miała już nosić miano EA Sports FC.

W czerwcu 2023 Electronic Arts ogłosiło, że dobiegła końca szeroko zakrojona restrukturyzacja. W jej wyniku firma została podzielona na dwie główne dywizje, mające działać samodzielnie – EA Entertainment oraz EA Sports. Na czele tej drugiej stanął Cam Weber.

Gry w produkcji

Lista wszystkich gier będących w produkcji przez EA Sports.

Wyprodukowane gry

Lista wszystkich gier wyprodukowanych przez EA Sports.

EA Sports (początkowo znana jako Electronic Arts Sports Network) to marka, wykorzystywana od roku 1991 przez koncern Electronic Arts do promocji swoich cyklicznych gier sportowych. W latach 2000-2008 w ramach EA Sports funkcjonowała także marka poboczna EA Sports Big, którą firmowano gry sportowe o nieco bardziej zręcznościowym charakterze.

Marka EA Sports znana jest przede wszystkim z zapoczątkowanych jeszcze w latach 90. ubiegłego wieku serii sportowych, rozwijanych najczęściej w regularnych cyklach rocznych. Wśród nich znajdują się serie poświęcone takim dyscyplinom, jak piłka nożna (FIFA), hokej na lodzie (NHL), koszykówka (NBA Live), futbol amerykański (Madden NFL), golf (PGA Tour), a także mieszane sztuki walki (EA Sports MMA / EA Sports UFC). Na przestrzeni lat mocną pozycję w portfolio firmy zajęły także marki poświęcone boksowi (Fight Night), akademickiej koszykówce, akademickiemu i halowemu futbolowi, bejsbolowi, krykietowi, tenisowi oraz rugby. Znalazło się też miejsce dla gier menadżerskich (FIFA Manager) oraz wyścigowych (np. NASCAR czy F1).

Jedną z cech wyróżniających produkcje EA Sports stanowi fakt, że znakomita część gier posiada kluczowe licencje odpowiadających poszczególnym dyscyplinom organizacji. Na przestrzeni lat koncern Electronic Arts zyskał zresztą pozycję swoistego monopolisty w tej dziedzinie i był za to bardzo często krytykowany. Dzięki temu w większości gier sportowych tej firmy możemy jednak pokierować realnie istniejącymi drużynami i zawodnikami, biorąc udział w rzeczywiście rozgrywanych zawodach. Najczęściej oglądamy także prawdziwe loga oraz barwy klubowe i odwiedzamy realnie istniejące areny sportowe.

Historia

Pierwszą grą sportową Electronic Arts o charakterze symulacyjnym była wydana w 1988 roku na komputerach osobistych Apple II produkcja John Madden Football, która, choć nie posiadała odpowiednich licencji, po raz pierwszy w historii firmy wykorzystała nazwisko i wizerunek słynnej osoby ze świata sportu. Dopiero jednak w wydanej w roku 1991 drugiej odsłonie serii szefowie EA postanowili wykorzystać logo Electronic Arts Sports Network (w skrócie EASN), stanowiące początkowo czysty chwyt marketingowy, mający imitować rzeczywistą stację telewizyjną, transmitującą na żywo sportowe zmagania. W 1993 roku markę przemianowano na EA Sports, z zamiarem wykorzystywania jej we wszystkich przyszłych grach sportowych koncernu Electronic Arts. W animacji otwierającej wszystkie gry EA Sports wykorzystano głos amerykańskiego dziennikarza Andrew Anthony’ego. Dewizą marki stało się zaś zdanie: „If it’s in the game, it’s in the game.” (tłum. „Jeśli coś jest w grze, to jest w grze.”), odzwierciedlające symulacyjny charakter gier firmowanych przez EA Sports.

W 1994 roku pojawiło się Madden NFL ’94, będące pierwszą grą EA Sports posiadającą odpowiednie licencje (w tym wypadku amerykańskiej ligi futbolowej NFL). Rok wcześniej na rynku zadebiutowała zaś pierwsza odsłona najlepiej sprzedającej się serii sportowych Electronic Arts, czyli cyklu FIFA (początkowo również bez licencji i pod nazwą FIFA International Soccer). Od tego czasu, prócz pojawiających się corocznie odsłon głównych, seria doczekała się także licznych edycji okolicznościowych, wydawanych przy okazji imprez rangi Mistrzostw Świata lub Mistrzostw Europy, a także dwóch odsłon koncentrujących się na rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA (podseria UEFA Champions League) i jednej poświęconej wyłącznie angielskiej Premier League (The F.A. Premier League Stars 2001). W latach 1990-94 zapoczątkowano także trzy inne, rozwijane po dziś dzień serie, czyli PGA Tour Golf (1990) NHL Hockey (1991) oraz NBA Live (1994).

Lata 90. to okres niezwykle dynamicznego rozwoju EA Sports, w którym oprócz wyżej wymienionych, kluczowych na firmy serii sportowych, powstał cały szereg innych, zarzuconych już dziś marek. Wśród nich wymienić warto przede wszystkim poświęconą boksowi zawodowemu serię Fight Night (rozwijaną w latach 1998-2011), sportom akademickim NCAA Football (1993-2013) i NCAA Basketball (1998-2009), a także Rugby (1994-2007), Triple Play Baseball / MVP Baseball (1995-2006) oraz Cricket (1996-2006). W portfolio firmy pojawiły się także gry wyścigowe, takie jak serie Andretti Racing (1991-1996), NASCAR (1997-2009) oraz F1 (2000-2003). W roku 1997 pojawiła się pierwsza gra menadżerska EA Sports zatytułowana FIFA Soccer Manager, która dała początek serii, kontynuowanej aż do 2013 roku (jako The F.A. Premier League Manager, Total Club Manager, a finalnie po prostu FIFA Manager).

W latach 2000-2008 w ramach EA Sports utworzono markę poboczną o nazwie EA Sports Big, która w przeciwieństwie do swej starszej siostry skoncentrowała się na grach sportowych o nieco bardziej zręcznościowym charakterze (serie SSX, FIFA Street, NBA Street oraz NFL Street). Jako że większość gier tej marki powstawała jednak w studiach EA Sports, w 2008 roku podjęto decyzję o jej likwidacji, a niektóre z zapoczątkowanych przez EA Sports Big serii były następnie kontynuowane przez EA Sports. W połowie pierwszej dekady XXI wieku koncern Electronic Arts zaczął odnotowywać nieco słabsze wyniki finansowe, a w kolejnych latach podjęto decyzję o zarzuceniu większości mniej popularnych serii EA Sports. W ten oto sposób licencja na gry traktujące o Formule 1 została pozyskana przez Codemasters Software, zaś licencja na wyścigi NASCAR trafiła w ręce brytyjskiego studia Eutechnyx. Wśród najdłużej rozwijanych marek pozostały zaś niemal wyłącznie serie Fight Night (zakończona w 2011 roku), oraz NCAA Football i FIFA Manager (zarzucone w roku 2013).

W kwietniu roku 2009 EA Sports pojawiło się na platformie PlayStation Home, gdzie w wirtualnych pokojach zwanych EA Sports Complex użytkownicy mogli zagrać w kilka minigier firmy, takich jak poker, golf, boks czy wyścigi gokartów. Usługa cieszyła się jednak stosunkowo niewielką popularnością i została przez firmę Sony wyłączona w marcu 2015 roku. W sierpniu 2011 roku EA Sports uruchomiło oparty na subskrypcji serwis dla graczy o nazwie EA Sports Season Ticket, jednak w 2014 roku został on zastąpiony przez znacznie bardziej kompleksową usługę EA Access, obejmującą także inne produkcje firmy Electronic Arts.

Na przestrzeni lat firma powoli rozbudowywała swoje portfolio o nowe marki, takie jak Grand Slam Tennis (2009-2012), zaprojektowana pod kątem kontrolerów ruchowych seria EA Sports Active (2009-2010), a także poświęcony mieszanym sztukom walki cykl EA Sports MMA / EA Sports UFC. Niemniej, EA Sports koncentrowało się przede wszystkim na rozwoju swoich serii o najdłuższej tradycji (z których część była dostępna wyłącznie na konsolach). Jednocześnie firma działała też aktywnie na rynku gier mobilnych, gdzie ukazywały się specjalnie przygotowane wersje najważniejszych produkcji EA Sports.

Sprawy zaczęły nabierać rozpędu w grudniu 2020 roku, kiedy to firma Codemasters została kupiona przez koncern Electronic Arts za 1,2 miliarda dolarów. Na mocy transakcji, która została sfinalizowana w pierwszym kwartale 2021 roku, Codemasters znalazło się pod skrzydłami EA Sports; wraz ze studiem, w portfolio EA Sports znalazły się jego zespoły deweloperskie oraz wszystkie należące do niego serie, na czele z markami GRID, DiRT, F1 czy Project CARS. Ponadto w maju 2021 roku do rodziny EA Sports dołączyła ekipa Metalhead Software – twórcy serii Super Mega Baseball.

Koniec serii FIFA od EA Sports i restrukturyzacja

W październiku 2021 roku światło dzienne ujrzały doniesienia, zgodnie z którymi dalsza współpraca firmy EA Sports oraz federacji FIFA miała stać pod znakiem zapytania. Obydwa podmioty miały dojść do impasu w negocjacjach; podczas gdy EA Sports domagało się możliwości wykorzystywania marki FIFA w innych niż jej flagowa seria przedsięwzięciach (na przykład związanych z e-sportem), federacja chciała zachować dla siebie ten rodzaj działalności. Ponadto FIFA domagała się zwiększenia opłat licencyjnych do 1 miliarda dolarów za każdy czteroletni okres pomiędzy kolejnymi mundialami.

Firma EA Sports doszła do wniosku, że z uwagi na fakt, iż sama marka FIFA ma niewielki wpływ na sukcesy odnoszone przez jej flagową serię, nic nie stoi na przeszkodzie, by zakończyć współpracę z federacją i wydawać kolejne gry piłkarskie pod nowym szyldem. Tak też się stało, a gra FIFA 23 była ostatnią produkcją z tego cyklu, wypuszczoną przez EA Sports. Następna gra piłkarska tego wydawcy miała już nosić miano EA Sports FC.

W czerwcu 2023 Electronic Arts ogłosiło, że dobiegła końca szeroko zakrojona restrukturyzacja. W jej wyniku firma została podzielona na dwie główne dywizje, mające działać samodzielnie – EA Entertainment oraz EA Sports. Na czele tej drugiej stanął Cam Weber.

Wydane gry

Lista wszystkich gier wydanych przez EA Sports.

Wiadomości o firmie EA Sports

Dane 700 milionów graczy EA mogą trafić w ręce „represyjnego, autorytarnego rządu”. Senatorzy biją na alarm

Dane 700 milionów graczy EA mogą trafić w ręce „represyjnego, autorytarnego rządu”. Senatorzy biją na alarm

Senatorzy USA biją na alarm w kontekście zakupu Electronic Arts jako zagrożenia dla bezpieczeństwa narodowego.

gry

Jakub Błażewicz

16 października 2025 18:10

Dane 700 milionów graczy EA mogą trafić w ręce „represyjnego, autorytarnego rządu”. Senatorzy biją na alarm
„Największy błąd w historii EA Sports”. Gracze FC 26 oszukali system, a teraz EA daje im czerwoną kartkę

„Największy błąd w historii EA Sports”. Gracze FC 26 oszukali system, a teraz EA daje im czerwoną kartkę

„Promocja” dla indonezyjskich graczy EA Sports FC 26 spotkała się z szybką interwencją ze strony EA Sports.

gry

Jakub Błażewicz

13 października 2025 09:30

„Największy błąd w historii EA Sports”. Gracze FC 26 oszukali system, a teraz EA daje im czerwoną kartkę
Electronic Arts zostanie wykupione za 55 miliardów dolarów

Electronic Arts zostanie wykupione za 55 miliardów dolarów

Została ogłoszona transakcja, w wyniku której firma Electronic Arts zniknie z giełdy. W grę wchodzi 55 mld USD.

gry

Hubert Śledziewski

29 września 2025 15:50

Electronic Arts zostanie wykupione za 55 miliardów dolarów
Pierwsze recenzje EA FC 26 są naprawdę dobre, ale dotyczą głównie konsol. Gracze na Steam mają ogromne problemy, najważniejsze z nich EA ciągle „bada”

Pierwsze recenzje EA FC 26 są naprawdę dobre, ale dotyczą głównie konsol. Gracze na Steam mają ogromne problemy, najważniejsze z nich EA ciągle „bada”

Konsolowa edycja EA Sports FC 26 zbiera pozytywne recenzje, podczas gdy pecetowa zmaga się z krytyką graczy na Steamie i poważnymi problemami technicznymi. Twórcy próbują ratować sytuację.

gry

Krzysztof Kałuziński

26 września 2025 21:09

Pierwsze recenzje EA FC 26 są naprawdę dobre, ale dotyczą głównie konsol. Gracze na Steam mają ogromne problemy, najważniejsze z nich EA ciągle „bada”
EA FC 26: Od kiedy można grać? Przegląd dat i godzin premiery, start Web App i Companion App

EA FC 26: Od kiedy można grać? Przegląd dat i godzin premiery, start Web App i Companion App

Sprawdzamy, kiedy debiutują poszczególne wersje EA Sports FC 26. Chętne osoby mogą już korzystać z internetowej aplikacji przeznaczonej do trybu Ultimate Team.

gry

Marcin Bukowski

19 września 2025 09:30

EA FC 26: Od kiedy można grać? Przegląd dat i godzin premiery, start Web App i Companion App
EA FC 26: Gracze płacący jedynie 25 zł będą mogli grać wcześniej niż nabywcy edycji za 429,90 zł

EA FC 26: Gracze płacący jedynie 25 zł będą mogli grać wcześniej niż nabywcy edycji za 429,90 zł

Nabywcy najdroższej edycji EA Sports FC 26 wcale nie wejdą do gry najwcześniej. Szybciej od nich zagrają posiadacze abonamentu EA Play, czyli najtańszej opcji.

gry

Marcin Bukowski

18 września 2025 13:10

EA FC 26: Gracze płacący jedynie 25 zł będą mogli grać wcześniej niż nabywcy edycji za 429,90 zł
Znamy najlepszych piłkarzy z EA Sports FC 26. Duża zmiana na pozycji lidera, niesamowity skok Yamala, Robert Lewandowski trzyma formę

Znamy najlepszych piłkarzy z EA Sports FC 26. Duża zmiana na pozycji lidera, niesamowity skok Yamala, Robert Lewandowski trzyma formę

Electronic Arts ujawniło listę 26 najwyżej ocenianych piłkarzy w EA Sports FC 26. W zestawieniu znalazł się oczywiście Robert Lewandowski.

gry

Maciej Gaffke

8 września 2025 17:43

Znamy najlepszych piłkarzy z EA Sports FC 26. Duża zmiana na pozycji lidera, niesamowity skok Yamala, Robert Lewandowski trzyma formę
PlayStation Plus we wrześniu opuści 7 produkcji, w tym gra akcji ze średnią ocen 87% na Steamie i UFC 5

PlayStation Plus we wrześniu opuści 7 produkcji, w tym gra akcji ze średnią ocen 87% na Steamie i UFC 5

W połowie września abonamenty PlayStation Plus Extra oraz Premium opuści 7 gier. Wśród nich znalazła się „perełka”, na Steamie ciesząca się średnią ocen na poziomie 87%, a także UFC 5.

gry

Krystian Pieniążek

25 sierpnia 2025 13:45

PlayStation Plus we wrześniu opuści 7 produkcji, w tym gra akcji ze średnią ocen 87% na Steamie i UFC 5
Assassin’s Creed: Shadows to najlepiej sprzedająca się premiera 2025 roku. Cyfrowe gry notują niespodziewany wynik

Assassin’s Creed: Shadows to najlepiej sprzedająca się premiera 2025 roku. Cyfrowe gry notują niespodziewany wynik

Kontrowersje wokół Assassin’s Creed: Shadows nie przeszkodziły grze w osiągnięciu sukcesu. Najnowsza produkcja Ubisoftu została liderem sprzedaży tegorocznych premier w Europie.

gry

Kamil Kleszyk

18 sierpnia 2025 16:14

Assassin’s Creed: Shadows to najlepiej sprzedająca się premiera 2025 roku. Cyfrowe gry notują niespodziewany wynik
NHL 26 ma datę premiery. Sukcesu gry Electronic Arts upatruje w 4 nowych funkcjach

NHL 26 ma datę premiery. Sukcesu gry Electronic Arts upatruje w 4 nowych funkcjach

Przy okazji zapowiedzi gry NHL 26 poznaliśmy jej datę premiery, platformy docelowe oraz najważniejsze nowości. Wśród tych ostatnich prym wiodą cztery funkcje.

gry

Krystian Pieniążek

7 sierpnia 2025 06:31

NHL 26 ma datę premiery. Sukcesu gry Electronic Arts upatruje w 4 nowych funkcjach

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl