Taktyk | Sugerowane startowe buildy w Fallout 4 poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Taktyk
Rozgrywka w grze Fallout 4 jest bardzo dynamiczna i szybka. Rzadko mamy szansę zastanowić się nad drogą ataku czy dokładnie wycelować broń. Dla tych, którzy preferują wolniejsze tempo rozgrywki przygotowaliśmy build postaci oparty na wykorzystaniu systemu V.A.T.S., który choć częściowo przybliży nas do rozgrywki znanej z pierwszych odsłon serii.
Statystyki
Do rozdzielenia będziesz miał 21 punktów. Niestety, postać nastawiona na korzystanie z systemu V.A.T.S. wymaga ogromnej ilości punktów statystyk. Nie obędzie się bez podnoszenia poszczególnych wartości podczas kolejnych awansów. Minimalne docelowe statystki powinny wyglądać następująco:
Siła | 2 |
Percepcja | 10 |
Wytrzymałość | 3 |
Charyzma | 1 |
Inteligencja | 2 |
Zwinność | 10 |
Szczęście | 9 |
Polecane Perki
Wybierane podczas awansów umiejętności skupiać powinny się na wykorzystaniu zalet systemu V.A.T.S. Jedną z najważniejszych rzeczy są trafienia krytyczne oraz zwiększona możliwość ich gromadzenia. Priorytetem powinny być perki z "drzewka" szczęścia.
Krytyczny Bankier
| Poziom 1: Możesz zachować trafienie krytyczne w systemie V.A.T.S. na odpowiednią chwilę (Wymagania: Szczęście 7); Poziom 2: Teraz możesz zachować w V.A.T.S. 2 trafienia krytyczne na najodpowiedniejszą chwilę (Wymagania: Poziom 17, Szczęście 7); Poziom 3: Teraz możesz zachować w V.A.T.S. 3 trafienia krytyczne na najodpowiedniejszą chwilę. uzyskanie trafienia krytycznego daje ci szansę na zachowanie dodatkowego trafienia (Wymagania: Poziom 43, Szczęście 7). |
Pośpiech Kostuchy
| Poziom 1: Każde zabójstwo w V.A.T.S. zapewnia 15% szans na odzyskanie wszystkich punktów akcji (Wymagania: Szczęście 8); Poziom 2: Każde zabójstwo w V.A.T.S. zapewnia teraz 25% szans na odzyskanie wszystkich punktów akcji (Wymagania: Poziom 19, Szczęście 8); Poziom 3: Każde zabójstwo w V.A.T.S. zapewnia teraz 35% szans na odzyskanie wszystkich punktów akcji i odnowienia wskaźnika trafień krytycznych (Wymagania: Poziom 46, Szczęście 8). |
Czterolistna Koniczyna
| Poziom 1: Każde trafienie w V.A.T.S. może odnowić twój wskaźnik trafień krytycznych (Wymagania: Szczęście 9); Poziom 2: Teraz trafienia w V.A.T.S. częściej wypełniają twój wskaźnik trafień krytycznych (Wymagania: Poziom 13, Szczęście 9); Poziom 3: Teraz trafienia w V.A.T.S. jeszcze częściej wypełniają twój wskaźnik trafień krytycznych (Wymagania: Poziom 32, Szczęście 9); Poziom 4: Teraz trafienia w V.A.T.S. mają wyjątkowo wysoką szansę na odnowienie twojego wskaźnika trafień krytycznych (Wymagania: Poziom 48, Szczęście 9). |
Spostrzegawczość
| Poziom 1: By pokonać swoich wrogów, trzeba znać ich słabości! V.A.T.S. wyświetla odporności celu na różne rodzaje obrażeń (Wymagania: Percepcja 3). |
Gnat-fu
| Poziom 1: Zadajesz +25% obrażeń drugiemu i kolejnym celom w V.A.T.S. (Wymagania: Zwinność 10); Poziom 2: Zadajesz +50% obrażeń trzeciemu i kolejnym celom w V.A.T.S. (Wymagania: Poziom 26, Zwinność 10); Poziom 3: W V.A.T.S. natychmiast zadajesz obrażenia krytyczne czwartemu i kolejnym celom (Wymagania: Poziom 50, Zwinność 10). |
Tajemniczy Nieznajomy
| Poziom 1: Tajemniczy Nieznajomy będzie się czasem pojawiał przy korzystaniu z V.A.T.S., by służyć ci wsparciem... z zabójczą skutecznością (Wymagania: Szczęście 4); Poziom 2: Tajemniczy Nieznajomy pojawia się częściej, gdy korzystasz z V.A.T.S. (Wymagania: Poziom 22, Szczęście 4); Poziom 3: Tajemniczy Nieznajomy pojawia się częściej, gdy korzystasz z V.A.T.S., a gdy zabije przeciwnika, twój wskaźnik trafień krytycznych ma szansę się napełnić (Wymagania: Poziom 41, Szczęście 4). |
Siła Przebicia
| Poziom 1: Możesz namierzać w systemie V.A.T.S. części ciała wroga schowane za osłoną, choć twoja celność jest nieznacznie ograniczona (Wymagania: Percepcja 9); Poziom 2: Gdy w V.A.T.S. celujesz w części ciała znajdujące się za osłoną, nie otrzymujesz kary do celności (Wymagania: Poziom 28, Percepcja 9). |
Skoncentrowany Ostrzał
| Poziom 1: Twoja celność w V.A.T.S. wzrasta o 10% za każdy dodatkowy atak wymierzony w tę sama część ciała (Wymagania: Percepcja 10); Poziom 2: Podczas walki w V.A.T.S. każdy atak wymierzony w tę samą część ciała jest o 15% bardziej celny (Wymagania: Poziom 26, Percepcja 10); Poziom 3: Podczas walki w V.A.T.S. każdy kolejny atak wymierzony w tę samą część ciała zadaje teraz 20% więcej obrażeń i jest dodatkowo o 20% bardziej celny (Wymagania: Poziom 50, Percepcja 10). |