Skryci, tajni i podziemni | Zadania frakcji Trasy | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Skryci, tajni i podziemni
Sposób odblokowania: zadanie rozpoczyna się, gdy podchodzisz do zadania Poziom molekularny (The Molecular Level) będąc sprzymierzonym z frakcją Trasy (wymagane ukończenie zadania Boston po zmroku (Boston After Dark))
Cele zadania:
- Załaduj zaszyfrowaną wiadomość do dowolnego terminal Instytutu (Upload encrypted message on any Institute terminal)
- Przeczytaj odpowiedź Patrioty (Read Patriot's reply)
- Spotkaj się z Patriotą (Meet Patriot)
- Idź za Liamem (Follow Liam)
- Porozmawiaj z Liamem (Talk to Liam)
- Porozmawiaj z Desdemoną (Talk to Desdemona)
- Wprowadź raport do terminal (Enter report on terminal)
- Porozmawiaj z PAM (Talk with PAM)
- Zdobądź hasło do system Code Defender (Get password for Code Defender)
- Wróć do Desdemony (return to Desdemona)
- Spotkaj się z Z1-14 (Meet with Z1-14)
- Przekaż hasło Liamowi Binetowi (Give password to Liam Binet)
- Daj Z1-14 jeden dzień (Give Z1-14 a day)
- Spotkaj się z Z1-14 (Meet with Z1-14)
- (Opcjonalnie) Dozbrój buntowników ((Optional) Deposit weapons for rebels)
- Wyeliminuj strażników tunelu (Kill the tunnel guards)
- Wróć do Z1-14 (Return to Z1-14)
- Kontynuuj współpracę z Ojcem (Continue working with Father)
- Spotkaj się z Z1-14 (Meet with Z1-14)
- Ostrzeż Desdemonę (Warn Desdemona)
Skontaktuj się z Patriotą
Po zbudowaniu przekaźnika (teleportera) na potrzeby zadania Poziom molekularny (The Molecular Level) otrzymasz od Desdemony, podczas teleportacji, holotaśmę. Użyj jej zaraz po wejściu do Instytutu na terminalu przed przekaźnkiem. Otrzymasz teraz zadanie odnalezienia Patrioty podążając za znacznikiem zadania. Zapozna cię on ze swoim planem oraz waszym pomocnikiem: Z1-14.
Po rozmowie z Patriotą, udaj się do Desdemony w Sztabie Trasy (by wyjść z Instytutu musisz wykonać kilka kroków głównego zadania). Skieruje cię ona do Cambridge Polymer Labs. W tym miejscu rozpoczyna się zadanie poświęcone lokacji - Cambridge Polymer Labs, które możesz ukończyć lub zignorować. Przejdź na tyły budynku, gdzie znajduje się korytarz z wieloma pomieszczeniami i wyjdź na pierwsze piętro.
Zdobądź hasło z laboratorium w Cambridge
Ciebie interesuje to, co jest za drzwiami w kierunku zachodnim. Możesz je otworzyć używając otwierania zamków (ekspercki zamek) lub przejść przez drzwi po przeciwnej stronie, gdzie znajduje się wejście do kanału wentylacji, którym dostaniesz się za zamknięte drzwi. Jeśli otwierasz je wytrychem, uważaj na pułapkę tuż za nimi. Wyjdź z budynku tą samą drogą. Wróć jeszcze na chwilę do Desdemony.
Po krótkiej rozmowie możesz powrócić do Instytutu, by ponownie spotkać się z Patriotą, któremu przekażesz odzyskane hasło oraz z Z1-14. Ten drugi każe ci zaczekać jeden dzień, aby mógł się przygotować - najlepiej usiądź na ławce obok i odczekaj 24 godziny.
Opcjonalnie - dostarcz broń dla rebeliantów
Porozmawiaj ponownie z Z1-14. Jeśli taka twoja wola, możesz zadecydować, aby wyposażyć uciekających w broń (zadanie opcjonalne). By fragment zadania został zaliczony, musisz umieścić w skrzyni 10 broni dowolnego rodzaju (najlepiej poszukaj, ewentualnie kup pistolety instytutu - znajdziesz też kilka w strzelnicy). Nie musisz tego zrobić od razu, użycie broni przez rebeliantów następuje dopiero w końcowej części zadania.
Uwolnij rebeliantów
Następnie udaj się do wskazanego miejsca, gdzie znajdziesz kilku synktów-strażników, nie nastawionych wrogo do ciebie, których musisz zabić. Pomogą ci w tym rebelianci, którymi nie musisz się przejmować - nie giną. Po ich zniszczeniu wróć do Z1-14 i na ten czas zadanie chwilowo zostaje przerwane. W międzyczasie możesz udać się do Sztabu Trasy, by wykonać zadanie Operacja Ticonderoga (Operation Ticonderoga).
Zadanie to będzie ponownie dostępne, gdy ukończysz kilka zadań głównej fabuły, dochodząc do obowiązkowego zadania - Mocy, przybywaj (Powering Up). Wtedy to po zakończeniu zadania rozpocznie się misja Stacja końcowa (The End of the Line), lecz również otrzymasz możliwość udania się do Sztabu Trasy, by ostrzec Desdemonę o nadchodzącym na nich ataku Bractwa Stali.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, unikalna broń Karabin kolejowy (Railway Rifle)