Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krecia robota | Zadania frakcji Minutemanów poradnik Fallout 4

Krecia robota

Sposób odblokowania: Musisz zbudować przechwytywacz sygnału (teleporter) w ramach współpracy z Minutemanami (główne zadanie Poziom molekularny) i porozmawiać ze Sturgesem.

Cele zadania:

  • Włóż holotaśmę skanującą do terminalu Instytutu
  • Przekaż taśmę Sturgesowi

Odebranie holotaśmy od Sturgesa

Odbierz taśmę od Sturgesa - Krecia robota | Zadania frakcji Minutemanów - Fallout 4 - poradnik do gry
Odbierz taśmę od Sturgesa

Quest ten zostanie automatycznie odblokowany jeśli podczas zaliczania głównego zadania Poziom molekularny zadecydowałeś o tym żeby o pomoc w skonstruowaniu przechwytywacza sygnału (teleportera) poprosić frakcję Minutemanów. Tuż przed skorzystaniem ze zbudowanego urządzenia (w celu przeniesienia się do siedziby Instytutu) z głównym bohater powinien porozmawiać Sturges i poprosić go o wgranie holotaśmy do jednego z terminali w Instytucie.

Włożenie holotaśmy skanującej do terminalu Instytutu

Zaliczeniem tego malutkiego zadania możesz zająć się tuż po tym jako teleporter przeniesie Cię do Instytutu - Krecia robota | Zadania frakcji Minutemanów - Fallout 4 - poradnik do gry

Zaliczeniem tego malutkiego zadania możesz zająć się tuż po tym jako teleporter przeniesie Cię do Instytutu. Podejdź do najbliższego terminalu komputerowego i wejdź z nim w interakcję. Nie wybieraj żadnych opcji z menu głównego, tylko zamiast tego wciśnij klawisz/przycisk wgrania holotaśmy. Wybierz z listy holotaśmę otrzymaną od Sturgesa (Network Scanner) - powyższy obrazek. Potwierdź chęć rozpoczęcia procesu skanowania sieci (Inititate network scan).

Dokończeniem questu możesz zająć się gdy opuścisz Instytut (po tym jak odmówisz Ojcu w zadaniu Człowiek i instytucja). Wystarczy spotkać się ponownie ze Sturgesem i przekazać mu holotaśmę.

Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia.