Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tajemnica domu Cabotów | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4

Tajemnica domu Cabotów

Sposób odblokowania: automatycznie po zakończeniu zadania Emogene bierze sobie kochanka (Emogene Takes a Lover)

Cele zadania:

  • Spotkaj się z Jackiem przed Stanowym Szpitalem Psychiatrycznym Parsons (Meet Jack outside Parsons State Insane Asylum)
  • Pomóż Jackowi dotrzeć do jego biura (Help Jack reach his office)
  • Pomóż Jackowi dotrzeć do jego piwnicy (Help Jack reach the basement)
  • Powstrzymaj bandytów przed uwolnieniem Lorenza Cabota (Stop bandits from freeing Lorenzo Cabot)
  • Zabij lub uwolnij Lorenzo Cabota (Kill or Free Lorenzo Cabot)
  • Porozmawiaj z Jackiem Cabotem (Talk to Jack Cabot)
Udaj się z Jackiem przed szpital psychiatryczny - Tajemnica domu Cabotów | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Udaj się z Jackiem przed szpital psychiatryczny

Gdy po zakończeniu wcześniejszego zadania przybędziesz do Jacka, ten będzie rozmawiał przez radio. Zaczekaj aż skończysz i zaakceptuj jego ofertę pracy. Udaj się teraz do Stanowego Szpitala Psychiatrycznego Parsons, gdzie Jack powinien już na ciebie czekać (ewentualnie dobiegnie, będziesz widział jego odległość na radarze). To on otworzy ci drzwi do środka.

Utoruj sobie drogę miażdżąc napotkanych przeciwników - Tajemnica domu Cabotów | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Utoruj sobie drogę miażdżąc napotkanych przeciwników

Teraz wewnątrz budynku wystarczy, że skierujesz się w drzwi po lewej i schodami na górę zabijając po drodze nieco wzmocnionych bandytów. Przejdź piętrem na przeciwną stronę budynku, gdy teren będzie czysty Jack będzie cię kierował pomagając zarazem w walce.

Biuro Jacka, gdzie znajdziesz między innymi figurkę Charyzmy - Tajemnica domu Cabotów | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Biuro Jacka, gdzie znajdziesz między innymi figurkę Charyzmy

Po zejściu schodami na niższe piętro dotrzesz w końcu do biura Jacka, gdzie leży ranny Edward. Na biurku znajdziesz figurkę Charyzmy. Po krótkiej rozmowie otwórz zamknięte wcześniej drzwi i wejdź z powrotem do głównego hallu, skąd obierzesz drzwi na wprost wejścia do budynku. Tam zastaniesz jeszcze silniejszych (i lepiej wyposażonych) bandytów. Wejdź po rusztowaniu na górę, i dalej prostą drogą kieruj się na najniższe piętro, do piwnicy (dalej Jack będzie twoim przewodnikiem, gdy tylko droga będzie czysta).

Po dialogach będziesz mógł użyć przycisku przy drzwiach, by je otworzyć, lub zabić Lorenzo aktywując cztery dźwignie - Tajemnica domu Cabotów | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Po dialogach będziesz mógł użyć przycisku przy drzwiach, by je otworzyć, lub zabić Lorenzo aktywując cztery dźwignie

Gdy dotrzesz do piwnicy rozpocznie się najtrudniejszy etap zadania - wybory. Jack otworzy ci okrężne przejście do komory, w której zamknięty jest jego ojciec Lorenzo, oraz bandyci wokoło, którzy chcą go uwolnić. Twoim zadaniem jest rozprawienie się z nimi i zabicie Lorenzo lub sprzymierzenie się z nim. Jest także trzecia opcja: wypuść Lorenzo i wróć po tygodniu do Domu Cabotów, by tam rozstrzygnąć sprawę...

Magazyn chirurgiczny wewnątrz więzienia Lorenzo - Tajemnica domu Cabotów | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Magazyn chirurgiczny wewnątrz więzienia Lorenzo

Tak czy inaczej, nie zapomnij wejść do więzienia Lorenzo, aby zebrać magazyn Periodyk Chirurgiczny Massachusetts ze stolika (+2% do obrażeń kończyn).

Strona Jacka

Gdy wrócisz do Domu Cabotów po uwolnieniu Lorenzo, zastaniesz go już na miejscu - Tajemnica domu Cabotów | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Gdy wrócisz do Domu Cabotów po uwolnieniu Lorenzo, zastaniesz go już na miejscu

Jeśli jesteś po stronie Jacka i zamierzasz zabić Lorenzo możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • Przyjąć ofertę Lorenzo, a później w Domu Cabotów przeprosić Jacka i stanąć po jego stronie,
  • Uwolnić Lorenzo i wtedy go zabić,
  • Po zabiciu bandytów i odczekaniu aż skończą się dialogi będziesz mógł użyć czterech generatorów do zabicia Lorenzo bez uwalniania go (poczekaj aż zginie nim wejdziesz do więzienia).
Najlepsza jest trzecia opcja, ponieważ otrzymasz za nią więcej nagród i nie będziesz musiał kłopotać się z Lorenzo (ma bardzo dużą ilość punktów zdrowia) - Tajemnica domu Cabotów | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry

Najlepsza jest trzecia opcja, ponieważ otrzymasz za nią więcej nagród i nie będziesz musiał kłopotać się z Lorenzo (ma bardzo dużą ilość punktów zdrowia). Nie zapomnij również przeszukać ciała jednego z bandytów - ma on przy sobie kilka sztuk Tajemniczego serum. Jack powie ci, abyś po tygodniu przyszedł do niego. W nagrodę otrzymasz broń Lorenzo's Artifact (zmodyfikowany pistolet gamma).

Nagroda za ukończenie zadania: doświadczenie, 500 kapsli, dostęp do zamkniętych pokojów w Domu Cabotów (w jednym z pokojów znajduje się magazyn Periodyk Chirurgiczny Massachusetts, elementy wystroju - obrazy - do umieszczenia w osadach, unikalna broń Lorenzo's Artifact.

Strona Lorenzo

Sprzymierzenie z Lorenzo gwarantuje pewny sukces - Tajemnica domu Cabotów | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Sprzymierzenie z Lorenzo gwarantuje pewny sukces

Strona Lorenzo to z pewnością "ta łatwiejsza". Po wypuszczeniu go z więzienia i krótkiej rozmowie wróć do Domu Cabotów, gdzie rozmową zaszczyci cię Jack. Jeśli mu powiesz, że chcesz mu pomóc, ponownie będziesz walczył z Lorenzo. Musisz mu odmówić, by stanąć po drugiej stronie. Rodzinę Cabotów pokonać może sam Lorenzo, dlatego on jako sojusznik pozwala z łatwością wykonać zadanie. Nie jest to jednak zalecana strona, ze względu na niemal brak nagród, jedynie serum, nieco lepsze niż to, które mogłeś wcześniej zatrzymać przy zadaniu Przesyłka specjalna (Special Delivery)). Mimo to, nie jest to zła nagroda, jako że jednorazowo po użyciu serum dostajesz 5x i możesz po nie przyjść do Lorenzo za każdym razem, gdy je zużyjesz, a dostaniesz je za darmo. Pozwala ono na redukcję obrażeń oraz +5 Siły, na blisko 15 godzin.

Uwaga - jeśli zaatakujesz Lorenzo będąc z nim po jednej stronie zaatakuje cię, a jego zabicie uniemożliwi zakończenie zadania.

Nagroda za ukończenie zadania: doświadczenie, Tajemnicze Serum (Mysterious Serum) dożywotnio, za darmo, dostęp do zamkniętych pokojów w Domu Cabotów (w jednym z pokojów znajduje się magazyn Periodyk Chirurgiczny Massachusetts.