Inteligencja w Fallout 4 | Perki poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Inteligencja
Inteligencja jest wskaźnikiem bystrości twojego umysłu i wpływa na liczbę zdobywanych przez ciebie punktów doświadczenia.
V.A.N.S.
| Poziom 1: Trasa do najbliższego celu zadania wyświetlana jest w widoku V.A.T.S. (Wymagania: Inteligencja 1). |
Sanitariusz
| Poziom 1: Stimpaki przywracają 40% zdrowia, a AntyRad usuwa 40% napromieniowania (Wymagania: Inteligencja 2); Poziom 2: Stimpaki przywracają 60% zdrowia, a AntyRad usuwa 60% napromieniowania (Wymagania: Poziom 18, Inteligencja 2); Poziom 3: Stimpaki przywracają 80% zdrowia, a AntyRad usuwa 80% napromieniowania (Wymagania: Poziom 30, Inteligencja 2); Poziom 4: Stimpaki przywracają całe zdrowie, AntyRad usuwa całe napromieniowanie, a działanie tych wspomagaczy jest znacznie szybsze (Wymagania: Poziom 49, Inteligencja 2). |
Znawca Spluw
| Poziom 1: Zyskujesz dostęp do 1. poziomu modyfikacji broni palnej (Wymagania: Inteligencja 3); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji broni palnej (Wymagania: Poziom 13, Inteligencja 3); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji broni palnej (Wymagania: Poziom 25, Inteligencja 3); Poziom 4: Zyskujesz dostęp do 4. poziomu modyfikacji broni palnej (Wymagania: Poziom 39, Inteligencja 3). |
Haker
| Poziom 1: Pozwala na włamywanie się do średnich terminali (Wymagania: Inteligencja 4); Poziom 2: Możesz włamywać się do trudnych terminali (Wymagania: Poziom 9, Inteligencja 4); Poziom 3: Możesz włamywać się do bardzo trudnych terminali (Wymagania: Poziom 21, Inteligencja 4); Poziom 4: Podczas hakowania terminali nigdy nie blokuję się one, gdy coś pójdzie nie tak (Wymagania: Poziom 33, Inteligencja 4). |
Złomiarz
| Poziom 1: Możesz wydobywać nietypowe komponenty z rozbieranej broni i pancerzy, takie jak śruby, aluminium i miedź (Wymagania: Inteligencja 5); Poziom 2: Podczas przetwarzania możesz pozyskiwać rzadkie komponenty, jak elektronika, materiał jądrowy czy światłowody. Przedmioty z wartościowymi komponentami będą podświetlone (Wymagania: Poziom 23, Inteligencja 5). |
Nauka!
| Poziom 1: Zyskujesz dostęp do 1. poziomu modyfikacji zaawansowanych (Wymagania: Inteligencja 6); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji zaawansowanych (Wymagania: Poziom 17, Inteligencja 6); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji zaawansowanych (Wymagania: Poziom 28, Inteligencja 6); Poziom 4: Zyskujesz dostęp do 4. poziomu modyfikacji zaawansowanych (Wymagania: Poziom 41, Inteligencja 6). |
Chemik
| Poziom 1: Wszystkie zażywane przez ciebie środki chemiczne działają teraz o 50% dłużej (Wymagania: Inteligencja 7); Poziom 2: Wszystkie zażywane przez ciebie środki chemiczne działają teraz dwa razy dłużej (Wymagania: Poziom 16, Inteligencja 7); Poziom 3: Wszystkie zażywane przez ciebie środki chemiczne działają teraz o 150% dłużej (Wymagania: Poziom 32, Inteligencja 7); Poziom 4: Wszystkie zażywane przez ciebie środki chemiczne działają teraz o 200% dłużej (Wymagania: Poziom 45, Inteligencja 7). |
Ekspert Robotyki
| Poziom 1: Hakuj roboty, by próbować je włączać, wyłączać bądź inicjować ich autodestrukcję (Wymagania: Inteligencja 8); Poziom 2: Kiedy uda ci się zhakować robota, możesz go zmusić do walki po twojej stronie (Wymagania: Poziom 19, Inteligencja 8); Poziom 3: Kiedy uda ci się zhakować robota, możesz wydawać mu rozkazy (Wymagania: Poziom 44, Inteligencja 8). |
Fizyk Jądrowy
| Poziom 1: Broń radiacyjna zadaje o 50% obrażeń więcej, a działanie rdzeni fuzyjnych jest wydłużone o 25% (Wymagania: Inteligencja 9); Poziom 2: Broń radiacyjna zadaje teraz podwójne obrażenia, a działanie rdzeni fuzyjnych jest wydłużone o 50% (Wymagania: Poziom 14, Inteligencja 9); Poziom 3: Rdzenie fuzyjne można wyrzucać z pancerza wspomaganego jak niszczycielskie granaty, a rdzenie fuzyjne wystarczają na dwa razy dłużej (Wymagania: Poziom 26, Inteligencja 9). |
Szał Kujona!
| Poziom 1: Kiedy poziom twojego zdrowia spada poniżej 20%, czas zwalnia, otrzymujesz +20 do odporności na obrażenia i zadajesz o 20% więcej obrażeń aż do wygaśnięcia szału (Wymagania: Inteligencja 10); Poziom 2: Otrzymujesz teraz +30 do odporności na obrażenia i zadajesz o 30% więcej obrażeń aż do wygaśnięcia szału (Wymagania: Poziom 31, Inteligencja 10); Poziom 3: Otrzymujesz teraz +40 do odporności na obrażenia i zadajesz o 40% więcej obrażeń aż do wygaśnięcia szału (Wymagania: Poziom 50, Inteligencja 10). |