Otwieranie zamków w Fallout 4 | Ważne umiejętności

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Otwieranie zamków

Otwieranie zamków/rusznikarstwo to umiejętność oparta o Percepcję. Domyślnie możesz otwierać najprostsze zamki. Umiejętność ta przydaje się, aby dostać się do niedostępnych części lokacji, często kryjących ciekawe rzeczy. Otwierać możesz również walizki, skrzynie oraz sejfy. Możesz otwierać także naczepy niektórych ciężarówek. Na czas otwierania zamków czas zostaje zatrzymany, a twoim oczom ukazuje się zamek oraz spinka do włosów. Jeśli nie masz wysokiej percepcji lub nie lubisz zbierać wszystkiego i uznasz, że ta zdolność nie jest ci bardzo potrzebna, możesz zainwestować w hackowanie. Kluczowe punkty: sejfy, zamknięte pomieszczenia magazynowe itp. często oferują dostęp dzięki obu metodom.

Otwieranie zamka - Otwieranie zamków w Fallout 4 | Ważne umiejętności - Fallout 4 - poradnik do gry
Otwieranie zamka

By otwierać zamki potrzebujesz spinek. Każda z nich ulega zużyciu i z czasem się łamie (niejednokrotnie podczas pojedynczego otwierania zamku). Nie pomoże przerwanie otwierania, by odnowić spinkę, jeśli jest już prawie zniszczona - jej stan jest zapamiętywany. Spinki odnajdziesz dość powszechnie w świecie, nierzadko w pudełkach w znacznych ilościach. Możesz je również tanio kupić u handlarzy.

By poprawnie otworzyć zamek należy: w pozycji "0" spróbować otworzyć zamek, używając przycisku kierunku lewo lub prawo. Gdy spinka zacznie drgać, oznacza to, że spinka jest w złej pozycji. Myszą/gałką pada ustalasz pozycję spinki. Musisz natrafić na idealny punkt, w którym zamek otwiera się. Punkt ten odnajdziesz dzięki temu, że będąc blisko niego zamek wykonuje częściowy obrót - im większy, tym jesteś bliżej. Zamki poziomu łatwego i średniego mają dość spory "rozrzut" i łatwo odnaleźć odpowiedni punkt nie łamiąc nawet jednej spinki.

Podobało się?

0

Fallout 4

10 listopada 2015

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-06-04
19:57

kosczarl Junior

Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.

Komentarz: kosczarl
2024-07-11
19:40

czemu2 Junior

ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił

Komentarz: czemu2
2024-07-22
15:56

Cyborglol Junior

Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)

Komentarz: Cyborglol
2024-08-01
18:20

dziku665 Junior

Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)

Komentarz: dziku665
2024-10-22
13:24

Cyborglol Junior

Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?

Komentarz: Cyborglol

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl