Fallout 4: Siła - Perki
Aktualizacja:
Siła
Siła jest miarą twojej tężyzny fizycznej. Wpływa na to, jak duży ciężar jesteś w stanie unieść, oraz jakie obrażenia mogą wywołać twoje ataki bezpośrednie.
![]() Żelazna Pięść
| Poziom 1: Ciosy pięściami zadają o 20% obrażeń więcej (Wymagania: Siła 1); Poziom 2: Ciosy pięściami zadają teraz o 40% obrażeń więcej (Wymagania: Poziom 9, Siła 1); Poziom 3: Ciosy pięściami zadają teraz o 60% obrażeń więcej. Potężne ataki wręcz mogą okaleczyć kończyny wroga (Wymagania: Poziom 18, Siła 1); Poziom 4: Ciosy pięściami zadają teraz o 80% obrażeń więcej. Potężne ataki wręcz mają zwiększoną szansę na okaleczenie jednej z kończyn wroga (Wymagania: Poziom 31, Siła 1); Poziom 5: Ciosy pięściami zadają teraz podwójne obrażenia. Trafienia krytyczne w V.A.T.S. zapewniają szansę na sparaliżowanie przeciwnika (Wymagania: Poziom 46, Siła 1). |
![]() Pierwsza Liga
| Poziom 1: Zadajesz o 20% więcej obrażeń bronią białą (Wymagania: Siła 2); Poziom 2: Twoja broń biała zadaje o 40% więcej obrażeń i możesz przy jej użyciu rozbroić atakowanego przeciwnika (Wymagania: Poziom 7, Siła 2); Poziom 3: Twoja broń biała zadaje o 60% więcej obrażeń i daje większą szansę na rozbrojenie atakowanego przeciwnika (Wymagania: Poziom 15, Siła 2); Poziom 4: Twoja broń biała zadaje o 80% więcej obrażeń i trafiasz nią wszystkie znajdujące się przed tobą cele (Wymagania: Poziom 27, Siła 2); Poziom 5: Zadajesz podwójne obrażenia bronią białą i możesz nią okaleczyć przeciwnika albo po prostu oderwać mu łepetynę (Wymagania: Poziom 42, Siła 2). |
![]() Zbrojmistrz
| Poziom 1: Chroń się przed niebezpieczeństwami pustkowi z dostępem do 1. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Siła 3); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Poziom 13, Siła 3); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Poziom 25, Siła 3); Poziom 4: Zyskujesz dostęp do 4. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Poziom 39, Siła 3). |
![]() Kowal
| Poziom 1: Rozpal w piecu i zyskaj dostęp do 1. poziomu modyfikacji broni białej (Wymagania: Siła 4); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji broni białej (Wymagania: Poziom 16, Siła 4); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji broni białej (Wymagania: Poziom 29, Siła 4). |
![]() Ciężkozbrojny
| Poziom 1: Dzięki treningom i wyćwiczonym uwarunkowaniom skuteczniej używasz broni ciężkiej, która zadaje teraz o 20% obrażeń więcej (Wymagania: Siła 5); Poziom 2: Twoja broń ciężka zadaje o 40% więcej obrażeń i gwarantuje większą celność podczas strzelania z biodra (Wymagania: Poziom 11, Siła 5); Poziom 3: Twoja broń ciężka zadaje o 60% więcej obrażeń. Celność podczas strzelania z biodra wzrasta jeszcze bardziej (Wymagania: Poziom 21, Siła 5); Poziom 4: Twoja broń ciężka zadaje o 80% więcej obrażeń i może pozbawiać przeciwników równowagi (Wymagania: Poziom 35, Siła 5); Poziom 5: Twoja broń ciężka zadaje podwójne obrażenia (Wymagania: Poziom 47, Siła 5). |
![]() Mocny Grzbiet
| Poziom 1: Zdobywasz +25 do maksymalnego udźwigu (Wymagania: Siła 6); Poziom 2: Zdobywasz +50 do maksymalnego udźwigu (Wymagania: Poziom 10, Siła 6); Poziom 3: Możesz zużywać punkty akcji, by biec mimo przeciążenia (Wymagania: Poziom 20, Siła 6); Poziom 4: Możesz korzystać z opcji szybkiej podróży niezależnie od obciążenia (Wymagania: Poziom 30, Siła 6). |
![]() Pewna Ręka
| Poziom 1: Zwiększona celność strzałów z biodra podczas używania dowolnej broni (Wymagania: Siła 7); Poziom 2: Podczas strzelania z biodra celność zwiększa się jeszcze bardziej (Wymagania: Poziom 28, Siła 7). |
![]() Tłuczek
| Poziom 1: Uderzanie wrogów spluwami zadaje o 25% więcej obrażeń (Wymagania: Siła 8); Poziom 2: Uderzanie wrogów spluwami zadaje o 50% więcej obrażeń i może okaleczyć przeciwnika (Wymagania: Poziom 5, Siła 8); Poziom 3: Uderzanie wrogów spluwami zadaje o 75% więcej obrażeń i zapewnia większą szansę okaleczenia przeciwnika (Wymagania: Poziom 14, Siła 8); Poziom 4: Uderzanie wrogów spluwami zadaje dwukrotne obrażenia i zapewnia większą szansę na okaleczenie przeciwnika. Możliwe jest też trafienie krytyczne (Wymagania: Poziom 26, Siła 8). |
![]() Zakorzenienie
| Poziom 1: Gdy stoisz nieruchomo, zdobywasz +25 do odporności na obrażenia, a twoje ataki bronią białą i wręcz zadają o 25% więcej obrażeń (Wymagania: Siła 9); Poziom 2: Gdy stoisz nieruchomo, zdobywasz +50 do odporności na obrażenia, a twoje ataki bronią białą i wręcz zadają o 50% więcej obrażeń (Wymagania: Poziom 22, Siła 9); Poziom 3: Gdy stoisz nieruchomo, możesz automatycznie rozbrajać przeciwników, którzy użyją na tobie broni białej (Wymagania: Poziom 43, Siła 9). |
![]() Pociąg Bólu
| Poziom 1: Kiedy masz na sobie pancerz wspomagany, możesz ranić i wytrącać z równowagi wrogów, zderzając się z nimi w sprincie. Roboty i więksi przeciwnicy są odporni (Wymagania: Siła 10); Poziom 2: Wbieganie we wrogów po założeniu pancerza wspomaganego dotkliwie ich teraz rani oraz wytrąca ich z równowagi na dłużej. Roboty i więksi przeciwnicy są odporni (Wymagania: Poziom 24, Siła 10); Poziom 3: Wbieganie we wrogów po założeniu pancerza wspomaganego okrutnie ich teraz rani oraz obala ich na ziemię. Lądowanie z uderzeniem nieopodal nich zadaje jeszcze większe obrażenia (Wymagania: Poziom 50, Siła 10). |
0
Komentarze czytelników
Promyk Senator
https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor
In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.
MACO Junior
Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro
Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?
Ps2: który to jest legendarny pancerz?
barobarobaro Junior
Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?
gRzeHoO7 Junior
"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"
Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)
Boro89 Legionista
Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google
kosczarl Junior
Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.
czemu2 Junior
ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił
Cyborglol Junior
Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)
dziku665 Junior
Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)
Cyborglol Junior
Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










