Fallout 4: Niebezpieczne umysły
Aktualizacja:
Niebezpieczne umysły
Sposób odblokowania: Zadanie odblokuje się automatycznie po ukończeniu głównego questu Dawni znajomi w lokacji Bazar w Diamond City (M6,1).
Cele zadania:
- Porozmawiaj z doktor Amari
- Usiądź w fotelu pamięciowym
- Zagłęb się we wspomnienia Kellogga
Spotkanie się z doktor Amari

Opuść Bazar w Diamond City i wyrusz w stronę Dobrego Sąsiedztwa (Goodneighbor), które znajduje się na północny-wschód stąd. Po dotarciu do tej lokacji skieruj się do budynku Memory Den. Wejdź do środka, udaj się na tyły budynku i zlokalizuj schody prowadzące do piwnicy. Pozwoli ci to dotrzeć do gabinetu doktor Amari.
Zajęcie miejsca w fotelu pamięciowym

Przedstaw doktor Amari swoją sytuację i przekaż jej cybernetyczny wszczep mózgu, który w poprzednim głównym queście zabrałeś ze zwłok Kellogga. Jeśli towarzyszy ci Nick Valentine to jako pierwszy spróbuje on obejrzeć wspomnienia Kellogga. Operacja ta zakończy się niepowodzeniem i ostatecznie sam będziesz musiał zająć miejsce w fotelu pamięciowym.
Zagłębienie się we wspomnienia Kellogga

Przed Tobą liniowa i mało interaktywna "podróż" przez te wspomnienia Kellogga, które się zachowały w dobrym stanie. Korzystaj z nietypowych ścieżek żeby docierać do miejsc, w których odgrywane będą kolejne wspomnienia. Nie musisz wtedy nic robić, a jedynie oglądać przebieg poszczególnych scen.

Obejrzyj wszystkie wspomnienia, w tym to ostatnie z udziałem Shauna. W celu powrotu do rzeczywistego świata musisz wejść w interakcję z telewizorem (Memory Lounger). Po zejściu z fotela pamięciowego porozmawiaj ponownie z doktor Amari. Z rozmowy tej wyniknie, że będziesz musiał zlokalizować naukowca Virgila. Odnalezieniem tej osoby zajmiesz się w kolejnym głównym queście - Morze Blasku.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, nowe główne zadanie (Morze Blasku).
- Fallout 4 - poradnik do gry
- Fallout 4: Opis przejścia
- Fallout 4: Główny wątek fabularny
- Fallout 4: Prolog
- Fallout 4: Powrót z przeszłości
- Fallout 4: Gdy wzywa wolność
- Fallout 4: Klejnot Wspólnoty
- Fallout 4: Detektyw o stalowym sercu
- Fallout 4: W pogoni za tropem
- Fallout 4: Dawni znajomi
- Fallout 4: Niebezpieczne umysły
- Fallout 4: Morze Blasku
- Fallout 4: Myśliwy czy ofiara?
- Fallout 4: Poziom molekularny - początek zadania
- Fallout 4: Poziom molekularny - wybór frakcji do pomocy przy budowie przechwytywacza sygnału
- Fallout 4: Poziom molekularny - skonstruowanie przechwytywacza sygnału (teleportera)
- Fallout 4: Człowiek i instytucja
- Fallout 4: Główny wątek fabularny
- Fallout 4: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?
Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)
Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)
jetpack do pancerza wspomaganego to nie kwestia wyborów w grze tylko poziomu dwóch perków (nauka i zbrojmistrz na 4) później możesz dołączyć jetpack do każdego pancerza wspomaganego
ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił
Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.
Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google
"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"
Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)
Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?
Figurek "Bobblehead"ów nie sprzedasz. Możesz co najwyżej zbudować stojak na nie w opcji warsztatu. Znajduje się bodajże w kategorii dekoracje. I wtedy nie musisz ich nosić. Co do kluczy, jeśli Cię to interesuje, poszukaj modyfikacji, powinna być taka na Nexusie.
Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro
Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?
Ps2: który to jest legendarny pancerz?
1)Nie wiadomo.
2) Trudno powiedzieć. W zasadzie każdy dodatek ma jakieś dwa, trzy wyróżniające się pancerze wspomagane. Dla mnie taki zdecydowanie "legendarny", także w statystykach odporności, to pancerz w "Nuka World". Trzeba się trochę postarać aby go dorwać ;)
https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor
In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.
oraz:
"All three parts can be acquired during the quest Headhunting by killing Ivey in the Fort Hagen hangar. Ivey also wears the remaining pieces of a regular suit of T-60 power armor and wields the unique Tesla rifle. "
Czyli trzy części powinny wystarczyć bo reszty w grze nie ma?
I dalej snując zapytania. Dlaczego Tesla T-60 w polskiej wersji jest Teslą T-59?
To musi być jakiś gorszy model?
Nigdy tego pancerza nie znalazłem :)
A tak poza tym to w ogóle orientujecie się o co chodzi z tym T-59? Przekopałem internet i nie znalazłem za dużo informacji na ten temat. A nie ukrywam że mnie to Ciekawi.
Siekanko! Mam dziwny problem ponieważ otrzymałem pancerz który nie występuje na tej liście: Tesla T-59. Nie mam do niego hełmu i nóg. pomoże ktoś, o co chodzi i gdzie znaleźć resztę ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
