Fallout 4: Powrót z przeszłości
Aktualizacja:
Powrót z przeszłości
Sposób odblokowania: Zadanie to rozpocznie się w Krypcie 111 (M1,1) automatycznie po ukończeniu Prologu.
Cele zadania:
- Wyjdź z Krypty 111
- Idź do domu
- Porozmawiaj z Codsworthem
- Przeszukaj sąsiedztwo wraz z Codsworthem
- Rozejrzyj się w Concordzie
Opuszczenie Krypty 111

Przed wyjściem z komory kriogenicznej obejrzysz ważną scenkę przerywnikową. Twoje aktualne zadanie to opuszczenie Krypty 111. Do wyjścia prowadzi liniowa ścieżka i musisz jedynie docierać do kolejnych drzwi. W jednym z kolejnych pomieszczeń wpadniesz na radrakana (radroach). Pokonaj insekta w oparciu o walkę wręcz (nie masz jeszcze żadnych broni) i licz się z napotkaniem nowych radrakanów w kolejnych pomieszczeniach. Atakuj je po kolei i spożywaj ich mięso jeśli stracisz zbyt dużo punktów zdrowia (nie będzie to raczej konieczne). Możesz też przećwiczyć na radrakanach jak wykonuje się silniejsze uderzenia.

Zatrzymaj się po wkroczeniu do większego pomieszczenia. Zbadaj ten pokój żeby znaleźć pistolet 10mm z amunicją, stimpaki (możesz ich używać do leczenia się) oraz kilka innych przedmiotów. Najważniejszy obiekt w tym pomieszczeniu to terminal Nadzorcy na głównym biurku. Załącz go i wybierz ostatnią pozycję z listy żeby odblokować tunel ewakuacyjny. Możesz już skorzystać z nowego przejścia.
Licz się z koniecznością pokonania nowych radrakanów w kolejnym tunelu. Możesz nadal polegać na walce wręcz lub skorzystać z nowo pozyskanego pistoletu (możesz też przećwiczyć walkę w oparciu o system V.A.T.S.).

Wkrótce dotrzesz do ostatniego pomieszczenia krypty. Rozpraw się z ostatnią grupą radrakanów (możesz się do nich zakraść) i zlokalizuj leżącego na ziemi Pip-Boy'a. Podnieś urządzenie i po wstępnym zapoznaniu się z nim wyłącz je. Wejdź w interakcję z panelem kontrolującym pracę ogromnych drzwi krypty. Zaczekaj na odblokowanie wyjścia i dotrzyj do windy. Możesz od razu opuścić kryptę lub dokonać jeszcze ostatnich zmian swojego bohatera (imię, SPECJAŁ, wygląd).
Powrót do domu

Udaj się na wschód, a dotrzesz wkrótce do Sanktuarium. Jest to dzielnica mieszkaniowa, w której rozpoczynałeś grę, przy czym jest ona oczywiście aktualnie w ruinie. Rozejrzyj się po okolicy żeby znaleźć robota Codswortha i porozmawiaj z nim. Jeśli masz dostatecznie rozwiniętą Charyzmę to możesz wybrać unikalną opcję dialogową (żółtą) związaną z perswazją. Pozwoli ci to pozyskać holotaśmę. Możesz następnie przeszukać Sanktuarium razem z Codsworthem lub w pojedynkę. Nie jest to skomplikowany proces - zajrzyj do paru domów (również do własnego), zabij kilka słabych potworów i pogadaj ponownie z Codsworthem po wszystkim. Robot zasugeruje odwiedzenie pobliskiego miasta o nazwie Concord.
Podróż do Concordu

Concord znajduje się na południowy-wschód od Sanktuarium. Możesz tam dotrzeć podróżując w linii prostej lub (bezpieczniejszy wariant) pozostając na głównej drodze (zatrzymaj się przy Postoju ciężarówek Red Rocket, bo możesz tam "zrekrutować" Dogmeata). Uważaj na muchy mięsne (bloodbug hatchlings) przebywające na obrzeżach miasta Concord, albowiem mogą one zadawać większe obrażenia (jeśli chcesz możesz je ominąć). Podążaj za odgłosami walki, które doprowadzą Cię w pobliże Muzeum Wolności. Będziesz tu świadkiem wymiany ognia pomiędzy mieszkańcami oraz grupą bandytów. Pomóż cywilom w pozbyciu się pierwszej fali bandytów. Zostaniesz następnie poproszony przez Prestona Garvey'a o pomoc w zabezpieczeniu wnętrza muzeum. Z zadaniem tym powiązany jest kolejny główny quest - Gdy wzywa wolność.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, nowe główne zadanie (Gdy wzywa wolność).
- Fallout 4 - poradnik do gry
- Fallout 4: Opis przejścia
- Fallout 4: Główny wątek fabularny
- Fallout 4: Prolog
- Fallout 4: Powrót z przeszłości
- Fallout 4: Gdy wzywa wolność
- Fallout 4: Klejnot Wspólnoty
- Fallout 4: Detektyw o stalowym sercu
- Fallout 4: W pogoni za tropem
- Fallout 4: Dawni znajomi
- Fallout 4: Niebezpieczne umysły
- Fallout 4: Morze Blasku
- Fallout 4: Myśliwy czy ofiara?
- Fallout 4: Poziom molekularny - początek zadania
- Fallout 4: Poziom molekularny - wybór frakcji do pomocy przy budowie przechwytywacza sygnału
- Fallout 4: Poziom molekularny - skonstruowanie przechwytywacza sygnału (teleportera)
- Fallout 4: Człowiek i instytucja
- Fallout 4: Główny wątek fabularny
- Fallout 4: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?
Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)
Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)
jetpack do pancerza wspomaganego to nie kwestia wyborów w grze tylko poziomu dwóch perków (nauka i zbrojmistrz na 4) później możesz dołączyć jetpack do każdego pancerza wspomaganego
ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił
Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.
Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google
"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"
Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)
Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?
Figurek "Bobblehead"ów nie sprzedasz. Możesz co najwyżej zbudować stojak na nie w opcji warsztatu. Znajduje się bodajże w kategorii dekoracje. I wtedy nie musisz ich nosić. Co do kluczy, jeśli Cię to interesuje, poszukaj modyfikacji, powinna być taka na Nexusie.
Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro
Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?
Ps2: który to jest legendarny pancerz?
1)Nie wiadomo.
2) Trudno powiedzieć. W zasadzie każdy dodatek ma jakieś dwa, trzy wyróżniające się pancerze wspomagane. Dla mnie taki zdecydowanie "legendarny", także w statystykach odporności, to pancerz w "Nuka World". Trzeba się trochę postarać aby go dorwać ;)
https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor
In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.
oraz:
"All three parts can be acquired during the quest Headhunting by killing Ivey in the Fort Hagen hangar. Ivey also wears the remaining pieces of a regular suit of T-60 power armor and wields the unique Tesla rifle. "
Czyli trzy części powinny wystarczyć bo reszty w grze nie ma?
I dalej snując zapytania. Dlaczego Tesla T-60 w polskiej wersji jest Teslą T-59?
To musi być jakiś gorszy model?
Nigdy tego pancerza nie znalazłem :)
A tak poza tym to w ogóle orientujecie się o co chodzi z tym T-59? Przekopałem internet i nie znalazłem za dużo informacji na ten temat. A nie ukrywam że mnie to Ciekawi.
Siekanko! Mam dziwny problem ponieważ otrzymałem pancerz który nie występuje na tej liście: Tesla T-59. Nie mam do niego hełmu i nóg. pomoże ktoś, o co chodzi i gdzie znaleźć resztę ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
