Fallout 4: Prosto z płomieni (Farma Finchów)
Aktualizacja:
Prosto z płomieni (Farma Finchów)
Sposób odblokowania: Porozmawiaj z Abrahem Finchem na Farmie Finchów (Finch Farm) (M3,1).

Na Farmie Finchów (Finch Farm) (sektor III) odnajdziesz mężczyznę o imieniu Abraham Finch. Powie ci on o zaginionym mieczy i poprosi o jego odzyskanie. Nie jest to takie łatwe, ponieważ miejsce w którym miecz się obecnie znajduje jest siedzibą wrogiego gangu...
Przed wyruszeniem na misję, jeśli posiadasz punkty Charyzmy możesz się nieco potargować o wynagrodzenie. Domyślnie otrzymujesz 150 kapsli, lecz kolejne próby negocjacji dadzą ci 200 i 400 kapsli. Popytaj Abrahama o szczegóły zadania, a dowiesz się, że powinieneś na miejscu znaleźć jego syna - Jake'a (zadanie opcjonalne).

Dostań się do wskazanej lokacji - Odlewnia Saugus (Saugus Ironworks). Przed wejściem stoi już spora grupa przeciwników - pomóż sobie wysadzając zlokalizowane tam samochody. Uważaj, gdyż przeciwnicy uwielbiają posługiwać się ogniem. Miotacze ognia i koktajle mołotowa będą stale twoim utrapieniem. Do budynku możesz dostać się jedynie przez główne drzwi od północy.

Wewnątrz od razu rozpoczyna się dalsza walka z ognistymi przeciwnikami. Wielu z nich zacznie cię także atakować wręcz. Wyjdź na samą górę, aż pod dach i przejdź do sąsiedniego pomieszczenia fabryki, następnie kieruj się na północ. Zobaczysz wieżyczkę strażniczą, za nią znajduje się cel twojego zadania (warto w tym miejscu zapisać grę).

Po przekroczeniu drzwi twoim oczom ukaże się grupa członków gangu oraz Jake. Jeśli posiadasz wysoką Charyzmę możesz od razu go przekonać, aby dołączył do ciebie (lub odwrotnie - by stał się twoim przeciwnikiem). Jeśli nie przekonasz go umiejętnością, wybieraj cały czas opcję "strzałka w górę" (dialog, że ojcu zależy na synowi). Opcjonalnie da się uwolnić więźnia, którego Jake ma zabić, jeśli nie zginie on podczas wymiany ognia.

Niezależnie od tego, po czyjej Jake ostatecznie jest stronie, musisz zmierzyć się z kilkoma przeciwnikami. Najlepiej zabij najpierw jednego walczącego wręcz oraz kobietę z miotaczem ognia. Dopiero teraz próbuj atakować głównego przeciwnika - Slaga - wyposażonego w pancerz wspomagany. Staraj się celować w głowę i zachować od niego jak największy dystans - jego broń ma mały zasięg efektywny.

Po skończonej walce przeszukaj ciało wroga. Znajdziesz przy nim poszukiwany miecz Abrahama. Jeśli Jake przeżył, sam wróci do domu. W miejscu, gdzie podczas przerywnika filmowego stał Slag znajdziesz magazyn Wymarzony Dom (Picket Fences) oraz figurkę Materiały wybuchowe (Explosive Bobblehead) (+15% zwiększone obrażenia od wybuchów). Wróć teraz do zleceniodawcy (możesz użyć klucza na dach [przy Slagu], by szybciej móc teleportować się do innej lokacji; uważaj jednak, gdyż na dachu też jest kilku przeciwników).

Alternatywne rozwiązanie: Jeśli uznasz, że coś poszło nie tak, i Jake jest przeciwko tobie, mimo że chciałeś aby przeżył to nie wszystko stracone. Jeśli Jake przeżyje, gdy cała reszta przeciwników nie będzie dawać znaków życia, podczas cutsceny "nawróci się" i będzie prosił o darowanie mu życia. Nastawiasz wtedy wątek na dobre rozwiązanie.
Nagrody za ukończenie zadania: doświadczenie, miecz, dostęp do osady, wynegocjowane kapsle (od 150-400) + 100 (ewentualnie kolejne 100, jeśli przyprowadziłeś Jake'a).
- Fallout 4 - poradnik do gry
- Fallout 4: Opis przejścia
- Fallout 4: Zadania poboczne
- Fallout 4: Pozostałe zadania
- Fallout 4: Niespokojne wody (Graygarden)
- Fallout 4: Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs)
- Fallout 4: Prezent Pickmana (Galeria Pickmana)
- Fallout 4: Owacje na stojąco (Trinity Tower)
- Fallout 4: Wyciąganie wtyczki (Kamieniołom Thicketów)
- Fallout 4: Zamówienie (Restauracja Drumlin)
- Fallout 4: Pięknym za nadobne (Farma Abernathych)
- Fallout 4: Prosto z płomieni (Farma Finchów)
- Fallout 4: Tajemnicze mięso (Fabryka Konserw Longneck Lukowski's)
- Fallout 4: Zamelduj się u dyrektora w Galerii General Atomics (Galeria General Atomics)
- Fallout 4: Błądzić jest rzeczą ludzką (Przymierze)
- Fallout 4: Krypta 75 (Gimnazjum w Malden)
- Fallout 4: Diabłu, co diabelskie (Muzeum Czarnej Magii)
- Fallout 4: Odszukaj części do naprawy zabawek dla Arlena Glassa (Kierat)
- Somerville Place: Problemy z bandytami (Somerville Place)
- Fallout 4: Dzieciak na zimno (University Point)
- Fallout 4: Aktywuj działka w mieście Salem (Dom rodziny Rooków)
- Fallout 4: Napraw pompę wody (Garaż Atomowych Kotów)
- Fallout 4: Ostatni Rejs USS Constitution (USS Constitution)
- Fallout 4: Strzeż się potwora (Szmaragdowa Speluna)
- Fallout 4: Filar Wspólnoty (Amfiteatr Charles View)
- Fallout 4: Strefa Walk Combat Zone (Strefa Walk)
- Fallout 4: Zapewnianie jakości (Fabryka General Atomic)
- Fallout 4: Skarb Jamaican Plain (Jamaican Plain)
- Fallout 4: Lekarstwo dla Virgila (Skalna jaskinia)
- Fallout 4: Pozostałe zadania
- Fallout 4: Zadania poboczne
- Fallout 4: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?
Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)
Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)
jetpack do pancerza wspomaganego to nie kwestia wyborów w grze tylko poziomu dwóch perków (nauka i zbrojmistrz na 4) później możesz dołączyć jetpack do każdego pancerza wspomaganego
ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił
Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.
Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google
"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"
Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)
Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?
Figurek "Bobblehead"ów nie sprzedasz. Możesz co najwyżej zbudować stojak na nie w opcji warsztatu. Znajduje się bodajże w kategorii dekoracje. I wtedy nie musisz ich nosić. Co do kluczy, jeśli Cię to interesuje, poszukaj modyfikacji, powinna być taka na Nexusie.
Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro
Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?
Ps2: który to jest legendarny pancerz?
1)Nie wiadomo.
2) Trudno powiedzieć. W zasadzie każdy dodatek ma jakieś dwa, trzy wyróżniające się pancerze wspomagane. Dla mnie taki zdecydowanie "legendarny", także w statystykach odporności, to pancerz w "Nuka World". Trzeba się trochę postarać aby go dorwać ;)
https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor
In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.
oraz:
"All three parts can be acquired during the quest Headhunting by killing Ivey in the Fort Hagen hangar. Ivey also wears the remaining pieces of a regular suit of T-60 power armor and wields the unique Tesla rifle. "
Czyli trzy części powinny wystarczyć bo reszty w grze nie ma?
I dalej snując zapytania. Dlaczego Tesla T-60 w polskiej wersji jest Teslą T-59?
To musi być jakiś gorszy model?
Nigdy tego pancerza nie znalazłem :)
A tak poza tym to w ogóle orientujecie się o co chodzi z tym T-59? Przekopałem internet i nie znalazłem za dużo informacji na ten temat. A nie ukrywam że mnie to Ciekawi.
Siekanko! Mam dziwny problem ponieważ otrzymałem pancerz który nie występuje na tej liście: Tesla T-59. Nie mam do niego hełmu i nóg. pomoże ktoś, o co chodzi i gdzie znaleźć resztę ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
