Fallout 4: Snajper - najlepszy build
Aktualizacja:
W grze Fallout 4 masz ogromne możliwości wyboru ulubionej broni palnej. Jednymi z najciekawszych, ale także najbardziej wymagającymi umiejętności oraz cierpliwości są snajperki. Prezentowany przez nas build Snajpera, charakteryzuje się atakiem z jak największych odległości, pozostając jak najdłużej niezauważonym. Jego żywiołem są duże otwarte przestrzenie. Niestety, walka w tunelach lub budynkach będzie bardziej wymagająca.
Ogólne informacje
Najbardziej oczywistym wyborem w przypadku Snajpera są perki odpowiedzialne za obrażenia oraz celność karabinów nieautomatycznych. Warto także zadbać o zmniejszenie wykrywalności naszej postaci oraz szybkie przeładowanie. W przypadku spotkań na mniejsze odległości warto nauczyć się korzystania z pistoletów, które lepiej sprawdzą się w budynkach i tunelach niż karabin z lunetą. Bardzo ważne jest także zainwestowanie kilku punktów w system V.A.T.S.
Statystyki
Do rozdzielenia będziesz miał 21 punktów. Stworzona postać powinna mieć następujące statystyki:
- Siła: 2
- Percepcja: 9
- Wytrzymałość: 1
- Charyzma: 1
- Inteligencja: 6
- Zwinność: 8
- Szczęście: 1
Tak rozwinięta postać pozwala jedynie na wybór najważniejszych perków, warto w miarę zdobywania kolejnych poziomów przeznaczyć część punktów na zwiększenie wytrzymałości oraz siły.
Najlepsze perki
Dla snajpera priorytetowe perki znajdują się w trzech "drzewkach". Percepcja, odpowiedzialna za celność oraz zwiększenie obrażeń broni palnej jest dla ciebie najważniejsza. Warto także dodać kilka perków związanych ze zwinnością. Zwiększysz dzięki temu ogólną sprawność twojej postaci w walce. Nie można także zapominać o kilku perkach "Inteligencji", które pozwolą ci ulepszać zdobytą broń, dodawać lepsze celowniki, tłumiki itp.
|  Karabinier | Poziom 1: Trzymaj wrogów na dystans i wybijaj jednego po drugim. Karabiny nieautomatyczne zadają o 20% więcej obrażeń (Wymagania: Percepcja 2); Poziom 2: Ataki karabinami nieautomatycznym zadają o 40% więcej obrażeń i pomijają 15% pancerza celu (Wymagania: Poziom 9, Percepcja 2); Poziom 3: Ataki karabinami nieautomatycznymi zadają o 60% więcej obrażeń i pomijają 20% pancerza celu (Wymagania: Poziom 18, Percepcja 2); Poziom 4: Ataki karabinami nieautomatycznymi zadają o 80% więcej obrażeń i pomijają 25% pancerza celu. Poza tym każdy ma odrobinę większą szansę na okaleczenie kończyny (Wymagania: Poziom 31, Percepcja 2); Poziom 5: Ataki karabinami nieautomatycznymi zadają podwójną ilość obrażeń i pomijają 30% wartości pancerza celu. Poza tym każdy atak posiada nieznacznie większą szansę na okaleczenie celu (Wymagania: Poziom 46, Percepcja 2). | 
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Fallout 4 - poradnik do gry
- Fallout 4 - przewodnik do gry
	- Najlepsze buildy
		- Fallout 4: S.P.E.C.I.A.L.
- Fallout 4: Uniwersalny żołnierz - najlepszy build
- Fallout 4: Strzelec - najlepszy build
- Fallout 4: Snajper - najlepszy build
- Fallout 4: Berserker - najlepszy build
- Fallout 4: Konstruktor - najlepszy build
- Fallout 4: Taktyk - najlepszy build
- Fallout 4: Domokrążca - najlepszy build
 
 
- Najlepsze buildy
		
 
- Fallout 4 - przewodnik do gry
	
Komentarze czytelników
Promyk Senator

https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor
In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.
MACO Junior

Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro
Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?
Ps2: który to jest legendarny pancerz?
barobarobaro Junior
Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?
gRzeHoO7 Junior
"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"
Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)
Boro89 Legionista
Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google
kosczarl Junior
Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.
czemu2 Junior
ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił
Cyborglol Junior
Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)
dziku665 Junior
Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)
Cyborglol Junior
Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
