Fallout 4: Snajper - najlepszy build

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W grze Fallout 4 masz ogromne możliwości wyboru ulubionej broni palnej. Jednymi z najciekawszych, ale także najbardziej wymagającymi umiejętności oraz cierpliwości są snajperki. Prezentowany przez nas build Snajpera, charakteryzuje się atakiem z jak największych odległości, pozostając jak najdłużej niezauważonym. Jego żywiołem są duże otwarte przestrzenie. Niestety, walka w tunelach lub budynkach będzie bardziej wymagająca.

Ogólne informacje

Najbardziej oczywistym wyborem w przypadku Snajpera są perki odpowiedzialne za obrażenia oraz celność karabinów nieautomatycznych. Warto także zadbać o zmniejszenie wykrywalności naszej postaci oraz szybkie przeładowanie. W przypadku spotkań na mniejsze odległości warto nauczyć się korzystania z pistoletów, które lepiej sprawdzą się w budynkach i tunelach niż karabin z lunetą. Bardzo ważne jest także zainwestowanie kilku punktów w system V.A.T.S.

Statystyki

Do rozdzielenia będziesz miał 21 punktów. Stworzona postać powinna mieć następujące statystyki:

  1. Siła: 2
  2. Percepcja: 9
  3. Wytrzymałość: 1
  4. Charyzma: 1
  5. Inteligencja: 6
  6. Zwinność: 8
  7. Szczęście: 1

Tak rozwinięta postać pozwala jedynie na wybór najważniejszych perków, warto w miarę zdobywania kolejnych poziomów przeznaczyć część punktów na zwiększenie wytrzymałości oraz siły.

Najlepsze perki

Dla snajpera priorytetowe perki znajdują się w trzech "drzewkach". Percepcja, odpowiedzialna za celność oraz zwiększenie obrażeń broni palnej jest dla ciebie najważniejsza. Warto także dodać kilka perków związanych ze zwinnością. Zwiększysz dzięki temu ogólną sprawność twojej postaci w walce. Nie można także zapominać o kilku perkach "Inteligencji", które pozwolą ci ulepszać zdobytą broń, dodawać lepsze celowniki, tłumiki itp.

Karabinier - Fallout 4: Snajper - najlepszy build - Fallout 4 - poradnik do gry
Karabinier

Poziom 1: Trzymaj wrogów na dystans i wybijaj jednego po drugim. Karabiny nieautomatyczne zadają o 20% więcej obrażeń (Wymagania: Percepcja 2);

Poziom 2: Ataki karabinami nieautomatycznym zadają o 40% więcej obrażeń i pomijają 15% pancerza celu (Wymagania: Poziom 9, Percepcja 2);

Poziom 3: Ataki karabinami nieautomatycznymi zadają o 60% więcej obrażeń i pomijają 20% pancerza celu (Wymagania: Poziom 18, Percepcja 2);

Poziom 4: Ataki karabinami nieautomatycznymi zadają o 80% więcej obrażeń i pomijają 25% pancerza celu. Poza tym każdy ma odrobinę większą szansę na okaleczenie kończyny (Wymagania: Poziom 31, Percepcja 2);

Poziom 5: Ataki karabinami nieautomatycznymi zadają podwójną ilość obrażeń i pomijają 30% wartości pancerza celu. Poza tym każdy atak posiada nieznacznie większą szansę na okaleczenie celu (Wymagania: Poziom 46, Percepcja 2).

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Fallout 4

10 listopada 2015

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-01-21
13:42

Promyk Senator

Promyk

https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor

In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.

Komentarz: Promyk
2021-01-22
00:07

MACO Junior

MACO
😈

Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro

Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?

Ps2: który to jest legendarny pancerz?

Komentarz: MACO
2023-04-09
07:40

barobarobaro Junior

Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?

Komentarz: barobarobaro
2024-04-23
06:28

gRzeHoO7 Junior

"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"

Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)

Komentarz: gRzeHoO7
2024-04-29
10:19

Boro89 Legionista

😂

Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google

Komentarz: Boro89
2024-06-04
19:57

kosczarl Junior

Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.

Komentarz: kosczarl
2024-07-11
19:40

czemu2 Junior

ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił

Komentarz: czemu2
2024-07-22
15:56

Cyborglol Junior

Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)

Komentarz: Cyborglol
2024-08-01
18:20

dziku665 Junior

Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)

Komentarz: dziku665
2024-10-22
13:24

Cyborglol Junior

Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?

Komentarz: Cyborglol

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl