Myśliwy czy ofiara? | Główny wątek fabularny Fallout 4
Aktualizacja:
Myśliwy czy ofiara?
Sposób odblokowania: Zadanie odblokuje się automatycznie po ukończeniu głównego questu Morze Blasku w lokacji Skalna jaskinia (M8,1).
Cele zadania:
- Udaj się do ITW
- Dostrój się do częstotliwości radiowej łowczych
- Użyj częstotliwości radiowej łowczych, by namierzyć jednego z nich
- Zabij łowczego
- Zabierz chip łowczego
Dostrojenie się do częstotliwości radiowej łowczych

W celu rozpoczęcia tego zadania musisz dotrzeć do lokacji Ruiny ITW zlokalizowanej w Cambridge w centralnej części mapy. Po tym jak osiągniesz cel podróży nie wchodź do dużego budynku ITW, tylko zamiast tego załącz Pip-Boy'a i przejdź do zakładki ze stacjami radiowymi. Wybierz z listy częstotliwość radiową łowczych (Courser Signal).
Użycie częstotliwości radiowej łowczych do namierzenia jednego z nich

Zauważ, że od tego momentu w lewym górnym narożniku ekranu regularnie będzie pojawiała się informacja na temat siły sygnału radiowego. Jest to wskazówka pomocna w ustaleniu miejsca pobytu poszukiwanego syntetyka. Cel podróży to zaznaczona na powyższym obrazku lokacja Greenetech Genetics, która znajduje się kilkaset metrów na wschód od ruin ITW. Dotrzyj do dużego zielonego budynku i odszukaj na parterze drzwi prowadzące do jego wnętrza.
Odnalezienie i zabicie łowczego

Przeprawa przez budynek Greentech jest dość liniowa i zakłada ona dotarcie na jedno z najwyższych pięter. Nie oznacza to jednak, że jest ona pozbawiona emocji. W trakcie eksploracji budynku musisz liczyć się z koniecznością eliminowania członków grupy Gunners (w szczególności uważaj na osobnika z wyrzutnią rakiet) oraz różnorakich wieżyczek obronnych (część z nich możesz wyłączać dzięki włamywaniu się do mijanych terminali). Oprócz tego uważaj na porozmieszczane w niektórych miejscach (szczególnie na długich pomostach) pułapki w postaci wiązek laserowych oraz min.

W dalszej części wspinaczki skorzystaj z windy żeby przedostać się na wyższe piętra wieżowca. Docelowo musisz dotrzeć do pomieszczenia, w którym przebywa poszukiwany syntetyk-łowczy Z2-47. Rozmowa z tą postacią jest możliwa, ale nie uda ci się rozwiązać sytuacji w sposób pokojowy i ostatecznie i tak dojdzie do walki. Pojedynek możesz rozpocząć od aktywacji systemu V.A.T.S., ale po tym jak syntetyk zacznie używać kamuflażu postaw na bardziej tradycyjne metody walki. Jeśli chcesz szybko i bezproblemowo zakończyć tę bitwę możesz zakraść się do pobliskich schodów, zabrać leżącego tam Fat Mana i wystrzelić mini-atomówkę w stronę celu misji.
Zabranie chipa łowczego

Zlokalizuj zwłoki Z2-47 i zabierz chip łowczego (Courser Chip), dzięki czemu odblokujesz kolejne główne zadanie Poziom molekularny. Jeśli chcesz to przed opuszczeniem budynku możesz uwolnić przetrzymywaną w sąsiednim pomieszczeniu syntetyczkę K1-98 Jenny. Musiałbyś w takim celu odnaleźć pod schodami (tymi z Fat Manem) skrzynkę na narzędzia i zabrać z niej hasło dostępu (Greentech Genetics Password).
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, nowe główne zadanie (Poziom molekularny).
0
- Fallout 4 - poradnik do gry
- Fallout 4 - opis przejścia
- Główny wątek fabularny
- Prolog | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Powrót z przeszłości | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Gdy wzywa wolność | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Klejnot Wspólnoty | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Detektyw o stalowym sercu | Główny wątek fabularny Fallout 4
- W pogoni za tropem | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Dawni znajomi | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Niebezpieczne umysły | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Morze Blasku | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Myśliwy czy ofiara? | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Poziom molekularny - początek zadania | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Poziom molekularny - wybór frakcji do pomocy przy budowie przechwytywacza sygnału | Główny wątek fabularny
- Poziom molekularny - skonstruowanie przechwytywacza sygnału (teleportera) | Główny wątek fabularny
- Człowiek i instytucja | Główny wątek fabularny Fallout 4
- Główny wątek fabularny
- Fallout 4 - opis przejścia
Komentarze czytelników
Promyk Senator
https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor
In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.
MACO Junior
Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro
Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?
Ps2: który to jest legendarny pancerz?
barobarobaro Junior
Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?
gRzeHoO7 Junior
"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"
Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)
Boro89 Legionista
Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google
kosczarl Junior
Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.
czemu2 Junior
ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił
Cyborglol Junior
Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)
dziku665 Junior
Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)
Cyborglol Junior
Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
