Fallout 4 - Sektor 3: Salem
Fallout 4 - Sektor 3: Salem
Stacja satelitarna okupywana przez Super Mutanty. Na wieżach znajdziesz: zbroję wspomaganą oraz magazyn Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych.
Wewnątrz znajdziesz magazyn Nauka z Teslą. Jest to również dobre miejsce, by bezpiecznie odpocząć.
Na plaży znajduje się dużo murloków różnych typów. Na końcu (północna strona przystani) znajduje się domek ze skrytką (i pułapką).
Farma może zostać przekształcona w osadę, gdy ukończysz zadanie Prosto z płomieni. Otrzymasz je od Abrahama Fincha w tej lokacji.
Jest to obóz dość mocnych najeźdźców - jeden z nich posiada zbroję wspomaganą. Na piętrach budynków znajdziesz dwa sejfy na mistrzowskim poziomie i obok jednego - magazyn Żyj i Kochaj na stole. Jest tu także stacja metra, w której walczą bandyci (jeden unikalny) i ghule.
Duża lokacja i niebezpieczna. Na dnie dziury znajduje się wejście do kopalni. Znajdziesz w niej w kolejności: magazyn Niesamowicie niesłychane opowieści, figurkę Skradanie, a także na końcu drogi - unikalną broń do walki wręcz. W podziemiach znajdziesz dużo ghuli.
W tej malutkiej kryjówce pomiędzy białymi skałami możesz znaleźć Kombinezon Antyradiacyjny. Wejście jest silnie napromieniowane, dlatego użyj Rad-X.
Mała lokacja (dość bezpieczna), gdzie rozpoczniesz zadanie Tajemnicze mięso. Przed wejściem napotkasz handlarza, a wewnątrz na piętrze figurkę Handlu oraz magazyn Opowieści Handlarza Mięsem z Junktown.
Wrogi gang ustanowił tutaj swoją bazę. Należy do niej również kawałek autostrady. Zmierzysz się tu z niebagatelnymi przeciwnikami, a ich przywódca wyposażony jest w pancerz wspomagany.
Parking, nie znajdziesz tu nic ciekawego. Tylko trochę insektów. Jednakże na południowo-zachodnim krańcu wyspy, niedaleko stąd, znajduje się ukryty schowek, gdzie znajdziesz unikalny rewolwer.
Latarnia jest okupywana przez Dzieci Atomu. Możesz udać się tam, by walczyć o ich wartościowe bronie. W domku znajduje się sejf.
Kolejna baza Dzieci Atomu. Znajdziesz tu Poradnik przetrwania na Pustkowiach.
Lokacja jest tylko powiązana z zadaniem Diabłu, co diabelskie. Wewnątrz przesiaduje potężny szpon śmierci.
Gdy zaczniesz zwiedzać ten budynek, zostaniesz napadnięty przez syntki. Możesz znaleźć tu bardzo dużo leków.
Salem to małe miasteczko. Mieszka tu tylko jedna osoba - Barney Rook. Większosć budynków nie jest dostępna do zwiedzania, a pozostałe nie zawierają niczego ciekawego. Pojawia się tutaj bardzo dużo różnego rodzaju błotniaków.
Barney Rook mieszkajacy w piwnicy domu zleci ci zadanie zabezpieczenia miasteczka przed błotniakami. W zamian otrzymasz dostęp do jego pokoju, gdzie znajduje się unikalny karabin snajperski Reba II. Znajdziesz tu także magazyn Spluwy i Kulki.
Budynek zajmowany przez jednego bandytę. Po wyzwoleniu lokacji może zostać przekształcona w osadę.
Stara fabryka. Teraz jest domem dla syntków. Znajdziesz tam również ich przywódcę, który posiada dobre wyposażenie. Klucz znajduje się przy ciele przewieszonym przez okno we wschodniej części na zewnątrz.
Ten statek to jedna z głównych baz bandytów. Poza wieloma dość silnymi przeciwnikami znajdziesz tu wiele sejfów do otwarcia wewnątrz łódek. Jest to dobre miejsce, by zebrać sporo amunicji i granatów.
Jest to wejście prowadzące do Libertali - częściowo zatopionego statku, bazy bandytów.
Ten zniszczony budynek znajduje zastosowanie w kilku zadaniach. Czasem możesz napotkać tu psy lub supermutanty.
Mały dom pełen ghuli. Znajduje się tu mała zagadka z dwoma kluczami, aby dostać się do piwnicy.
W budynku znajduje się jedynie mała skrzynia na piętrze.
W Oceanarium nie ma żadnych przeciwników, ale znajdziesz tu Poradnik Przetrwania na Pustkowiach oraz na piętrze sejf (zaawansowany zamek). W laboratorium znajduje się sejf i skrzynia z zamkiem mistrzowskim.

Salem - Sektor 3 - wprowadzenie | Mapy Fallout 4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sektor 3

Powyższa mapa prezentuje obszar sektora III - Salem. Nie znajdziesz tu wielu zadań, wiele lokacji jest tylko przystankiem podczas wykonywania tych, rozpoczynających się w bardziej zaludnionych miejscach. Prawie żadna tutejsza lokacja nie będzie dla ciebie przyjazna, a wiele z nich bronią liczni wrogowie na wysokich poziomach. Zdecydowanie nie jest to obszar, który chciałbyś zwiedzić na początku swojej wędrówki.

Lokacje z sekretami

Wiertła Dunwicha - Magazyn Niesamowicie Niesłychane Opowieści po zejściu długimi, krętymi schodami oraz Figurka Skradanie w IV pomieszczeniu

Przetwórni Longneck Luckowski's - Figurka Handel, w biurze na piętrze wraz z magazynem Opowieści Handlarza Mięsem z Junktown

Przetwórnia ryb Mahkra - na dolnym piętrze, we wschodniej części budynku - magazyn Nauka z Teslą

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Fallout 4

10 listopada 2015

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-01-21
13:42

Promyk Senator

Promyk

https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor

In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.

Komentarz: Promyk
2021-01-22
00:07

MACO Junior

MACO
😈

Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro

Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?

Ps2: który to jest legendarny pancerz?

Komentarz: MACO
2023-04-09
07:40

barobarobaro Junior

Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?

Komentarz: barobarobaro
2024-04-23
06:28

gRzeHoO7 Junior

"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"

Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)

Komentarz: gRzeHoO7
2024-04-29
10:19

Boro89 Legionista

😂

Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google

Komentarz: Boro89
2024-06-04
19:57

kosczarl Junior

Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.

Komentarz: kosczarl
2024-07-11
19:40

czemu2 Junior

ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił

Komentarz: czemu2
2024-07-22
15:56

Cyborglol Junior

Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)

Komentarz: Cyborglol
2024-08-01
18:20

dziku665 Junior

Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)

Komentarz: dziku665
2024-10-22
13:24

Cyborglol Junior

Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?

Komentarz: Cyborglol

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl