Fallout 4: Biuro Regionalne BANTBPiL mapa
Aktualizacja:
Biuro Regionalne BANTBPiL

Budynek położony w północno-wschodniej części sektora. Zajęty przez bandytów, których spotkasz zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Przygotuj się na trudną walkę, gdyż wewnątrz znajduje się ich co najmniej kilkunastu. Przeszukaj także budynek naprzeciwko, a znajdziesz tam kilka cennych rzeczy.

1. Terminal (poziom ekspercki) pozwala ci uruchomić robota policyjnego. Dzięki niemu znacznie łatwiej będzie ci pokonać dużą grupę przeciwników, którzy znajdują się w pokoju obok.
2. W pomieszczeniu znajdziesz terminal (poziom nowicjusza), który zawiera jedynie informacje o więźniach. W celi zabezpieczonej zamkiem (również poziom nowicjusza) znajdziesz trochę medykamentów.
3. W zamkniętym pomieszczeniu (poziom nowicjusza) znajdziesz trochę materiałów budowlanych i sejf na poziomie zaawansowanym. W środku amunicję, gotówkę i medykamenty.
4. W głównym pomieszczeniu posterunku znajdziesz sporo cennych przedmiotów. W jednym z biurek znajdują się dokumenty techniczne, które są potrzebne do wykonania zadania pobocznego dla Bractwa Stali.

5. W niewielkim pokoiku zamkniętym na zamek (poziom nowicjusza) znajdziesz czasopismo Spluwy i Kulki. W biurku znajduje się klucz do celi [2]. W ścianie znajduje się sejf (poziom ekspercki), który możesz otworzyć albo za pomocą wytrychu albo włamując się do terminala (poziom nowicjusza). Wewnątrz znajdziesz trochę amunicji oraz klucz do skrytki na dowody [6].
6. Skrytka na dowody zamknięta na zamek (poziom nowicjusza). Możesz ją otworzyć odpowiednim kluczem [5]. W środku znajdziesz Stealth-Boya, dużo amunicji, broni oraz innych cennych przedmiotów np. alkoholu i papierosów. Znajduje się tutaj także sejf na poziomie eksperta. Wewnątrz znajdziesz kolejne sztuki amunicji.
- Fallout 4 - poradnik do gry
- Fallout 4: Atlas świata
- Fallout 4: Mapy sektorów
- Fallout 4: Cambridge - Sektor 5
- Fallout 4: Cambridge - Sektor 5 - wprowadzenie
- Fallout 4: Fabryka Samochodów Corvega mapa
- Fallout 4: Superdupermarket mapa
- Fallout 4: Elektronika Konsumencka Watzza mapa
- Fallout 4: Budynek Administracji Uczelni mapa
- Fallout 4: College Square mapa
- Fallout 4: Posterunek Policji w Cambridge mapa
- Fallout 4: Posterunek Braterski 115 mapa
- Fallout 4: Cambridge Polymer Labs mapa
- Fallout 4: Ruiny ITW mapa
- Fallout 4: Szpital Kendall mapa
- Fallout 4: Biuro Regionalne BANTBPiL mapa
- Fallout 4: Bunker Hill mapa
- Fallout 4: USS Constitution mapa
- Fallout 4: Cambridge - Sektor 5
- Fallout 4: Mapy sektorów
- Fallout 4: Atlas świata
Komentarze czytelników
Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?
Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)
Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)
jetpack do pancerza wspomaganego to nie kwestia wyborów w grze tylko poziomu dwóch perków (nauka i zbrojmistrz na 4) później możesz dołączyć jetpack do każdego pancerza wspomaganego
ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił
Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.
Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google
"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"
Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)
Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?
Figurek "Bobblehead"ów nie sprzedasz. Możesz co najwyżej zbudować stojak na nie w opcji warsztatu. Znajduje się bodajże w kategorii dekoracje. I wtedy nie musisz ich nosić. Co do kluczy, jeśli Cię to interesuje, poszukaj modyfikacji, powinna być taka na Nexusie.
Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro
Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?
Ps2: który to jest legendarny pancerz?
1)Nie wiadomo.
2) Trudno powiedzieć. W zasadzie każdy dodatek ma jakieś dwa, trzy wyróżniające się pancerze wspomagane. Dla mnie taki zdecydowanie "legendarny", także w statystykach odporności, to pancerz w "Nuka World". Trzeba się trochę postarać aby go dorwać ;)
https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor
In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.
oraz:
"All three parts can be acquired during the quest Headhunting by killing Ivey in the Fort Hagen hangar. Ivey also wears the remaining pieces of a regular suit of T-60 power armor and wields the unique Tesla rifle. "
Czyli trzy części powinny wystarczyć bo reszty w grze nie ma?
I dalej snując zapytania. Dlaczego Tesla T-60 w polskiej wersji jest Teslą T-59?
To musi być jakiś gorszy model?
Nigdy tego pancerza nie znalazłem :)
A tak poza tym to w ogóle orientujecie się o co chodzi z tym T-59? Przekopałem internet i nie znalazłem za dużo informacji na ten temat. A nie ukrywam że mnie to Ciekawi.
Siekanko! Mam dziwny problem ponieważ otrzymałem pancerz który nie występuje na tej liście: Tesla T-59. Nie mam do niego hełmu i nóg. pomoże ktoś, o co chodzi i gdzie znaleźć resztę ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
