Fallout 4: Dzieciak na zimno (University Point)
Aktualizacja:
Dzieciak na zimno (University Point)
Sposób odblokowania: Uwolnij Billy'ego z lodówki, przy drodze na południe od University Point (M9,9)
Cele zadania:
- Porozmawiaj z Billym (Talk to Billy)
- Zabierz Billy'ego do domu (Take Billy home)
- Opcjonalnie: Sprzedaj Billy'ego Kuli (Optional: Sell Billy to Bullet)
- Zaatakuj Kulę lub zostaw go w spokoju (Leave or ambush Bullet)
- Porozmawiaj z Mattem Peabody (Talk to Matt Peabody)
Znajdź Billyego


Udając się od University Point na południe lub na wschód od Jamaican Plain, przy głównej drodze północ-południe znajduje się całkowicie zniszczony dom. Przy nim stoi stara lodówka. Gdy będziesz przechodził niedaleko usłyszysz głosy - podejdź do lodówki i odstrzel zamek, by uwolnić Billy'ego, małego ghula. Poprosi cię on o pomoc w odnalezieniu jego domu i podąży za tobą. Zadanie ma dwie główne opcje wykonania, które dodatkowo posiadają podrzędne rozwiązania...
Spotkanie z Kulą

Opcja "dobra", to bezpieczne przekazanie Billy'ego rodzicom. Zakładając, że do Domu Peabodych (Peabody House) będziesz kierował się ulicą, napotkasz po chwili najemnika Kulę (Bullet). Zechce on odkupić od ciebie dzieciaka. Nic ci nie zrobi, jeśli nie zechcesz go sprzedać (oferowana cena to 200-350 kapsli [po negocjacjach]), jednak jeśli go teraz nie zabijesz, gdy dotrzesz do domu zostaniesz przez niego napadnięty... Po zabiciu Kuli nie znajdziesz jednak przy nim tych pieniędzy. Sprzedanie chłopca automatycznie kończy zadanie.
Przekazanie Billy'ego rodzicom

Jeśli postanowisz udać się do rodziców Billy'ego nie spotykając Bulleta lub jedynie odmawiając mu sprzedaży dzieciaka, napadnie on na ghule po rozmowie Billy'ego z rodzicami. Możesz wtedy zadecydować co chcesz zrobić:
- Podejmij się walki (próba sprzedaży ghuli/bezpośrednia ochrona),
- Oszukaj Kulę (wymagana bardzo wysoka Charyzma),
- Oddaj ghule Kuli (będziesz musiał oddalić się około 200m, by zadanie zakończyło się),
- Przygotuj zasadzkę.
Poza oszukaniem Kuli, jedynie walka ze strzelcami ma wymierną korzyść materialną dla ciebie. Najlepiej przygotować jest zasadzkę - w tym celu powiedz najemnikowi, żeby zabrał sobie ghule, wtedy gdy przyjdzie on do domu razem z trzema pomocnikami możesz ich zaatakować (czy nawet postawić minę przy wejściu do domu).
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, 250 kapsli od ojca Billy'ego lub 200-350 kapsli od Kuli.
Alternatywne rozwiązanie zadania
Opcjonalnie możesz wykonać mały przekręt. Po uwolnieniu Billy'ego sprzedaj go niebawem Kuli. Zadanie oficjalnie zakończy się, jednak możesz zabić po chwili Kulę, a otrzymasz ponownie zadanie pomniejsze odprowadzenia chłopca do rodziców. Opcja ta jest najbardziej opłacalna.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, 200-350 kapsli od Kuli, 500 kapsli od ojca Billy'ego.
- Fallout 4 - poradnik do gry
- Fallout 4: Opis przejścia
- Fallout 4: Zadania poboczne
- Fallout 4: Pozostałe zadania
- Fallout 4: Niespokojne wody (Graygarden)
- Fallout 4: Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs)
- Fallout 4: Prezent Pickmana (Galeria Pickmana)
- Fallout 4: Owacje na stojąco (Trinity Tower)
- Fallout 4: Wyciąganie wtyczki (Kamieniołom Thicketów)
- Fallout 4: Zamówienie (Restauracja Drumlin)
- Fallout 4: Pięknym za nadobne (Farma Abernathych)
- Fallout 4: Prosto z płomieni (Farma Finchów)
- Fallout 4: Tajemnicze mięso (Fabryka Konserw Longneck Lukowski's)
- Fallout 4: Zamelduj się u dyrektora w Galerii General Atomics (Galeria General Atomics)
- Fallout 4: Błądzić jest rzeczą ludzką (Przymierze)
- Fallout 4: Krypta 75 (Gimnazjum w Malden)
- Fallout 4: Diabłu, co diabelskie (Muzeum Czarnej Magii)
- Fallout 4: Odszukaj części do naprawy zabawek dla Arlena Glassa (Kierat)
- Somerville Place: Problemy z bandytami (Somerville Place)
- Fallout 4: Dzieciak na zimno (University Point)
- Fallout 4: Aktywuj działka w mieście Salem (Dom rodziny Rooków)
- Fallout 4: Napraw pompę wody (Garaż Atomowych Kotów)
- Fallout 4: Ostatni Rejs USS Constitution (USS Constitution)
- Fallout 4: Strzeż się potwora (Szmaragdowa Speluna)
- Fallout 4: Filar Wspólnoty (Amfiteatr Charles View)
- Fallout 4: Strefa Walk Combat Zone (Strefa Walk)
- Fallout 4: Zapewnianie jakości (Fabryka General Atomic)
- Fallout 4: Skarb Jamaican Plain (Jamaican Plain)
- Fallout 4: Lekarstwo dla Virgila (Skalna jaskinia)
- Fallout 4: Pozostałe zadania
- Fallout 4: Zadania poboczne
- Fallout 4: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Mam pytanie czy po misji "Ślepa zdrada" jeśli się doda paladyna danse jako kompana to już nie będzie można wrócić do bractwa?
Ej mam problem. Bo jak wchodzę do przymierza to nie ma tam Dana. Nie wiem co mam zrobić. (nie robiłem wcześniej tego zadania)
Hej mam pytanie chciałbym zdobyć Jetpack do pancerza wspomaganego a zrobiłem zakończenie z instytutem ( to moje pierwsze podejście do tej gry i to zakończenie mi pasowało) a wiem że można zdobyć Jetpack po zakończeniu bractwa (na wczytanie do momentu kiedy jeszcze jest się neutralnym czyli do walki w budynku mass fusion jest już za późno bo już jestem dawno w fabule far harbor, Nuka-world oraz innych misji)
jetpack do pancerza wspomaganego to nie kwestia wyborów w grze tylko poziomu dwóch perków (nauka i zbrojmistrz na 4) później możesz dołączyć jetpack do każdego pancerza wspomaganego
ej jak stworzyć swój szkielet pancerza wspomaganego bo kupiłem w garażu atomowych kotów i nie wiem co zrobić żeby się pojawił
Wszyscy zgromadzeni mam nietypowy problem z misją nadzór syntków gdyż z jakiegoś dziwnego powodu kiedy wchodzę do swojej kwatery pod koniec misji zadanie sie nie kończy może ktoś wytłumaczyć jak to naprawić byłbym wdzięczny??.
Pozdrawiam????.
Zabawne. Na tej stronie żeby przeczytać artykuł do końca trzeba wykupić abonament, a na angielskiej wersji strony jest za darmo hehe. Wystarczy wpisać "Fallout 4 builds" w google
"Możesz też udać się bezpośrednio na Posterunek Policji w Cambridge. Gdy tam dotrzesz zadanie zostanie zaliczone"
Myślałem, ze gra mi się zbugowała :)
Czy figurki można sprzedać czy trzeba trzymać w plecaku?
Figurek "Bobblehead"ów nie sprzedasz. Możesz co najwyżej zbudować stojak na nie w opcji warsztatu. Znajduje się bodajże w kategorii dekoracje. I wtedy nie musisz ich nosić. Co do kluczy, jeśli Cię to interesuje, poszukaj modyfikacji, powinna być taka na Nexusie.
Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Pozdro
Ps: Podsumowując, nie wiadomo jak go skompletować?
Ps2: który to jest legendarny pancerz?
1)Nie wiadomo.
2) Trudno powiedzieć. W zasadzie każdy dodatek ma jakieś dwa, trzy wyróżniające się pancerze wspomagane. Dla mnie taki zdecydowanie "legendarny", także w statystykach odporności, to pancerz w "Nuka World". Trzeba się trochę postarać aby go dorwać ;)
https://fallout.fandom.com/wiki/Tesla_T-60_armor
In the Polish version of the game the default armor is named Tesla T-59.
oraz:
"All three parts can be acquired during the quest Headhunting by killing Ivey in the Fort Hagen hangar. Ivey also wears the remaining pieces of a regular suit of T-60 power armor and wields the unique Tesla rifle. "
Czyli trzy części powinny wystarczyć bo reszty w grze nie ma?
I dalej snując zapytania. Dlaczego Tesla T-60 w polskiej wersji jest Teslą T-59?
To musi być jakiś gorszy model?
Nigdy tego pancerza nie znalazłem :)
A tak poza tym to w ogóle orientujecie się o co chodzi z tym T-59? Przekopałem internet i nie znalazłem za dużo informacji na ten temat. A nie ukrywam że mnie to Ciekawi.
Siekanko! Mam dziwny problem ponieważ otrzymałem pancerz który nie występuje na tej liście: Tesla T-59. Nie mam do niego hełmu i nóg. pomoże ktoś, o co chodzi i gdzie znaleźć resztę ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
