Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dziura w ścianie | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4

Dziura w ścianie

Sposób odblokowania: Po zakończeniu zadania Kici, kici (Here Kitty, Kitty) (M6,3).

Lecznica, to tu rozpoczniesz zadanie - Dziura w ścianie | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Lecznica, to tu rozpoczniesz zadanie

Gdy zakończysz krótkie zadanie dla Erin, udaj się do lecznicy. Przeczekaj aż minie kłótnia między mieszkańcami, po czym podążaj za Bobbym do ukrytej lokacji krypty. Droga prowadzi liniowo i musisz dotrzeć do jej końca. Na piętrze zaatakują cię działka, po wychyleniu się odczekaj chwilę, gdyż zaatakuje cię również robot Protectron, z którym dzięki temu rozprawisz się "solo".

Pamiętaj, że możesz zbierać narzędzia dla Calvina z krypty, który dobrze ci za nie zapłaci, a na tym etapie możesz znaleźć ich dość sporo.

Pokój z taśmą - Dziura w ścianie | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Pokój z taśmą

Na kolejnym etapie czeka cię walka z licznymi radraczanami (Mole Rats) również w "ulepszonej wersji", dlatego nie ignoruj ich. Na piętrze, zaraz po wejściu po schodach dostrzeżesz terminal otwierający zamknięte drzwi po prawej stronie. Nie musisz go hackować, na końcu korytarza znajduje się pokój, gdzie koło terminala na biurku znajdziesz taśmę. Włóż ją do terminala od drzwi, a wejdziesz do środka.

Robot Curie pilnuje, aby nikt nie wchodził do pomieszczenia - Dziura w ścianie | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Robot Curie pilnuje, aby nikt nie wchodził do pomieszczenia

Napotkasz kolejne zamknięte drzwi. Porozmawiaj z robotem Curie przez szybę i powiedz, że jesteś z ekipy Vault-Tec, a drzwi zostaną otworzone. Lek, którego szukasz zostanie ci wręczony przez robota. W pomieszczeniu na biurku znajduje się Medyczna Figurka Vault-Tec. Teraz wyjdź z pomieszczenia i ruszaj windą na górę, by przekazać lek i zakończyć zadanie.

Nagrody za ukończenie zadania: dużo doświadczenia, zaufanie krypty (możesz podnosić większość przedmiotów bez kradzieży), własny pokój w krypcie, karabin na szpryce (Short Syringer Rifle), towarzysz - robot Curie, zadanie Zależność (Depedency).