Błądzić jest rzeczą ludzką (Przymierze) | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Błądzić jest rzeczą ludzką (Przymierze)
Sposób odblokowania: Porozmawiaj z Uczciwy Dan (Honest Dan) w Przymierzu (Convient) (sektor II). Wcześniej musisz zdać test, by wejść do wioski (M2,3).
Cele zadania:
- Przeczesz Przymierze w poszukiwaniu wskazówek (Search Convenant for clues)
- (Opcjonalne) Przeszukaj pozostałości karawany ((Optional) Search destroyed caravan for clues)
- (Opcjonalne) Zapytaj Dana o syntki ((Optional) Ask Dan about Synths)
- Znajdź Ośrodek Przymierza (Find the Convenant Compound)
- Poszukaj ocalałych członków karawany (Search for any caravan survivors)
- Uratuj Amelię Stockton (Rescue Amelia Stockton)
- (Opcjonalne) Zaczekaj, aż Chambers zabije Amelię ((Optional: Wait for Chambers to kill Amelia)
- Znajdź Staruszka Stocktona (Find Old Man Stockton)
By wejść do wioski musisz najpierw zdać test. Porozmawiaj ze Swansonem przed wejściem i jeśli nie jesteś pewien jak odpowiadać, wystarczy że na każdą kolejną odpowiedź wybierzesz opcję dialogową zamiennie "góra", "dół", zaczynając od pierwszej odpowiedzi, gdzie wybierzesz "górę".
Wewnątrz wioski koło drzewa spotkasz Uczciwy Dan (Honest Dan). Nie należy od do tej wspólnoty i poprosi cię o pomoc w poszukiwaniu karawany. Jeśli posiadasz Charyzmę, możesz go przekonać do wypłacenia ci 50 kapsli z góry za pomoc.
(Opcjonalne) Przeszukaj pozostałości karawany ((Optional) Search destroyed caravan for clues)
To dodatkowe zadanie nie skutkuje niczym wielce odkrywczym. Ujrzysz znacznik wiodący niedaleko za miasteczko, gdzie znajduje się rozbita karawana. Tym, czego szukasz jest lemoniada, schowana w niebieskiej chłodziarce koło martwego mężczyzny.
Przeczesz Przymierze w poszukiwaniu wskazówek (Search Covenant for clues)
Kluczowe informacje na temat śledztwa znajdziesz w komputerze Jacoba (wysoki poziom zabezpieczeń). Jeśli nie jesteś w stanie go zhackować musisz odnaleźć hasło.
Leży ono zapisane na kartce w zamkniętym domu przy bramie. Jeśli zaś nie jesteś w stanie otworzyć zamka w drzwiach (średni poziom) musisz ukraść klucz dowolnemu mieszkańcowi używając kradzieży kieszonkowej. Gdy pozyskasz dowód z komputera, możesz wziąć łapówkę od Jacoba i otrzymać 100 kapsli. Opcjonalnie możesz porozmawiać z Danem - dzięki temu pomoże ci w dalszej części zadania.
Alternatywne rozwiązanie: Jeśli posiadasz około 5 punktów Charyzmy, możesz spróbować wyciągnąć coś od gadatliwej sprzedawczyni Penny. Zapytaj ją o zaginioną karawanę, a następnie plotkuj o Danie - pojawi się opcja wymagająca Charyzmy, dzięki której od razu zdobędziesz dowody i możesz przejść do kolejnego punktu.
Udaj się za jezioro na zachodzie. W jednej z rur znajdują się drzwi - wejście do kanałów. Wewnątrz zmierzysz się z dość sporą grupą słabych ludzkich przeciwników oraz kilkoma działkami. Doktor będzie posiadał klucz do jednych z zamkniętych drzwi prowadzących do dalszej części kompleksu. Po chwili znajdziesz się w dużym pomieszczeniu - popatrz w lewo, aby zebrać rdzeń fuzyjny.
Po dostaniu się do małego więzienia z nie-wrogo nastawioną doktorką - Roslyn Chambers staniesz przed wyborem kluczowym dla zadania. Możesz oszczędzić dziewczynę lub zabić ją. Jeśli jest z tobą Dan, w przypadku decyzji o jej zabiciu będziesz musiał z nim walczyć. Są aż trzy możliwości rozwiązania tego zadania...
Zabij Amelię - kontrakt z dr Roslyn
Jeśli zdecydujesz się walczyć z Danem, czyli przyjąć ofertę Roslyn, po walce Amelia - uwięziona dziewczyna - zostanie zabita. Ty za to otrzymasz 300 kapsli. Zachowasz jednak wstęp do wioski wraz z możliwościami handlu.
Uwolnij Amelię (będąc z Danem)
Aby uwolnić dziewczynę użyj terminala pod schodami. Później porozmawiaj z Danem, by otrzymać nagrodę i zakończyć zadanie. Domyślnie otrzymujesz 300 kapsli, lecz używając Charyzmy możesz podnieść stawkę o kolejne: 60, 60 oraz finalnie 120, czyli razem 540 kapsli. Jednakże, nie będziesz już mógł wrócić do wioski - staniesz się wrogiem wszystkich mieszkańców.
Uwolnij Amelię (bez Dana)
Jeśli wyruszysz do kompleksu samotnie lub zabijesz Dana, ale uwolnisz Amelię, będziesz mógł sam iść odebrać nagrodę za jej uwolnienie. Musisz znaleźć jej ojca, którego znajdziesz w Bunker Hill. Również będziesz wrogiem wioski i nie będziesz mógł do niej wrócić. Od jej ojca - Staruszka Stocktona (The Old Man Stockton) - również otrzymasz 300 kapsli.
Nagroda za ukończenie zadania: doświadczenie, 300 kapsli (Dan może wypłacić więcej, jeśli go przekonasz przy użyciu Charyzmy).