Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Fallout 4 - Sektor 8: Morze Blasku
Fallout 4 - Sektor 8: Morze Blasku
Zbiornik Poseidona - Opuszczony budynek przepompowni opanowany przez ghule. Znajdziesz tutaj sporo medykamentów, broni oraz amunicji.
Motel Roadside Pines - Zniszczony motel zajęty przez bandytów. Znajdziesz tutaj pancerz wspomagany. Na dachu leży martwy rycerz Bractwa Stali, od którego możesz zabrać prawie wszystkie części pancerza wspomaganego T-60b.
Jezioro Cochituate - Silnie napromieniowane jezioro.
Obrzeża Natick - Miejsce to zajęte jest przez super mutantów lub Szpon Śmierci. W budynkach dookoła znajdziesz sporo cennych przedmiotów.
Posterunek policji w Natick - Skrajnie zniszczony budynek policyjny. Ani w środku, ani w okolicy nie znajdziesz nic ciekawego.
Teren składowania odpadów Mass Fusion - Niewielkie obozowisko super mutantów (jeden legendarny). Znajdziesz tutaj kilka cennych rzeczy.
Klub Elektryka Hobbysty - Mocno napromieniowana, niewielka fabryka. Uważaj na pułapki oraz roboty w piwnicy. Znajdziesz tutaj trochę amunicji oraz jedzenia.
Stacja nadawcza WRVR - Niewielka, działająca stacja radiowa. W środku spotkasz dwójkę ludzi, od których przyjmiesz zadanie "Owacje na stojąco". Znajdziesz tutaj magazyn Żyj i Kochaj.
Park Pionierów Robotyki - Zniszczony i opuszczony park z kilkoma budynkami dookoła. Spotkasz tutaj kilka ghuli oraz świecący szpon śmierci. Nie znajdziesz tutaj nic nadzwyczaj cennego.
Złomowy Pałac - Sporej wielkości złomowisko zajęte przez super mutanty. Na piętrze jednego z budynków znajdziesz sejf na poziomie eksperckim.
Brzeg Morza Blasku - Od tego miejsca zaczyna się Morze Blasku. Na autostradzie powyżej znajdziesz sporo amunicji oraz gotówki.
Punkt kontrolny Echo - Posterunek Bractwa Stali.
Somerville Place - Niewielka farma kukurydzy, w której możesz otrzymać zadanie "Somerville Place: Problemy z bandytami". Jego wykonanie sprawi, że miejsce to będziesz mógł przemienić w swoją osadę.
Krypta 95 - Duży schron zajęty przez kilkudziesięciu strzelców. W środku znajdziesz ogromną ilość broni, amunicji, medykamentów oraz figurkę Broni Ciężkiej.
Wieża przekaźnikowa 0DB-521 - Możesz ją uruchomić za pomocą terminala.
Wrak latacza - Wrak śmigłowca Bractwa Stali. Nie ma tutaj nic ciekawego.
Kościół Hopesmarch Pentecostal - Zniszczony i pogrzebany w ziemi kościół opanowany przez kilkanaście ghuli. W środku znajdziesz sporo cennych przedmiotów oraz sejf na poziomie mistrzowskim.
Jaskinia - Znajdziesz tutaj pełny pancerz wspomagany z rdzeniem fuzyjnym.
Skylanes, lot 1665 - Zniszczony samolot. W pobliżu spotkasz Szpon Śmierci.
Rodzinne Produkty O'Neillów - Zabij dwa radskorpiony i odszukaj dziurę w ziemi. Wejdź do piwnicy, zabij bardzo silnego ghula i za pomocą terminala otwórz drzwi do budynku na powierzchni. Tam zabij kolejnych kilka ghuli, w tym jednego legendarnego świecącego. Zabierz broń i amunicję ze skrzyni.
Punkt wartowniczy - Miejsce to odwiedzasz w ramach jednego z zadań głównych dla Bractwa Stali. Spotkasz tutaj sporo ghuli, ale możesz znaleźć kilka cennych przedmiotów, między innymi magazyn Niesamowicie Niesłychane Opowieści.
Skalna jaskinia - Laboratorium Virgila - naukowca super mutanta, który jest przyjaźnie nastawiony do ciebie. Wiąże się z nim kilka misji z głównych wątków fabularnych. W środku znajdziesz magazyn Nauka z Teslą oraz sporo cennych przedmiotów.
Podupadła fabryka - Zniszczona, silnie napromieniowana fabryka. Znajdziesz tutaj trochę zaawansowanych technicznie części.
Krater Atomu - Niewielka osada wyznawców energii atomu. Spotkasz tutaj kilku mieszkańców, jednak od żadnego nie przyjmiesz zadania ani nie pohandlujesz z nim. W domu Mother Isolde znajdziesz magazyn Niesamowicie Niesłychane Opowieści. Uważaj na bardzo wysokie promieniowanie w tym miejscu.
Zniszczony reaktor - Nie znajdziesz tutaj niczego poza kilkoma insektami oraz świecącym szponem śmierci.
Zapomniany kościół - Zniszczony, zagrzebany w ziemi kościół. W środku znajdziesz jedynie jedną skrzynię z bronią i amunicją. W okolicy kręci się Szpon Śmierci.
Centrum Nadzoru Federalnego K-21B - Duże laboratorium Instytutu. Aby do niego wejść musisz z walizki zabrać klucz i otworzyć klapę. W środku spotkasz kilka syntków, ale możesz znaleźć pancerz wspomagany X-01 oraz Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych.
Biura Atlantic - Zniszczony budynek zajęty przez ghule, w tym jednego legendarnego świecącego. Znajdziesz tutaj m.in. rdzeń fuzyjny oraz sejf z amunicja (poziom zaawansowany). Budynek ma w sumie 4 poziomy, na które możesz się dostać za pomocą dwóch różnych wind.
Przewrócona fabryka - Zniszczona, pogrzebana w ziemi fabryka opanowana przez ghule, w tym jednego świecącego. Znajdziesz tutaj trochę medykamentów oraz sejf na poziomie zaawansowanym
Jaskinia - Jest to zwykły tunel bez żadnych ciekawych rzeczy. W okolicy spotkasz kilka radskorpionów. W pobliskiej stacji Red Rocket znajduje się sejf na poziomie mistrzowskim.
Schron zasobów federalnych 84NE - Znajdziesz tutaj trochę amunicji oraz medykamentów, a jeśli złamiesz zaawansowany terminal to zyskasz dostęp do jeszcze większej ilości zaopatrzenia.
Powiększ mapę

Morze Blasku - Sektor 8 - wprowadzenie | Mapy Fallout 4 poradnik Fallout 4

1Zbiornik Poseidona - Opuszczony budynek przepompowni opanowany przez ghule. Znajdziesz tutaj sporo medykamentów, broni oraz amunicji.

2Motel Roadside Pines - Zniszczony motel zajęty przez bandytów. Znajdziesz tutaj pancerz wspomagany. Na dachu leży martwy rycerz Bractwa Stali, od którego możesz zabrać prawie wszystkie części pancerza wspomaganego T-60b.

3Jezioro Cochituate - Silnie napromieniowane jezioro.

4Obrzeża Natick - Miejsce to zajęte jest przez super mutantów lub Szpon Śmierci. W budynkach dookoła znajdziesz sporo cennych przedmiotów.

5Posterunek policji w Natick - Skrajnie zniszczony budynek policyjny. Ani w środku, ani w okolicy nie znajdziesz nic ciekawego.

6Teren składowania odpadów Mass Fusion - Niewielkie obozowisko super mutantów (jeden legendarny). Znajdziesz tutaj kilka cennych rzeczy.

7Klub Elektryka Hobbysty - Mocno napromieniowana, niewielka fabryka. Uważaj na pułapki oraz roboty w piwnicy. Znajdziesz tutaj trochę amunicji oraz jedzenia.

8Stacja nadawcza WRVR - Niewielka, działająca stacja radiowa. W środku spotkasz dwójkę ludzi, od których przyjmiesz zadanie "Owacje na stojąco". Znajdziesz tutaj magazyn Żyj i Kochaj.

9Park Pionierów Robotyki - Zniszczony i opuszczony park z kilkoma budynkami dookoła. Spotkasz tutaj kilka ghuli oraz świecący szpon śmierci. Nie znajdziesz tutaj nic nadzwyczaj cennego.

10Złomowy Pałac - Sporej wielkości złomowisko zajęte przez super mutanty. Na piętrze jednego z budynków znajdziesz sejf na poziomie eksperckim.

11Brzeg Morza Blasku - Od tego miejsca zaczyna się Morze Blasku. Na autostradzie powyżej znajdziesz sporo amunicji oraz gotówki.

12Punkt kontrolny Echo - Posterunek Bractwa Stali.

13Somerville Place - Niewielka farma kukurydzy, w której możesz otrzymać zadanie "Somerville Place: Problemy z bandytami". Jego wykonanie sprawi, że miejsce to będziesz mógł przemienić w swoją osadę.

14Krypta 95 - Duży schron zajęty przez kilkudziesięciu strzelców. W środku znajdziesz ogromną ilość broni, amunicji, medykamentów oraz figurkę Broni Ciężkiej.

15Wieża przekaźnikowa 0DB-521 - Możesz ją uruchomić za pomocą terminala.

16Wrak latacza - Wrak śmigłowca Bractwa Stali. Nie ma tutaj nic ciekawego.

17Kościół Hopesmarch Pentecostal - Zniszczony i pogrzebany w ziemi kościół opanowany przez kilkanaście ghuli. W środku znajdziesz sporo cennych przedmiotów oraz sejf na poziomie mistrzowskim.

18Jaskinia - Znajdziesz tutaj pełny pancerz wspomagany z rdzeniem fuzyjnym.

19Skylanes, lot 1665 - Zniszczony samolot. W pobliżu spotkasz Szpon Śmierci.

20Rodzinne Produkty O'Neillów - Zabij dwa radskorpiony i odszukaj dziurę w ziemi. Wejdź do piwnicy, zabij bardzo silnego ghula i za pomocą terminala otwórz drzwi do budynku na powierzchni. Tam zabij kolejnych kilka ghuli, w tym jednego legendarnego świecącego. Zabierz broń i amunicję ze skrzyni.

21Punkt wartowniczy - Miejsce to odwiedzasz w ramach jednego z zadań głównych dla Bractwa Stali. Spotkasz tutaj sporo ghuli, ale możesz znaleźć kilka cennych przedmiotów, między innymi magazyn Niesamowicie Niesłychane Opowieści.

22Skalna jaskinia - Laboratorium Virgila - naukowca super mutanta, który jest przyjaźnie nastawiony do ciebie. Wiąże się z nim kilka misji z głównych wątków fabularnych. W środku znajdziesz magazyn Nauka z Teslą oraz sporo cennych przedmiotów.

23Podupadła fabryka - Zniszczona, silnie napromieniowana fabryka. Znajdziesz tutaj trochę zaawansowanych technicznie części.

24Krater Atomu - Niewielka osada wyznawców energii atomu. Spotkasz tutaj kilku mieszkańców, jednak od żadnego nie przyjmiesz zadania ani nie pohandlujesz z nim. W domu Mother Isolde znajdziesz magazyn Niesamowicie Niesłychane Opowieści. Uważaj na bardzo wysokie promieniowanie w tym miejscu.

25Zniszczony reaktor - Nie znajdziesz tutaj niczego poza kilkoma insektami oraz świecącym szponem śmierci.

26Zapomniany kościół - Zniszczony, zagrzebany w ziemi kościół. W środku znajdziesz jedynie jedną skrzynię z bronią i amunicją. W okolicy kręci się Szpon Śmierci.

27Centrum Nadzoru Federalnego K-21B - Duże laboratorium Instytutu. Aby do niego wejść musisz z walizki zabrać klucz i otworzyć klapę. W środku spotkasz kilka syntków, ale możesz znaleźć pancerz wspomagany X-01 oraz Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych.

28Biura Atlantic - Zniszczony budynek zajęty przez ghule, w tym jednego legendarnego świecącego. Znajdziesz tutaj m.in. rdzeń fuzyjny oraz sejf z amunicja (poziom zaawansowany). Budynek ma w sumie 4 poziomy, na które możesz się dostać za pomocą dwóch różnych wind.

29Przewrócona fabryka - Zniszczona, pogrzebana w ziemi fabryka opanowana przez ghule, w tym jednego świecącego. Znajdziesz tutaj trochę medykamentów oraz sejf na poziomie zaawansowanym

30Jaskinia - Jest to zwykły tunel bez żadnych ciekawych rzeczy. W okolicy spotkasz kilka radskorpionów. W pobliskiej stacji Red Rocket znajduje się sejf na poziomie mistrzowskim.

31Schron zasobów federalnych 84NE - Znajdziesz tutaj trochę amunicji oraz medykamentów, a jeśli złamiesz zaawansowany terminal to zyskasz dostęp do jeszcze większej ilości zaopatrzenia.

Legenda Fallout 4 - Sektor 8: Morze Blasku

Lokacje na mapie

Sektor 8

Powyższa prezentuje ósmy sektor mapy świata, a więc jej południowo-zachodnią część. Na mapie zaznaczone zostały wszystkie możliwe do odkrycia lokacje. Każda z nich ma swój opis, przy czym ważniejsze miejscówki dokładniej omówione zostały na odrębnych stronach.

Lokacje z sekretami

Stacja nadawcza WRVR - Magazyn Żyj i Kochaj;

Krypta 95 - Figurka Broni Ciężkiej;

Punkt wartowniczy - Niesamowicie Niesłychane Opowieści;

Skalna jaskinia - Magazyn Nauka z Teslą;

Krater Atomu - Niesamowicie Niesłychane Opowieści;

Centrum Nadzoru Federalnego K-21B - Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych.