Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Człowiek i instytucja | Główny wątek fabularny poradnik Fallout 4

Człowiek i instytucja

Sposób odblokowania: Zadanie odblokuje się automatycznie po zjawieniu się po raz pierwszy w siedzibie Instytutu (M5,6).

Cele zadania:

  • Wsiądź do windy
  • Opuść Instytut - cel misji uaktywni się tylko jeśli odmówisz Ojcu
  • Spotkaj się z szefami działów - cel misji uaktywni się tylko jeśli przystaniesz na propozycję Ojca
  • Użyj holotaśmy skanującej - cel misji uaktywni się tylko jeśli przystaniesz na propozycję Ojca

Spotkanie się z Ojcem

Porozmawiaj z Shaunem i następnie z Ojcem - Człowiek i instytucja | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Porozmawiaj z Shaunem i następnie z Ojcem

Zadanie to nie pojawi się w Twoim dzienniku tuż po ukończeniu questu Poziom molekularny. Nie jest to jednak problem, bo po skorzystaniu z teleportera i dotarciu do siedziby Instytutu musisz jedynie wykonać kilka kroków do przodu. Z bohaterem przez interkom skontaktuje się Ojciec (Father) i zaproponuje spotkanie. Rozpocznij liniowy przemarsz, korzystając po drodze z dwóch wind, najpierw z większej i później z mniejszej. Docelowo musisz dotrzeć do pomieszczenia, w którym za szklaną ścianą zauważysz Shauna. Spróbuj z nim porozmawiać. Na koniec tego spotkania do pomieszczenia wejdzie Ojciec i podczas rozmowy z nim poznasz jego prawdziwą tożsamość.

Wariant A - Odmówienie Ojcu i opuszczenie Instytutu

Jeśli odmówisz Ojcowi to nie będziesz mógł zostać na dłużej w Instytucie - Człowiek i instytucja | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Jeśli odmówisz Ojcowi to nie będziesz mógł zostać na dłużej w Instytucie

W trakcie spotkania z Ojcem możesz zachować się na dwa zasadnicze sposoby. Jeśli nie chcesz mieć nic do czynienia z Instytutem to możesz wybierać negatywne odpowiedzi, najpierw negując jego tożsamość i następnie udzielając odpowiedzi odmownej na jego propozycję współpracy. Nie sprawi to, że nagle staniesz się wrogiem numer jeden Instytutu, ale nie będziesz mógł w dalszej części gry współpracować z tą frakcją. Ojciec pozwoli ci powrócić do pomieszczenia z teleporterem gdzie będziesz mógł opuścić Instytut i zakończyć opisywane zadanie.

Wariant B - Przystanie na propozycję Ojca i pozostanie w Instytucie

Możesz rozpocząć współpracę z Instytutem - Człowiek i instytucja | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Możesz rozpocząć współpracę z Instytutem

Jeżeli w trakcie rozmowy z Ojcem uwierzysz w prezentowaną przez niego wydarzeń to będziesz mógł kontynuować opisywany quest i zarazem nawiązać bliższą współpracę z Instytutem. Warto zaznaczyć, że nie podejmuje się w tym miejscu żadnych wiążących decyzji. Nie musisz obawiać się, że Twoje relacje z pozostałymi frakcjami nagle ulegną pogorszeniu, bo tak stanie się dopiero gdy na poważnie zajmiesz się kolejnymi questami Instytutu. Dalszą współpracę z tą frakcją będziesz też mógł w każdej chwili przerwać.

Spotkanie się z szefami działów

Spotkaj się z pięcioma różnymi naukowcami w Instytucie - Człowiek i instytucja | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry
Spotkaj się z pięcioma różnymi naukowcami w Instytucie

Ojciec zaproponuje ci spotkanie się z szefami wszystkich działów w Instytucie. Jest to pięć różnych osób, do których najlepiej jest docierać po uaktywnieniu w dzienniku opisywanego zadania (doprowadzą Cię wtedy do nich znaczniki). Z każdą z nich musisz odbyć rozmowę - jedynie krótką lub dłuższą wiążącą się z zadaniem im dodatkowych pytań. Wspomniani szefowie działów to:

  1. Allie Filmore
  2. Newton Oberly
  3. Madison Li - zmodyfikuje ona Twojego Pip-Boya poprzez zamontowanie chipa łowczego, dzięki czemu będziesz mógł swobodnie teleportować się do Instytutu z dowolnego miejsca w świecie gry (szybka podróż)
  4. Clayton Holdren
  5. Justin Ayo - podczas rozmowy z tą osobą możesz użyć Charyzmy i spytać się jej dlaczego nie ufa sterowanej postaci

Uwaga! Szefowie działów mogą przebywać w różnych miejscach w zależności od aktualnej pory dnia - za dnia odnajdziesz ich w miejscach ich pracy lub w kafeterii, a nocną porą możesz spotykać się z nimi w ich kwaterach.

Użycie holotaśmy skanującej

Cel ten jest dosyć mylący, bo gra nie zaznaczy na mapie żadnego terminalu komputerowego - Człowiek i instytucja | Główny wątek fabularny - Fallout 4 - poradnik do gry

Cel ten jest dosyć mylący, bo gra nie zaznaczy na mapie żadnego terminalu komputerowego. Powodem tego jest fakt, że możesz wejść w interakcję z dowolnym terminalem w siedzibie Instytutu. Po załadowaniu ekranu głównego nie wybieraj żadnej opcji z menu. Zamiast tego wciśnij klawisz/przycisk wgrania holotaśmy. Wybierz z listy holotaśmę Network Scanner (powyższy obrazek) i potwierdź chęć rozpoczęcia procesu skanowania sieci (Inititate network scan). To już koniec tego zadania. Możesz teraz pozostać w Instytucie i rozpocząć pierwsze questy tej frakcji (w tym nadrzędny quest Nadzór syntków) lub opuścić Instytut dzięki szybkiej podróży.

Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, nowe zadanie Instytutu (Nadzór syntków) - tylko jeśli przystałeś na propozycję Ojca.

Uwaga - Opisy przejścia zadań powiązanych z frakcją Instytutu znajdują się w odrębnym rozdziale naszego poradnika. Opisywany główny quest był ostatnim "ogólnym". Wszystkie kolejne główne zadania są już związane wyłącznie z wybraną przez Ciebie frakcją (Minutemani, Bractwo Stali, Trasa, Instytut).