Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zaginiony Patrol poradnik Fallout 4

Zaginiony Patrol

Sposób odblokowania: Odnalezienie ciała paladyna niedaleko na wschód od Laboratorium Med-Tek (Med-Tek Research) (M2,1).

1 - Zaginiony Patrol - Fallout 4 - poradnik do gry
Niedaleko lokacji Laboratorium Med-Tek (Med-Tek Research) (sektor II) wyłapiesz niepokojący sygnał radiowy - Zaginiony Patrol - Fallout 4 - poradnik do gry

Niedaleko lokacji Laboratorium Med-Tek (Med-Tek Research) (sektor II) wyłapiesz niepokojący sygnał radiowy. Po przełączeniu się na niego usłyszysz pikanie - gdy będziesz bliżej źródła, tym pikanie robi się częstsze. Idź ulicą na wschód, a zobaczysz ruiny domu (obrazek 1 i 2). Wewnątrz nich leży ciało jednego z paladynów Bractwa Stali. Ma on przy sobie taśmę holograficzną - przesłuchaj ją.

Po zniszczeniu przeciwników, idź do pokoju koło automatu Nuka Cola - Zaginiony Patrol - Fallout 4 - poradnik do gry
Po zniszczeniu przeciwników, idź do pokoju koło automatu Nuka Cola

Udaj się teraz na południowy zachód, do Ośrodka szkoleniowego Gwardii Narodowej (National Guard Training Yard). Wejdź od razu do budynku (uwaga na miny). Wewnątrz czeka na ciebie kilku ghuli (przygotuj się na walkę w zwarciu). W pokoju po przeciwnym krańcu budynku, po prawej stronie znajdziesz kolejne ciało i kolejną taśmę do przesłuchania.

Kolejny namiar na ostatnie ciało wskazuje na lokację Instalacja Satelitarna Revere (Revere Satellite Array), z widocznymi w niedużej odległości antenami. Jest to siedziba Super Mutantów, najlepiej wykończyć ich jak najwięcej na odległość ze snajperki. Uwaga - jeden z nich wyposażony jest w wyrzutnię rakiet.

Lokalizacja pancerza w konwoju - nie potrzebujesz żadnej umiejętności, by się do niego dostać - Zaginiony Patrol - Fallout 4 - poradnik do gry
Lokalizacja pancerza w konwoju - nie potrzebujesz żadnej umiejętności, by się do niego dostać

Ważna wskazówka - o powodzeniu tego etapu może zadecydować posiadanie pancerza wspomaganego. Znajdziesz jeden w ośrodku szkoleniowym, zamkniętym w kontenerze na północy (hackowanie), w zbrojowni razem z montażownią (wymagane otwieranie zamków) lub idąc na wschód. Tam na drodze znajduje się rozbity konwój, a wewnątrz ciężarówki kolejna zbroja (może być pilnowana przez robota).

Magazyn na środkowej wieży - Zaginiony Patrol - Fallout 4 - poradnik do gry
Magazyn na środkowej wieży

Gdy dostaniesz się na teren lokacji możesz zbadać szczyt wieży antenowej pośrodku. Na końcu schodów znajduje się magazyn Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych (U.S. Covert Operations Manual), na stałe zwiększający trudność wykrycia cię podczas skradania. Na antenie północno wschodniej znajduje się pancerz wspomagany.

Domek mutantów zamocowany na konstrukcji anteny - Zaginiony Patrol - Fallout 4 - poradnik do gry
Domek mutantów zamocowany na konstrukcji anteny

Cel - ostatnie ciało - znajduje się przy antenie położonej najbardziej na południowy wschód. Mutanci wybudowali tam sobie mały domek, i to w nim leży trup. Ciągle możesz pomóc sobie odnaleźć miejsce przy użyciu sygnału radiowego. Po odsłuchaniu ostatniej taśmy otrzymasz lokację ukrytego bunkru w północnej części mapy - Bunkier zwiadowczy Theta (Recon Bunker Theta). Jeśli dostaniesz się tam od strony zachodniej unikniesz walki mutantami pilnującymi przejścia.

Wejście do bunkra Theta - Zaginiony Patrol - Fallout 4 - poradnik do gry
Wejście do bunkra Theta

Drzwi do bunkra otworzysz przy pomocy terminalu. Wewnątrz znajdziesz jedynie Paladyna Brandisa. Możesz użyć Charyzmy, by go uspokoić (dodatkowe doświadczenie), lecz nie musisz. Istotna jest druga odpowiedź: jeśli powiesz mu, że wszyscy pozostali bracia nie żyją lub od razu wręczysz mu odnalezione taśmy, rozstaniecie się w zgodzie. W przeciwnym wypadku będziesz musiał zabić paladyna - nie jest on jednak godnym przeciwnikiem (bardzo słabo strzela ze swojego pistoletu laserowego). W obu przypadkach nagroda jest jednakowa. Możesz zabrać rdzeń fuzyjny z pomieszczenia, ewentualnie po zabiciu przeciwnika możesz po przeszukaniu ciała podnieść jego karabin laserowy (unikalny).

Nagrody za ukończenie zadania: doświadczenie.