Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Fallout 4 - Sektor 2: Malden
Fallout 4 - Sektor 2: Malden
Skylanes, lot 1981 - W lokacji tej znajduje się wrak ogromnego samolotu pasażerskiego. Możesz tu pomóc jednemu z Minutemanów w zabezpieczeniu okolicy oraz zbadać różne części wraku w poszukiwaniu skarbów. W kokpicie znajdziesz czarną skrzynkę samolotu. Pod kokpitem znajdziesz pojemnik z cenną zawartością zamknięty na mistrzowski zamek.
Cmentarz w Wildwood - Możesz splądrować wybrane grobowce. Uważaj jednak na bandytę, który może Cię zaatakować z zaskoczenia.
Cuchnące wysypisko - Cała ta lokacja jest wypełniona kretoszczurami i po tym jak dotrzesz tu po raz pierwszy będą one walczyły z osadnikiem. Możesz pomóc tej osobie, albowiem jeśli ona przeżyje to otrzymasz 50 kapsli.
Sprawdź małe tunele żeby spotkać kolejne kretoszczury i dotrzeć do skrytki z cennymi przedmiotami (amunicja, bronie, surowce itp.).
Przesmyk w zapadlisku - Znajduje się tu prąd wodny, który porwie cię do ukrytej jaskini, wewnątrz której znajdziesz sporo ghuli oraz magazyn przetrwania (pływanie 25% szybciej). Wyjście z jaskini znajduje się w budynku po przeciwnej stronie drogi, zaryglowanym od wewnątrz. Lokacji pilnuje Szpon śmierci.
Laboratorium Med-Teku - Lokacja zamieszkana przez ghule. Jest częścią jednego z zadań.
Gimnazjum w Malden - Tylko część ruin na zewnątrz jest dostępna. Znajdziesz tam drzwi prowadzące do piwnicy, gdzie znajduje się Krypta 75 zamieszkała przez najeźdźców. Otrzymasz tam zadanie - o takiej samej nazwie - polegające na jej zwiedzeniu.
Stacja Malden Center - Stacja jest okupowana przez słabe roboty Instytucji. Możesz w niej znaleźć (koło wagonu metra) wyrzutnię Fat Man. Aby zwiedzić całą lokację użyj windy koło wagonów.
Siedziba główna Slocum Joe - Na piętrze znajduje się oddzielna lokacja - biuro. Wewnątrz najeźdźcy próbują otworzyć sejf. Zrób to za nich, a zdobędziesz recepturę na Grzmotokęsy Slocum.
Szpital Medford Memorial - Lokacja zamieszkana przez Super Mutanty w dużej ilości. Znajdziesz jednak wewnątrz rdzeń fuzyjny oraz karabin na szpryce. Klucz do dalszej części lokacji znajduje się na biurku na tyłach budynku, w pomarańczowej skrzynce.
Przekaźnik Zimonja - Poza dużą grupą wrogów (oraz jeden unikalny w zbroi wspomaganej) nie znajdziesz tu zbyt wiele. Jednakże - na warsztacie znajdziesz magazyn Niesamowicie Niesłychane Opowieści (+5% obrażeń w nocy z dowolnej broni).
Przymierze - Mała wioska, z medyczką i handlarką. By wejść do środka musisz zdać test u Swansona przed bramą. Wewnątrz znajdziesz tylko jedno zadanie - Błądzić jest rzeczą ludzką.
Hangar dla łodzi Taffington - Mały dom pełen insektów. Na piętrze znajdziesz sejf. W hangarze znajduje się pułapka. Po pozbyciu się potworów możesz zbudować tu osadę.
Most Tucker Memorial - Na moście nie znajdziesz nic ciekawego, jest to jedynie punkt ułatwiający poruszanie się po mapie.
Osiedle West Everett - Lokacja jest trudna do wyczyszczenia.. Znajduje się tu grupa Super Mutantów, a jeden z nich jest dużo silniejszy od reszty i posiada wyrzutnię rakiet. Wpierw udaj się na małe wzgórze na południowy wschód, by znaleźć zbroję wspomaganą.
Turbina Poseidon Energy nr 18-F - To mała lokacja, nie posiadająca nawet własnego ekranu ładowania przy przejściu. Gdy wyjdziesz stamtąd zostaniesz zaatakowany przez dwa silne potwory.
Stocznia Irish Pride Industries - W lokacji znajdziesz dużo błotnkaków, różnych rodzajów.
Wieża przekaźnikowa 0MC-810 - Aktywacja wieży wygeneruje dwa nowe sygnały, które prowadząc do dwóch nowych lokacji.
County Crossing - Osada, która może być twoja, po wykonaniu losowego zadania dla mieszkańca lub zapłacie 500 kapsli. Na wschodzie, pomiędzy dwoma duży mi konstrukcjami znajdziesz miotacz ognia.
Ośrodek szkoleniowy Gwardii Narodowej - Lokacja powiązana z zadaniem Zaginiony patrol. Znajdziesz tu pancerz wspomagany ukryty w mniejszym budynku. Na wschodzie, na drodze znajduje się rozbity konwój, a wewnątrz naczepy drugi pancerz wspomagany.
Żłobek Greentop - Otrzymasz tu losowe zadanie. Jego wykonanie pozwoli ci zdobyć dostęp do traktowania tej wioski jako twojej osady.
Posterunek Nasłuchowy Bravo - W piwnicy znajdziesz jedynie Yao Guai. Wejście jest silnie bronione przez działka i Protektrona.
Odlewnia Saugus - Miejsce jest zajęte przez wrogi gang. Powiązane jest z zadaniem Prosto z płomieni. Znajdziesz tam figurkę Materiały wybuchowe oraz magazyn Wymarzony dom.
Kierat - Mała lokacja, gdzie znajdziesz zadanie odblokowujące dostęp do osady. Znajdziesz tu także zadanie poboczne - odnalezienie części zabawek dla Arlena Glassa.
Breakheart Banks - Wyczyszczenie tej lokacji jest częścią zadania od Wiseman w Kieracie. Jest zamieszkała przez Super Mutanty.
Magazyn Mass Fusion - Opuszczony magazyn z kilkoma ghulami wewnątrz. Znajdziesz tu rdzeń fuzyjny.
Bunkier zwiadowczy Theta - Lokacja powiązana z końcówka zadania Zaginiony Patrol. Od wschodniej strony pilnują przejścia Super Mutanty.
Ciemny Staw - Kilku bandytów ma obóz po zachodniej stronie. Poza tym nic ciekawego tu nie znajdziesz.
Galeria General Atomics - Po rozmowie z dyrektorem, którego znajdziesz na wieży (zadanie poboczne od robota witającego gości), będziesz mógł handlować z pozostałymi robotami.
Jezioro Quannapowitt - Znajdziesz tu tylko kilka potworów wodnych...
Wieża radiowa 3SM-U81 - Poprzez aktywację wieży bedziesz w stanie namierzyć cztery sygnały prowadzące do nowych lokacji.
Lynn Woods - Na szczycie wieży znajduje się przełącznik, który spowoduje przybycie najeźdźców i szponu śmierci i rozpoczęcie walki między nimi. Znajdziesz tam również klucz przy trupie, który otwiera skrzynię w jednym z domków.
Mleczarnia Parsons - Kolejny opuszczony budynek. Wewnątrz znajdziesz sejf.
Stanowy Szpital Psychiatryczny Parsons
Powiększ mapę

Malden - Sektor 2 - wprowadzenie poradnik Fallout 4

Ostatnia aktualizacja: 6 lutego 2017

Lokacje na mapie

1Skylanes, lot 1981 - W lokacji tej znajduje się wrak ogromnego samolotu pasażerskiego. Możesz tu pomóc jednemu z Minutemanów w zabezpieczeniu okolicy oraz zbadać różne części wraku w poszukiwaniu skarbów. W kokpicie znajdziesz czarną skrzynkę samolotu. Pod kokpitem znajdziesz pojemnik z cenną zawartością zamknięty na mistrzowski zamek.

2Cmentarz w Wildwood - Możesz splądrować wybrane grobowce. Uważaj jednak na bandytę, który może Cię zaatakować z zaskoczenia.

3Cuchnące wysypisko - Cała ta lokacja jest wypełniona kretoszczurami i po tym jak dotrzesz tu po raz pierwszy będą one walczyły z osadnikiem. Możesz pomóc tej osobie, albowiem jeśli ona przeżyje to otrzymasz 50 kapsli.
Sprawdź małe tunele żeby spotkać kolejne kretoszczury i dotrzeć do skrytki z cennymi przedmiotami (amunicja, bronie, surowce itp.).

4Przesmyk w zapadlisku - Znajduje się tu prąd wodny, który porwie cię do ukrytej jaskini, wewnątrz której znajdziesz sporo ghuli oraz magazyn przetrwania (pływanie 25% szybciej). Wyjście z jaskini znajduje się w budynku po przeciwnej stronie drogi, zaryglowanym od wewnątrz. Lokacji pilnuje Szpon śmierci.

5Laboratorium Med-Teku - Lokacja zamieszkana przez ghule. Jest częścią jednego z zadań.

6Gimnazjum w Malden - Tylko część ruin na zewnątrz jest dostępna. Znajdziesz tam drzwi prowadzące do piwnicy, gdzie znajduje się Krypta 75 zamieszkała przez najeźdźców. Otrzymasz tam zadanie - o takiej samej nazwie - polegające na jej zwiedzeniu.

7Stacja Malden Center - Stacja jest okupowana przez słabe roboty Instytucji. Możesz w niej znaleźć (koło wagonu metra) wyrzutnię Fat Man. Aby zwiedzić całą lokację użyj windy koło wagonów.

8Siedziba główna Slocum Joe - Na piętrze znajduje się oddzielna lokacja - biuro. Wewnątrz najeźdźcy próbują otworzyć sejf. Zrób to za nich, a zdobędziesz recepturę na Grzmotokęsy Slocum.

9Szpital Medford Memorial - Lokacja zamieszkana przez Super Mutanty w dużej ilości. Znajdziesz jednak wewnątrz rdzeń fuzyjny oraz karabin na szpryce. Klucz do dalszej części lokacji znajduje się na biurku na tyłach budynku, w pomarańczowej skrzynce.

10Przekaźnik Zimonja - Poza dużą grupą wrogów (oraz jeden unikalny w zbroi wspomaganej) nie znajdziesz tu zbyt wiele. Jednakże - na warsztacie znajdziesz magazyn Niesamowicie Niesłychane Opowieści (+5% obrażeń w nocy z dowolnej broni).

11Przymierze - Mała wioska, z medyczką i handlarką. By wejść do środka musisz zdać test u Swansona przed bramą. Wewnątrz znajdziesz tylko jedno zadanie - Błądzić jest rzeczą ludzką.

12Hangar dla łodzi Taffington - Mały dom pełen insektów. Na piętrze znajdziesz sejf. W hangarze znajduje się pułapka. Po pozbyciu się potworów możesz zbudować tu osadę.

13Most Tucker Memorial - Na moście nie znajdziesz nic ciekawego, jest to jedynie punkt ułatwiający poruszanie się po mapie.

14Osiedle West Everett - Lokacja jest trudna do wyczyszczenia.. Znajduje się tu grupa Super Mutantów, a jeden z nich jest dużo silniejszy od reszty i posiada wyrzutnię rakiet. Wpierw udaj się na małe wzgórze na południowy wschód, by znaleźć zbroję wspomaganą.

15Turbina Poseidon Energy nr 18-F - To mała lokacja, nie posiadająca nawet własnego ekranu ładowania przy przejściu. Gdy wyjdziesz stamtąd zostaniesz zaatakowany przez dwa silne potwory.

16Stocznia Irish Pride Industries - W lokacji znajdziesz dużo błotnkaków, różnych rodzajów.

17Wieża przekaźnikowa 0MC-810 - Aktywacja wieży wygeneruje dwa nowe sygnały, które prowadząc do dwóch nowych lokacji.

18County Crossing - Osada, która może być twoja, po wykonaniu losowego zadania dla mieszkańca lub zapłacie 500 kapsli. Na wschodzie, pomiędzy dwoma duży mi konstrukcjami znajdziesz miotacz ognia.

19Ośrodek szkoleniowy Gwardii Narodowej - Lokacja powiązana z zadaniem Zaginiony patrol. Znajdziesz tu pancerz wspomagany ukryty w mniejszym budynku. Na wschodzie, na drodze znajduje się rozbity konwój, a wewnątrz naczepy drugi pancerz wspomagany.

20Żłobek Greentop - Otrzymasz tu losowe zadanie. Jego wykonanie pozwoli ci zdobyć dostęp do traktowania tej wioski jako twojej osady.

21Posterunek Nasłuchowy Bravo - W piwnicy znajdziesz jedynie Yao Guai. Wejście jest silnie bronione przez działka i Protektrona.

22Odlewnia Saugus - Miejsce jest zajęte przez wrogi gang. Powiązane jest z zadaniem Prosto z płomieni. Znajdziesz tam figurkę Materiały wybuchowe oraz magazyn Wymarzony dom.

23Kierat - Mała lokacja, gdzie znajdziesz zadanie odblokowujące dostęp do osady. Znajdziesz tu także zadanie poboczne - odnalezienie części zabawek dla Arlena Glassa.

24Breakheart Banks - Wyczyszczenie tej lokacji jest częścią zadania od Wiseman w Kieracie. Jest zamieszkała przez Super Mutanty.

25Magazyn Mass Fusion - Opuszczony magazyn z kilkoma ghulami wewnątrz. Znajdziesz tu rdzeń fuzyjny.

26Bunkier zwiadowczy Theta - Lokacja powiązana z końcówka zadania Zaginiony Patrol. Od wschodniej strony pilnują przejścia Super Mutanty.

27Ciemny Staw - Kilku bandytów ma obóz po zachodniej stronie. Poza tym nic ciekawego tu nie znajdziesz.

28Galeria General Atomics - Po rozmowie z dyrektorem, którego znajdziesz na wieży (zadanie poboczne od robota witającego gości), będziesz mógł handlować z pozostałymi robotami.

29Jezioro Quannapowitt - Znajdziesz tu tylko kilka potworów wodnych...

30Wieża radiowa 3SM-U81 - Poprzez aktywację wieży bedziesz w stanie namierzyć cztery sygnały prowadzące do nowych lokacji.

31Lynn Woods - Na szczycie wieży znajduje się przełącznik, który spowoduje przybycie najeźdźców i szponu śmierci i rozpoczęcie walki między nimi. Znajdziesz tam również klucz przy trupie, który otwiera skrzynię w jednym z domków.

32Mleczarnia Parsons - Kolejny opuszczony budynek. Wewnątrz znajdziesz sejf.

33Stanowy Szpital Psychiatryczny Parsons

Legenda Fallout 4 - Sektor 2: Malden

Lokacje na mapie

Powyższa prezentuje drugi sektor mapy świata, a więc jej północną część. Na mapie zaznaczone zostały wszystkie możliwe do odkrycia lokacje. Każda z nich ma swój opis, przy czym ważniejsze miejscówki dokładniej omówione zostały na odrębnych stronach. Malden jest to obszar, który bierze swoją nazwę od skupiska budynków zlokalizowanych w centrum mapy. Było to niegdyś miasteczko, z którego ostało się jedynie kilka budynków. Każdy z nich zamieszkiwany jest przez różne frakcje. Okoliczne obszary są dzikie i niedostępne, lecz możesz to zmienić zakładając obozy w wielu miejscach w okolicy.

Lokacje z sekretami

Przekaźnik Zimonja - Niesamowicie Niesłychane Opowieści

Skylanes, lot 1981 - Niesamowicie Niesłychane Opowieści, w toalecie w części samolotu, gdzie znajduje się kokpit

Gimnazjum w Malden/Krypta 75 - Grognak Barbarzyńca

Szpital Medfod Memorial - Periodyk Chirurgiczny Massachusetts, za zamkniętymi drzwiami na I piętrze

Stanowy Szpital Psychiatryczny Parsons - Periodyk Chirurgiczny Massachusetts, dostępny w zadaniu Tajemnica domu Cabotów

Stocznia Irish Pride Industries - Zakazane Tatuaże

Cmentarz w Wildwood - Haker Absolutny, przy jednym z drzew

Stacja Malden Center - Magazyn Ślusarski

Trubina Poseidon Energy nr 18-F - Magazyn Ślusarski

Ośrodek Szkoleniowy Gwardii Narodowej - Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych

Lynn Woods - Poradnik Przetrwania na Pustkowiach

Przesmyk w zapadlisku - Poradnik Przetrwania na Pustkowiach, w jaskini, do której prowadzi wodospad/wir