Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Fallout 4 - Sektor 3: Salem
Fallout 4 - Sektor 3: Salem
Stacja satelitarna okupywana przez Super Mutanty. Na wieżach znajdziesz: zbroję wspomaganą oraz magazyn Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych.
Wewnątrz znajdziesz magazyn Nauka z Teslą. Jest to również dobre miejsce, by bezpiecznie odpocząć.
Na plaży znajduje się dużo murloków różnych typów. Na końcu (północna strona przystani) znajduje się domek ze skrytką (i pułapką).
Farma może zostać przekształcona w osadę, gdy ukończysz zadanie Prosto z płomieni. Otrzymasz je od Abrahama Fincha w tej lokacji.
Jest to obóz dość mocnych najeźdźców - jeden z nich posiada zbroję wspomaganą. Na piętrach budynków znajdziesz dwa sejfy na mistrzowskim poziomie i obok jednego - magazyn Żyj i Kochaj na stole. Jest tu także stacja metra, w której walczą bandyci (jeden unikalny) i ghule.
Duża lokacja i niebezpieczna. Na dnie dziury znajduje się wejście do kopalni. Znajdziesz w niej w kolejności: magazyn Niesamowicie niesłychane opowieści, figurkę Skradanie, a także na końcu drogi - unikalną broń do walki wręcz. W podziemiach znajdziesz dużo ghuli.
W tej malutkiej kryjówce pomiędzy białymi skałami możesz znaleźć Kombinezon Antyradiacyjny. Wejście jest silnie napromieniowane, dlatego użyj Rad-X.
Mała lokacja (dość bezpieczna), gdzie rozpoczniesz zadanie Tajemnicze mięso. Przed wejściem napotkasz handlarza, a wewnątrz na piętrze figurkę Handlu oraz magazyn Opowieści Handlarza Mięsem z Junktown.
Wrogi gang ustanowił tutaj swoją bazę. Należy do niej również kawałek autostrady. Zmierzysz się tu z niebagatelnymi przeciwnikami, a ich przywódca wyposażony jest w pancerz wspomagany.
Parking, nie znajdziesz tu nic ciekawego. Tylko trochę insektów. Jednakże na południowo-zachodnim krańcu wyspy, niedaleko stąd, znajduje się ukryty schowek, gdzie znajdziesz unikalny rewolwer.
Latarnia jest okupywana przez Dzieci Atomu. Możesz udać się tam, by walczyć o ich wartościowe bronie. W domku znajduje się sejf.
Kolejna baza Dzieci Atomu. Znajdziesz tu Poradnik przetrwania na Pustkowiach.
Lokacja jest tylko powiązana z zadaniem Diabłu, co diabelskie. Wewnątrz przesiaduje potężny szpon śmierci.
Gdy zaczniesz zwiedzać ten budynek, zostaniesz napadnięty przez syntki. Możesz znaleźć tu bardzo dużo leków.
Salem to małe miasteczko. Mieszka tu tylko jedna osoba - Barney Rook. Większosć budynków nie jest dostępna do zwiedzania, a pozostałe nie zawierają niczego ciekawego. Pojawia się tutaj bardzo dużo różnego rodzaju błotniaków.
Barney Rook mieszkajacy w piwnicy domu zleci ci zadanie zabezpieczenia miasteczka przed błotniakami. W zamian otrzymasz dostęp do jego pokoju, gdzie znajduje się unikalny karabin snajperski Reba II. Znajdziesz tu także magazyn Spluwy i Kulki.
Budynek zajmowany przez jednego bandytę. Po wyzwoleniu lokacji może zostać przekształcona w osadę.
Stara fabryka. Teraz jest domem dla syntków. Znajdziesz tam również ich przywódcę, który posiada dobre wyposażenie. Klucz znajduje się przy ciele przewieszonym przez okno we wschodniej części na zewnątrz.
Ten statek to jedna z głównych baz bandytów. Poza wieloma dość silnymi przeciwnikami znajdziesz tu wiele sejfów do otwarcia wewnątrz łódek. Jest to dobre miejsce, by zebrać sporo amunicji i granatów.
Jest to wejście prowadzące do Libertali - częściowo zatopionego statku, bazy bandytów.
Ten zniszczony budynek znajduje zastosowanie w kilku zadaniach. Czasem możesz napotkać tu psy lub supermutanty.
Mały dom pełen ghuli. Znajduje się tu mała zagadka z dwoma kluczami, aby dostać się do piwnicy.
W budynku znajduje się jedynie mała skrzynia na piętrze.
W Oceanarium nie ma żadnych przeciwników, ale znajdziesz tu Poradnik Przetrwania na Pustkowiach oraz na piętrze sejf (zaawansowany zamek). W laboratorium znajduje się sejf i skrzynia z zamkiem mistrzowskim.
Powiększ mapę

Salem - Sektor 3 - wprowadzenie | Mapy Fallout 4 poradnik Fallout 4

1 - Instalacja Satelitarna Revere – Stacja satelitarna okupywana przez Super Mutanty. Na wieżach znajdziesz: zbroję wspomaganą oraz magazyn Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych.

2 - Przystań Reeb – Wewnątrz znajdziesz magazyn Nauka z Teslą. Jest to również dobre miejsce, by bezpiecznie odpocząć.

3 - Przystań Gibson Point – Na plaży znajduje się dużo murloków różnych typów. Na końcu (północna strona przystani) znajduje się domek ze skrytką (i pułapką).

4 - Farma Finchów – Farma może zostać przekształcona w osadę, gdy ukończysz zadanie Prosto z płomieni. Otrzymasz je od Abrahama Fincha w tej lokacji.

5 - Stacja Revere Beach – Jest to obóz dość mocnych najeźdźców - jeden z nich posiada zbroję wspomaganą. Na piętrach budynków znajdziesz dwa sejfy na mistrzowskim poziomie i obok jednego - magazyn Żyj i Kochaj na stole. Jest tu także stacja metra, w której walczą bandyci (jeden unikalny) i ghule.

6 - Wiertła Dunwicha – Duża lokacja i niebezpieczna. Na dnie dziury znajduje się wejście do kopalni. Znajdziesz w niej w kolejności: magazyn Niesamowicie niesłychane opowieści, figurkę Skradanie, a także na końcu drogi - unikalną broń do walki wręcz. W podziemiach znajdziesz dużo ghuli.

7 - Nora Hugona – W tej malutkiej kryjówce pomiędzy białymi skałami możesz znaleźć Kombinezon Antyradiacyjny. Wejście jest silnie napromieniowane, dlatego użyj Rad-X.

8 - Fabryka konserw Longneck Lukowski's – Mała lokacja (dość bezpieczna), gdzie rozpoczniesz zadanie Tajemnicze mięso. Przed wejściem napotkasz handlarza, a wewnątrz na piętrze figurkę Handlu oraz magazyn Opowieści Handlarza Mięsem z Junktown.

9 - Autognioty Hub City – Wrogi gang ustanowił tutaj swoją bazę. Należy do niej również kawałek autostrady. Zmierzysz się tu z niebagatelnymi przeciwnikami, a ich przywódca wyposażony jest w pancerz wspomagany.

10 - Parking Lynn Pier – Parking, nie znajdziesz tu nic ciekawego. Tylko trochę insektów. Jednakże na południowo-zachodnim krańcu wyspy, niedaleko stąd, znajduje się ukryty schowek, gdzie znajdziesz unikalny rewolwer.

11 - Latarnia Kingsport – Latarnia jest okupywana przez Dzieci Atomu. Możesz udać się tam, by walczyć o ich wartościowe bronie. W domku znajduje się sejf.

12 - Dom w Kraterze – Kolejna baza Dzieci Atomu. Znajdziesz tu Poradnik przetrwania na Pustkowiach.

13 - Muzeum Czarnej Magii – Lokacja jest tylko powiązana z zadaniem Diabłu, co diabelskie. Wewnątrz przesiaduje potężny szpon śmierci.

14 - Dom Opieki Sandy Coves – Gdy zaczniesz zwiedzać ten budynek, zostaniesz napadnięty przez syntki. Możesz znaleźć tu bardzo dużo leków.

15 - Salem – Salem to małe miasteczko. Mieszka tu tylko jedna osoba - Barney Rook. Większosć budynków nie jest dostępna do zwiedzania, a pozostałe nie zawierają niczego ciekawego. Pojawia się tutaj bardzo dużo różnego rodzaju błotniaków.

16 - Dom rodziny Rooków – Barney Rook mieszkajacy w piwnicy domu zleci ci zadanie zabezpieczenia miasteczka przed błotniakami. W zamian otrzymasz dostęp do jego pokoju, gdzie znajduje się unikalny karabin snajperski Reba II. Znajdziesz tu także magazyn Spluwy i Kulki.

17 - Przybrzeżna Chatka – Budynek zajmowany przez jednego bandytę. Po wyzwoleniu lokacji może zostać przekształcona w osadę.

18 - Przetwórnia ryb Mahkra – Stara fabryka. Teraz jest domem dla syntków. Znajdziesz tam również ich przywódcę, który posiada dobre wyposażenie. Klucz znajduje się przy ciele przewieszonym przez okno we wschodniej części na zewnątrz.

20 - Libertalia – Ten statek to jedna z głównych baz bandytów. Poza wieloma dość silnymi przeciwnikami znajdziesz tu wiele sejfów do otwarcia wewnątrz łódek. Jest to dobre miejsce, by zebrać sporo amunicji i granatów.

21 - Nadbrzeże Nahant – Jest to wejście prowadzące do Libertali - częściowo zatopionego statku, bazy bandytów.

22 - Biuro szeryfa w Nahant – Ten zniszczony budynek znajduje zastosowanie w kilku zadaniach. Czasem możesz napotkać tu psy lub supermutanty.

23 - Posiadłość Croupów – Mały dom pełen ghuli. Znajduje się tu mała zagadka z dwoma kluczami, aby dostać się do piwnicy.

24 - Kaplica w Nahant – W budynku znajduje się jedynie mała skrzynia na piętrze.

25 - Towrzystwo Oceanologiczne w Nahant – W Oceanarium nie ma żadnych przeciwników, ale znajdziesz tu Poradnik Przetrwania na Pustkowiach oraz na piętrze sejf (zaawansowany zamek). W laboratorium znajduje się sejf i skrzynia z zamkiem mistrzowskim.

Legenda Fallout 4 - Sektor 3: Salem

Lokacje na mapie

Sektor 3

Powyższa mapa prezentuje obszar sektora III - Salem. Nie znajdziesz tu wielu zadań, wiele lokacji jest tylko przystankiem podczas wykonywania tych, rozpoczynających się w bardziej zaludnionych miejscach. Prawie żadna tutejsza lokacja nie będzie dla ciebie przyjazna, a wiele z nich bronią liczni wrogowie na wysokich poziomach. Zdecydowanie nie jest to obszar, który chciałbyś zwiedzić na początku swojej wędrówki.

Lokacje z sekretami

Wiertła Dunwicha - Magazyn Niesamowicie Niesłychane Opowieści po zejściu długimi, krętymi schodami oraz Figurka Skradanie w IV pomieszczeniu

Przetwórni Longneck Luckowski's - Figurka Handel, w biurze na piętrze wraz z magazynem Opowieści Handlarza Mięsem z Junktown

Przetwórnia ryb Mahkra - na dolnym piętrze, we wschodniej części budynku - magazyn Nauka z Teslą

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie